Editörler :
21 Eylül 2019 12:34   


İstanbul Üniversitesi Sözleşmeli İçin Yardım
Arkadaşlar merhaba 2018 kpss puanım 69 bu puanla 2.atamada olmayacağını biliyorum 3.atama olup olmayacağı ise meçhul. Sizce buna başvurup 2020 kpss sine mi hazırlanmalıyım ? Ama 3. atama yapılır ve puan 69 lara inerse diye de tedirginim. Fikri olan var mı ?
21 Eylül 2019 12:50

merttrex
Aday Memur

Bence 2. atama aralığın son haftası 3. atamada olur gibi geliyor üniversite hastanesi pismanlıktır.

21 Eylül 2019 12:54

2019hemsire
Aday Memur

Bence 2. atama aralığın son haftası 3. atamada olur gibi geliyor üniversite hastanesi pismanlıktır.


merttrex, 4 hafta önce - Alıntıya git
Pişmanlık derken biraz açabilir misiniz 1 sene çalışmayı düşünüyorum sadece eksileri nedir acaba
21 Eylül 2019 21:26

Hayalperi
Aday Memur
Pişmanlık derken biraz açabilir misiniz 1 sene çalışmayı düşünüyorum sadece eksileri nedir acaba
2019hemsire, 4 hafta önce - Alıntıya git
1 sene nasıl çalışacaksın? Zaten KPSS Temmuz gibi olur Aralık'ta falan başlatırlar 1 sene istifa da edemezsin. Yani şu dönem de işsizlik varkenbence artık lüksümüz yok ayırt etmeye üniversite yada devlet diyerek. Ben de uzak olmasam başvururdum
21 Eylül 2019 22:31

2019hemsire
Aday Memur
1 sene nasıl çalışacaksın? Zaten KPSS Temmuz gibi olur Aralık'ta falan başlatırlar 1 sene istifa da edemezsin. Yani şu dönem de işsizlik varkenbence artık lüksümüz yok ayırt etmeye üniversite yada devlet diyerek. Ben de uzak olmasam başvururdum
Hayalperi, 4 hafta önce - Alıntıya git
Yani senelik sözleşme yapıldığı için 1 sene çalışırım sonrasında 2020 kpss puanımı değerlendiririm demeye çalıştım. Ama zaten 69 puana inmesi zor gözüküyor
22 Eylül 2019 00:11

pipa143
Memur
İstifadan sonra da 1 sene cezanız olur üniye başlarsan bakanlık ataması anca 2020de istifa etsen 2021 son atamalara tercih verebilirsn
22 Eylül 2019 00:44

2019hemsire
Aday Memur
İstifadan sonra da 1 sene cezanız olur üniye başlarsan bakanlık ataması anca 2020de istifa etsen 2021 son atamalara tercih verebilirsn
pipa143, 4 hafta önce - Alıntıya git
Senelik sözleşme yapılmıyor mu yanlış mı biliyorum ? Yani diyelim ki başladım aralık gibi seneye aralıkta yenilemezsem sözleşmeyi çıkamıyor muyum ? O tarihtem sonra 2020 kpss puanımı kullanırım diye düşünmüştüm
22 Eylül 2019 11:01

Hayalperesthemşire
Müsteşar Yardımcısı
Senelik sözleşme yapılmıyor mu yanlış mı biliyorum ? Yani diyelim ki başladım aralık gibi seneye aralıkta yenilemezsem sözleşmeyi çıkamıyor muyum ? O tarihtem sonra 2020 kpss puanımı kullanırım diye düşünmüştüm
2019hemsire, 4 hafta önce - Alıntıya git

Bazıları saçmalamış kimseye aldırış etme, girersin seneye yıl sonu sözlsme yenilemeden ceza almadan çıkar gidersn, alımları beklersn, başka üniversitelerde geleblr size, puanlar düşmeye devam edicek, istabulda 1 yıl yapabilirmym diye düşün ona göre git

