Editörler : Mehmet Balci
03 Ekim 2019 17:38   


OGM inşaat mühendisliği
Arkadaşlar sonuçlar açıklandı fakat liste yok bildiğiniz gibi. Atanan arkadaşlar varsa kaç puanla atandığını yazabilir mi? Yada yedek olarak kalan arkadaşlar
03 Ekim 2019 17:41

Engineer93
Aday Memur
Aynen arkadaşlar atanan herkese hayırlı olsun.Aramızdan ayrılmadan son bir iyilik yapıp puanlarınızı paylaşabilirsiniz.
03 Ekim 2019 17:42

castillo
Memur

Atananlar bida tercih verirse başka yere bu kadar adamın hakkı var üzerinizde kul hakkını da allahın bile af yetkisi yok hadi eyvallah

03 Ekim 2019 18:14

crknysh
Aday Memur
93.4 yedek
03 Ekim 2019 18:23

Nuri232323
Aday Memur
93.4 yedek
crknysh, 3 hafta önce - Alıntıya git
Kardeş sen o puanla yedeksen bize hayatta sıra gelmez benim 92.18, o kadar saçma işler yapıldı ki ; ogm, kültür turizm ve adalet aynı anda alım açtı şimdi bu üçünün alacağı yanılmıyorsam 28 kadro yüksek puanlı 20 kişi etrafında dönecek kadroları da yakacaklar. Şansımız talihimiz...
03 Ekim 2019 18:26

çatlakpanda
Memur
Kardeş sen o puanla yedeksen bize hayatta sıra gelmez benim 92.18, o kadar saçma işler yapıldı ki ; ogm, kültür turizm ve adalet aynı anda alım açtı şimdi bu üçünün alacağı yanılmıyorsam 28 kadro yüksek puanlı 20 kişi etrafında dönecek kadroları da yakacaklar. Şansımız talihimiz...
Nuri232323, 3 hafta önce - Alıntıya git
Bir konuda haklısınız. Aynı anda açıktan alım oluyor, ve yüksek puanlı kişiler arasında dönüyor kadrolar. Gönül ister ki merkezi olsun ama yok.
03 Ekim 2019 18:33

Nuri232323
Aday Memur
Bir konuda haklısınız. Aynı anda açıktan alım oluyor, ve yüksek puanlı kişiler arasında dönüyor kadrolar. Gönül ister ki merkezi olsun ama yok.
çatlakpanda, 3 hafta önce - Alıntıya git
Yani keşke merkezide alsalardı.
03 Ekim 2019 18:34

Nuri232323
Aday Memur
93.4 yedek
crknysh, 3 hafta önce - Alıntıya git
Sizin şu anda güncel branş sıralamanız kaç acaba ?
03 Ekim 2019 19:08

Hersoy19
Aday Memur

93.28 ile 9 il seçmiştim yerleşememişim

03 Ekim 2019 19:31

crknysh
Aday Memur
Sizin şu anda güncel branş sıralamanız kaç acaba ?
Nuri232323, 3 hafta önce - Alıntıya git
36
03 Ekim 2019 19:51

buffalosoldier
Memur

geçmiş olsun arkadaşlar, üzücü. umarım bu kıyım bir an önce son bulur.

05 Ekim 2019 11:09

İnsatmhnds
Aday Memur
3 tane iski den 1 tane merkeziden tercih vermiş bu kadar mağdur olan insan varken böyle yapanlara ben hakkımı helal etmiyorum.
05 Ekim 2019 14:55

