Editörler :
10 Ekim 2019 11:13

kocaoglann
Memur

Ya ne olursun 2 dk mantığınla düşün. 2019/1 ler in sözlüsü var şuan. Sonrada 2 lerin sözlüsü olacak. Ondan sonra da PAEM işlemleri var. Onun arkası da PÖH. PÖH fyt ayrı sözlü ayrı gün olursa marttan önce ilan gelmez.


primer28, 2 hafta önce - Alıntıya git

kardeş alımları duyurusunu akademi yapiyor dogru ama surecle ilgilenen 40 okul var takılma sayıya bu kadar

Mart alımları kalktı artık eski sisteme dönecekler egitimde 8 aya cıktı agustosta tyt pmyo eylulde kpss sonrası pomem eskiden 15 sene boyunca boyle alım yaptıklari gibi eski sisteme döndüler.

10 Ekim 2019 11:19

primer28
Şef

kardeş alımları duyurusunu akademi yapiyor dogru ama surecle ilgilenen 40 okul var takılma sayıya bu kadar

Mart alımları kalktı artık eski sisteme dönecekler egitimde 8 aya cıktı agustosta tyt pmyo eylulde kpss sonrası pomem eskiden 15 sene boyunca boyle alım yaptıklari gibi eski sisteme döndüler.


kocaoglann, 2 hafta önce - Alıntıya git

Sen bu 40 okul sonsuza kadar öğrenci alacak mı sanıyorsun? Birgün o okullar zaten boş kalacak. Şunu kafanıza sokun. Okul boş durmayacak diye sürekli alım yapacak halleri yok. 10 bin alıma bu sene niyetleri olsa araya PÖH ü sokmazlardı. Adam dün üstüne basa basa tüm süreçler bittiğinde dedi. Yani PÖH okula girmeden ilan gelmez.

10 Ekim 2019 11:32

Nevol
Aday Memur

Bence yeni yıldan sonra gelecek tecrübelerin bana bunu gösterdi bu pöh de geçiştirme gibi bir şey öt

10 Ekim 2019 11:36

Nevol
Aday Memur

Ben yakın zamanda beklemiyorum hatta bekleme de beklemiyorum ilginç yani şöyle bi bakayım dedim ama arkadaşlar şubat olur mart olur ama çok yakın zaman da olmayacak yani maalesef

10 Ekim 2019 11:42

sevketyilmaz50
Aday Memur
Yaş siniri nekadar olur pomem de
10 Ekim 2019 11:45

kocaoglann
Memur

Sen bu 40 okul sonsuza kadar öğrenci alacak mı sanıyorsun? Birgün o okullar zaten boş kalacak. Şunu kafanıza sokun. Okul boş durmayacak diye sürekli alım yapacak halleri yok. 10 bin alıma bu sene niyetleri olsa araya PÖH ü sokmazlardı. Adam dün üstüne basa basa tüm süreçler bittiğinde dedi. Yani PÖH okula girmeden ilan gelmez.


primer28, 2 hafta önce - Alıntıya git

anlamak istemiyosun galiba kardeş, mart alımlari artık ilelebet olmayacak aynı şeyi soylüyoruz, eski düzen devam edecek sinavlar sonrası ilanlara cikilcak bu sene martta cikmadilar eylul ekimi beklediler şuanki sıkısıklıgın sebebi bekcilerin mulakatlari her konuya bu yorumu yazdım. Okumaktan bi haberseniz boş yapmayın konularda, onların surecleri de tamamlandı sozlu mulakatlari biticek 1-2 gune