22 Eylül 2019 13:22

pipa143
Memur
İstife et de yapabiliyo musun bir sene daha tercih gör, soruşturman olumsuz gelince ağlama da
22 Eylül 2019 13:42

2019hemsire
Aday Memur
İstife et de yapabiliyo musun bir sene daha tercih gör, soruşturman olumsuz gelince ağlama da
pipa143, 4 hafta önce - Alıntıya git
Ne biçim üslubunuz var istifa edeceğim dedim mi doğru okuyor musunuz sözleşme bitene kadar çalışacağım dedim bilginiz yok burda boş yere kafa tutuyorsunuz
22 Eylül 2019 13:44

2019hemsire
Aday Memur

Bazıları saçmalamış kimseye aldırış etme, girersin seneye yıl sonu sözlsme yenilemeden ceza almadan çıkar gidersn, alımları beklersn, başka üniversitelerde geleblr size, puanlar düşmeye devam edicek, istabulda 1 yıl yapabilirmym diye düşün ona göre git


Hayalperesthemşire, 4 hafta önce - Alıntıya git
Evet ben de tam öyle düşünmüştüm istanbulda yaşıyorum şuan zaten ama puan 69 a düşer mi ondan şüpheliyim
22 Eylül 2019 19:13

Hayalperesthemşire
Müsteşar Yardımcısı
Evet ben de tam öyle düşünmüştüm istanbulda yaşıyorum şuan zaten ama puan 69 a düşer mi ondan şüpheliyim
2019hemsire, 4 hafta önce - Alıntıya git

Bu yıl devlet size olmaz kesin bişi, seneye kpss öncesi alım görürsek çok net gidersn istedgn yere, paraya ihtiyacın yoksa bekle derim özelde falan çalış, aile yanı zTen, yok para lazım diyorsan üniversite maası tabiki daha iyi özelden, girip çalışırsn, kpssye orda çalışıp hazırlanabilirmisin onu da düşün

22 Eylül 2019 20:21

2019hemsire
Aday Memur

Bu yıl devlet size olmaz kesin bişi, seneye kpss öncesi alım görürsek çok net gidersn istedgn yere, paraya ihtiyacın yoksa bekle derim özelde falan çalış, aile yanı zTen, yok para lazım diyorsan üniversite maası tabiki daha iyi özelden, girip çalışırsn, kpssye orda çalışıp hazırlanabilirmisin onu da düşün


Hayalperesthemşire, 4 hafta önce - Alıntıya git
Aslında acelem yok ama 3. Atama falan olmazsa 2020 kpss sine girmem gerekecek. Her halukarda gireceksem de bu esnada çalışayım diye düşündüm üniversitede. Şartlar çok mu kötü gerçekten
22 Eylül 2019 22:09

Hayalperesthemşire
Müsteşar Yardımcısı
Aslında acelem yok ama 3. Atama falan olmazsa 2020 kpss sine girmem gerekecek. Her halukarda gireceksem de bu esnada çalışayım diye düşündüm üniversitede. Şartlar çok mu kötü gerçekten
2019hemsire, 4 hafta önce - Alıntıya git

Bu biraz şans, güzel bir ortama denk gelirsn mutlu mesut çalışırsın, İstanbul üniversitesi tabiki yoğun bir yer, istanbuldajş eğitim arastrmalardan farkı yoktur, zamanlada o yoğunluğa tempoya alışırsın, zTen kalıcı değilsin orada

22 Eylül 2019 22:34

2019hemsire
Aday Memur

Bu biraz şans, güzel bir ortama denk gelirsn mutlu mesut çalışırsın, İstanbul üniversitesi tabiki yoğun bir yer, istanbuldajş eğitim arastrmalardan farkı yoktur, zamanlada o yoğunluğa tempoya alışırsın, zTen kalıcı değilsin orada


Hayalperesthemşire, 4 hafta önce - Alıntıya git
Evet yoğun olacağından şüphem yok ama el alışkanlığımda artsın istiyorum 4 ekime kadar iyice düşünmem gerek sanrım çok teşekkürler
23 Eylül 2019 00:21

fizyoterapistbatuhan
Memur
Evet yoğun olacağından şüphem yok ama el alışkanlığımda artsın istiyorum 4 ekime kadar iyice düşünmem gerek sanrım çok teşekkürler
2019hemsire, 4 hafta önce - Alıntıya git