insmüh49
Aday Memur
3 tane iski den 1 tane merkeziden tercih vermiş bu kadar mağdur olan insan varken böyle yapanlara ben hakkımı helal etmiyorum.
İnsatmhnds, 3 hafta önce - Alıntıya git
İSKİ ye atanıp OGM yi kazanalardan biri de benim. 1 yıldır iski yi bekliyoruz. Hala çağrılmadık. Napalım? 1 yıl daha mı bekleyelim. Şimdiye kadar birçok kez atanabilecekken hadi biraz daha bekleyelim diyerek başvurmadık. Belge teslimi için de ben ve bir arkdaşım son hftaya kadar bekleyeceğiz. çok umudumuz yok ama belki iski açıklanır diye bekleyeceğiz. Bu durumun oluşmsına sebep biz değil Bir yılda atamayı gerçekleştiremeyen İSKİ dir. Atama sürecinin herhangi bir aşmasında İSKİ çağırırsa buraya yazıp yedekte bekleyen arkadaşları haberdar ederiz.
05 Ekim 2019 15:14

Kurtuba34
Aday Memur
İSKİ ye atanıp OGM yi kazanalardan biri de benim. 1 yıldır iski yi bekliyoruz. Hala çağrılmadık. Napalım? 1 yıl daha mı bekleyelim. Şimdiye kadar birçok kez atanabilecekken hadi biraz daha bekleyelim diyerek başvurmadık. Belge teslimi için de ben ve bir arkdaşım son hftaya kadar bekleyeceğiz. çok umudumuz yok ama belki iski açıklanır diye bekleyeceğiz. Bu durumun oluşmsına sebep biz değil Bir yılda atamayı gerçekleştiremeyen İSKİ dir. Atama sürecinin herhangi bir aşmasında İSKİ çağırırsa buraya yazıp yedekte bekleyen arkadaşları haberdar ederiz.
insmüh49, 3 hafta önce - Alıntıya git
Kardeşim 1 yıl ne ya biraz daha bekle senden düşük puanlar atansin sonra sen atanirsin. Olmadı sen 2020 ye çalış yine yüksek alırsın. Bunlar bu kafadalar işte.. Herkes kendi nefsini düşünüyor senin ne yaşadığını kimse önemsemiyor. Kaldı ki senin basvurdugun kadrolar yanmayacak eğer ki İski cagirsa ogm yedek çağıracak. Cagirmazsa sen gidiceksin.Ama işin bu tarafını bildiği halde ört bas edenler oluyor. Anlayışlı olan kişiler zaten hak veriyor.
05 Ekim 2019 15:29

İnsatmhnds
Aday Memur
Senin ne yaşadığın kimin umurunda diyorsun da bizim ne yaşadığımız senin umurunda mı peki.. Umrumda olsa böyle mi yapardınız. Yarım ya da 1 puan fazla almak sizi dünyalar kadar haklı yapıyor sanki.. Sistemin böyle bir açığını delik deşik ediyorsunuz.. Şimdi burda da kazanıp kültür ve turizm e de başvuracak adamlar çıkacak diyecek ki ya ben ogm de bu ile atandım dur belki kültür de şu ile atanırım diyecek olan adamlar çıkacak.. Dediğim gibi kadro ukalalığı yapıp onu bunu beğenmeyen her yere başvuran adamlara benim hakkım varsa ise ben helal etmiyorum senin de varsa sende etme..
05 Ekim 2019 18:17

civilengineering
Aday Memur
İSKİ ye atanıp OGM yi kazanalardan biri de benim. 1 yıldır iski yi bekliyoruz. Hala çağrılmadık. Napalım? 1 yıl daha mı bekleyelim. Şimdiye kadar birçok kez atanabilecekken hadi biraz daha bekleyelim diyerek başvurmadık. Belge teslimi için de ben ve bir arkdaşım son hftaya kadar bekleyeceğiz. çok umudumuz yok ama belki iski açıklanır diye bekleyeceğiz. Bu durumun oluşmsına sebep biz değil Bir yılda atamayı gerçekleştiremeyen İSKİ dir. Atama sürecinin herhangi bir aşmasında İSKİ çağırırsa buraya yazıp yedekte bekleyen arkadaşları haberdar ederiz.
insmüh49, 3 hafta önce - Alıntıya git
Bende İSKİ'ye atanıp bekleyenlerdenim ve mecburiyetten OGM'ye de başvurdum ve geldi. Biz İSKİ'ye atanırken arkamızdan düşük puanlılar atandı diyenler(lafı üstüne alınan alınsın) şimdi gelmiş niye OGM'ye başvurdunuz diyor ? Demek ki bizim KPSS puanlarımız sizin dediğiniz gibi düşük değilmiş dimi ? OGM alımının yedekleri vardır biz gitmezsek yedekteki arkadaşlar gider konu bu kadar net ve açık.
05 Ekim 2019 18:25