10 Ekim 2019 12:23

fhurghan
Şef

anlamak istemiyosun galiba kardeş, mart alımlari artık ilelebet olmayacak aynı şeyi soylüyoruz, eski düzen devam edecek sinavlar sonrası ilanlara cikilcak bu sene martta cikmadilar eylul ekimi beklediler şuanki sıkısıklıgın sebebi bekcilerin mulakatlari her konuya bu yorumu yazdım. Okumaktan bi haberseniz boş yapmayın konularda, onların surecleri de tamamlandı sozlu mulakatlari biticek 1-2 gune


kocaoglann, 2 hafta önce - Alıntıya git
haberleri okuyun ilan 1-2 ay icinde. butceyi bekliyorlar.
10 Ekim 2019 12:23

primer28
Şef

anlamak istemiyosun galiba kardeş, mart alımlari artık ilelebet olmayacak aynı şeyi soylüyoruz, eski düzen devam edecek sinavlar sonrası ilanlara cikilcak bu sene martta cikmadilar eylul ekimi beklediler şuanki sıkısıklıgın sebebi bekcilerin mulakatlari her konuya bu yorumu yazdım. Okumaktan bi haberseniz boş yapmayın konularda, onların surecleri de tamamlandı sozlu mulakatlari biticek 1-2 gune


kocaoglann, 2 hafta önce - Alıntıya git

Kardeşim ben kendi özelimde bir yıl kaybediyorum. 2020 ye kalması benim de zararıma ama tüm göstergeler bu yönde. Bu kadar sıkışıklığın arasında POMEM alma niyetleri olsa araya çakma BÖRÜTEÇENE leri eklemezlerdi.

10 Ekim 2019 12:25

fhurghan
Şef
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, 1-2 ay içinde 10 bin polis alımı için ilana çıkacaklarını dile getirdi. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, CNN Türk'te Tarafsız Bölge programının konuğu oldu. Soylu, programda polis alımına dair soruyu cevapladı. İşte Soylu'nun polis alımına dair soruya verdiği cevap Şu anda 8 bin 500 bekçimiz var. Karakollar için güven masası kurduk oraya da kadın polis aldık. Güven masası için 3 bin kişi aldık. 3 bin polisin işi sadece bu olacak. 10 bin polis alımı için Eylül Ekim gibi alım yapabiliriz demiştim ama süreç biraz uzadı. Önümüzdeki 1-2 ay içinde ilana çıkmış oluruz. Polis yetiştirme kurs süremizi 4 aya indirmiştik şimdi bunu yeniden 8 aya çıkaracağız.
10 Ekim 2019 12:44

Nevol
Aday Memur

8 ay ne ya milleti 4 ayda yaptılar maşallah şimdi eski sistem oh ne güzel muhtemelen 91lerin son girişi olacak ocaktan sonraya kalırsa 90lar hakkını otomatik kaybediyor

10 Ekim 2019 21:14

ErsV
Aday Memur
Arkadaşlar önümüzdeki 1-2 ay içinde alıncak olan 10 BİN polis alımı için mülakatlar nerede olacak, ankara mı?
10 Ekim 2019 22:12

oguzhan2020
Aday Memur

arkadaşlar benim aklıma takılan bir şey var yorumlarınızı merak ediyorum ne olur diye:şimdi bu 10.000 alım ilanı eğer ki 2020'nin herhangi bir ayında gelirse, istenilecek kpss puanı da 2018-2019 şeklinde mi olur yoksa 2020 de ilan cıktı diye sadece 2019 kpss puanını mı isterler ?

10 Ekim 2019 22:19

Dextrian
Şef

arkadaşlar benim aklıma takılan bir şey var yorumlarınızı merak ediyorum ne olur diye:şimdi bu 10.000 alım ilanı eğer ki 2020'nin herhangi bir ayında gelirse, istenilecek kpss puanı da 2018-2019 şeklinde mi olur yoksa 2020 de ilan cıktı diye sadece 2019 kpss puanını mı isterler ?


oguzhan2020, 2 hafta önce - Alıntıya git

2020 kpss açıklanana kadar yapılacak her alımda 2018-2019 p3 puanları geçerli olur

Toplam 53 mesaj
 
ANKET
Lojmanların, öncelik hakkı oturan memurlarda olması kaydıyla, satılacak olmasını;