3. atamada çok yüksek ihtimalle atanacaksın. 4 alım olur bence o yüzden boşuna panik yapıyorsun. Kaldı ki sen zaten 3. alımda atanacaksın. 3. alımda 68 puanlıların atandığını görünce pişman olursun üniversite hastanesine başvurduğuna ama iş işten geçer. Karar senin ama bence üniversite hastanelerinden uzak dur.

23 Eylül 2019 00:21

Hmsirelisans
Aday Memur

Benimde puanım 68.8 acaba başvursammı bilemedim kocaeli açarmı acaba onu bekliyorum aslında

23 Eylül 2019 12:45

2019hemsire
Aday Memur

3. atamada çok yüksek ihtimalle atanacaksın. 4 alım olur bence o yüzden boşuna panik yapıyorsun. Kaldı ki sen zaten 3. alımda atanacaksın. 3. alımda 68 puanlıların atandığını görünce pişman olursun üniversite hastanesine başvurduğuna ama iş işten geçer. Karar senin ama bence üniversite hastanelerinden uzak dur.


fizyoterapistbatuhan, 4 hafta önce - Alıntıya git
Tereddütüm bu yüzden zaten 3.atama olur ve gidemezsem üzülürüm diye düşünüyorum. Bir şey sormak istiyorum şimdi bu sözleşmeli alıma başvurup kabul edilirsem ama herhangi bir şey imzalamadan vazgeçersem herhangi bir cezası var mı ?
23 Eylül 2019 12:46

2019hemsire
Aday Memur

Benimde puanım 68.8 acaba başvursammı bilemedim kocaeli açarmı acaba onu bekliyorum aslında


Hmsirelisans, 4 hafta önce - Alıntıya git
Ben de çok kararsızım malesef
23 Eylül 2019 13:22

Hmsirelisans
Aday Memur
Ben de çok kararsızım malesef
2019hemsire, 4 hafta önce - Alıntıya git

Başka bi üniversite hastanesi gelir bize diye düşünüyorum yada 3. Alım olursa gidebiliriz ama herşey belirsiz işte

24 Eylül 2019 11:19

brkyvzk
Aday Memur

Merhaba arkadaşlar. Lütfen bu sözlerimi şahsi algılamasın kimse. Ne yapıyorsak biz kendimize yapıyoruz. Üniversite hastanesine 68lerle 69larla yerleşebilir miyiz diye konuşuyoruz. Gerçekten ihtiyacınız yoksa çalışmaya başvurup gitmemezlik yapmayalım. İzmir'de bu durum yaşandı İstanbul'un bir önceki alımında da bu yasandi. 74 72 ler havalarda ucuyor. Bizler başvurduk gitmeyerek puanları kendimiz bu hale getiriyoruz. Burdan atama bekleyen tüm arkadaşlara seslenmiş olayım. Devlet düşünüyorsanız bir sene daha hazırlanmayı düşünüyorsanız gidip üniversite hastanelerine başvurup kendinizi de bizleri de yormayın. Gideyim başvurayım gelirse aman gideyim mantığı bizlere zarar veriyor. Tabi ki ihtiyacın vardir çalışacaksındır başvur git çalış almışsın puanı en büyük hakkın elbet. Sadece bile bile bile lades oynama. Atanmayı kafana koymuşsun 2. Alım 3. Alımda atanirim olmazsa 2020 kpss den atanirim eğer mantık buysa üniversite hastanelerinden uzak durun. Hak hukuk değil elbet ama bu konu için başvurup gitmeyeceksenis eğer bir kişinin hayalleriyle oynadığınızı unutmayın. Herkesin hakkında en hayırlısı olsun

Toplam 20 mesaj
 
ANKET
Üniversiteye girişte, bazı bölümler için 'başarı sırası' çıtası getirilmesini;