İnsatmhnds
Aday Memur
Herşeye yedek liste var diyenler. Siz şimdi burdan da gidip kültür ve turizm ede adalet e başvurup yedek kaldığınızda sizi arayıp yedekten hak kazandınız denildiğinde ben iski ye atandım gelemiyorum diyeceksiniz o zaman nolacak.. Yani anlayacağınız ilk 20 yada 30 da olan arkadaşlar sürekli heryere başvurursa daha önceden kazanmalarına rağmen, haliyle yedek listede de yine bu arkadaşlar olacak bu da daha sonra arandığınızda ben şuraya atandım gelemiyorum dediğiniz de gelecek adam kalmayacak..
05 Ekim 2019 19:12

sonersonersoner
Memur
Tüm alımlar merkeziyken boyle sorunlar yaşanmıyordu şimdi eski usule dondu kurumlar kendileri alim yapıyor buda atama puanlarını düşürmüyor insanları burda birbirine kırdırıyorlar. bide genç işsiz varmış işsizin genci yaşlısımı oluyormuş yazık insanların umutlarına bile el attılar yazik.
06 Ekim 2019 20:24

YtüMühendis23
Aday Memur
Herşeye yedek liste var diyenler. Siz şimdi burdan da gidip kültür ve turizm ede adalet e başvurup yedek kaldığınızda sizi arayıp yedekten hak kazandınız denildiğinde ben iski ye atandım gelemiyorum diyeceksiniz o zaman nolacak.. Yani anlayacağınız ilk 20 yada 30 da olan arkadaşlar sürekli heryere başvurursa daha önceden kazanmalarına rağmen, haliyle yedek listede de yine bu arkadaşlar olacak bu da daha sonra arandığınızda ben şuraya atandım gelemiyorum dediğiniz de gelecek adam kalmayacak..
İnsatmhnds, 3 hafta önce - Alıntıya git
Ne yapsınlar kardeşim? Adamlar atandık zaten diye düşünüp başvurmazlarsa sonra çıkıp birden iptal olursa açıkta kalırsa kim hesabını verecek. Atanan düşük puanlıya ben başvurmamıştım ama alım iptal oldu gel istifa et hakkını bana ver mi diyecek? Yapmayın Allah aşkına. Siz de olsanız aynısını yaparsınız. Kalmış 2020 KPSSye kaç ay. Herkes korkuyor. 11 ay olmuş kurumdan tek açıklama Yok. Kendini onun yerine koy
08 Ekim 2019 18:15

crknysh
Aday Memur
iskiden çağırmaya başlamışlar diye bir şeyler okudum. Doğruysa ogmyi kazanıp iskiye gidecek olan var mı?
08 Ekim 2019 21:30

Kurtuba34
Aday Memur
iskiden çağırmaya başlamışlar diye bir şeyler okudum. Doğruysa ogmyi kazanıp iskiye gidecek olan var mı?
crknysh, 2 hafta önce - Alıntıya git
Ben ogm yi kazanmıştım. Ama iskiye gidicem. Diğer arkadaşlarda sanırım öyle yapacak. Perşembe günü diğer arkadaşlarla da görüşüp size burdan haber veririm. Ogm yide arayıp yedekleri çağırmalarını isteriz.
Toplam 28 mesaj
 
ANKET
Türkiye ile Rusya arasında varılan anlaşmayı nasıl buldunuz?