Editörler :
07 Ekim 2019 00:43   


Beklemekten yorulduk..

Gerçekten ruh sağlığımız bozuldu. Hala bir ses yok ekimin 2.haftasınada girdik. Artık dağılım belli olsunda insanlar rahatlasın. Arastanda ses yok.

07 Ekim 2019 01:58

wtfisthisshit
Aday Memur

++++++

07 Ekim 2019 06:08

Deniz esin
Aday Memur
+++
07 Ekim 2019 08:14

prmhakan
Aday Memur

++++++

07 Ekim 2019 09:41

gurbetnurse
Memur
++
07 Ekim 2019 09:44

Tıbbi skrter

+++++

07 Ekim 2019 09:57

elfn
Aday Memur

gerçekten yıprandık simdi de kasım demeye başladılar etrafta

07 Ekim 2019 10:01

hemşirepınar
Aday Memur

Bu hafta en azından branş dağılımı resmiyet kazansın artık beklemekten yorulduk yıprandık.

07 Ekim 2019 10:49

magdurlisans2018hem
Aday Memur

++++

07 Ekim 2019 10:51

Sedaerzz
Memur
gerçekten sınava çalışmaktan daha yorucu bu bekleyiş
07 Ekim 2019 11:49

Deniz esin
Aday Memur
ha bugün ha yarın derken bunuda ilk alıma çevirler hergün bir umut instagrama memurlar.net giriyorum alıma dair tahmin bile yok insanı hayattan bezdiriyorlar resmen bu sesizlik ne zaman bozulacak acaba
07 Ekim 2019 13:25

YILDIZbsr

Bu hafta en azından branş dağılımı resmiyet kazansın artık beklemekten yorulduk yıprandık.


hemşirepınar, 2 hafta önce - Alıntıya git
Ekimin sonralarına doğru kılavuz yayımlanacak En geç kasımın başında da tercihler başlayacak inşallah
07 Ekim 2019 13:59

paramedikss
Aday Memur

ne kesin bi sayı var nede tarih 2 3 gelişme oldu bizi susturdular şimdi istedikleri kadar alımı ertelerler

07 Ekim 2019 14:01

paramedikss
Aday Memur

güler sağlam dalga geçer gibi kendi face grubunda lisans hemşireler burda mı diyo arkadaşlar burdayız haber bekliyoruz yazıyolar heyecanlandırıyo insanları sonra dalga geçer gibi cevap bile vermiyo ne hallere düştük

07 Ekim 2019 14:51

Deniz esin
Aday Memur
++
07 Ekim 2019 14:56

meiners,,
Şef

Valla Güler Sağlam'ı bilmem, Ali Aras'ı da tanırım kaynağı direk Cumhurbaşkanlığından diye biliyorum.

Ama siz ne olursa olsun kimseye bel bağlamayın. Sonra hayal kırıklığı yaşamayın.

İnşallah bir an önce şu belirsizlik ortamı yerini neşeli, güzel günlere bırakır hepiniz de atanırsınız.

Piyasada dolaşan listelere vs. bel bağlamayın. Kesin olarak söylüyorum branş dağılımları ile ilgili çalışmaya yeni başlandı. Halihazırda liste vs. yok şu an.

07 Ekim 2019 15:16

paramedikss
Aday Memur

Valla Güler Sağlam'ı bilmem, Ali Aras'ı da tanırım kaynağı direk Cumhurbaşkanlığından diye biliyorum.

Ama siz ne olursa olsun kimseye bel bağlamayın. Sonra hayal kırıklığı yaşamayın.

İnşallah bir an önce şu belirsizlik ortamı yerini neşeli, güzel günlere bırakır hepiniz de atanırsınız.

Piyasada dolaşan listelere vs. bel bağlamayın. Kesin olarak söylüyorum branş dağılımları ile ilgili çalışmaya yeni başlandı. Halihazırda liste vs. yok şu an.


meiners,,, 2 hafta önce - Alıntıya git

hocam yeni başadıysa nası aras abi 2.hafta açıklıcam 3.hafta büyük ihtimal kılavuz yayınlanıcak diyo

07 Ekim 2019 15:27

Deniz esin
Aday Memur
sözde pazartesinden itibaren atama sayfaları çalışmalarımızı yoğunlastırıcaz diye durum yapmışlardı hiçbir atama sayfasından ses yok
07 Ekim 2019 15:44

AyyıldıZ-06
Aday Memur
aras ve Güler'in bizleri oyalamaktan başka hiçbir halt yaptıklarını düşünmüyorum artık bizleri öyle böyle diye diye sene sonuna kadar itelediler tamamen bakanlıkla danışıklı dövüş diyorum
07 Ekim 2019 15:50

Demirmfg
Aday Memur
bu kadar sürünmemizin tek nedeni var arkadaslar. secimden once 27 bin atama yaptilar. millet 60 puanlarla gitti. 2019 atamasini 2018 seçiminde yapip gectiler. normalde şuanda bence almayi bile pilanlamiyorlarda ayaptiklarini temizlemek icin bir iki atamayi burnumuzdan getirerek yapiyorlar. öyle bir haksizlik yapmasalr suan 3. alim bitmisti.
07 Ekim 2019 15:51

meiners,,
Şef

hocam yeni başadıysa nası aras abi 2.hafta açıklıcam 3.hafta büyük ihtimal kılavuz yayınlanıcak diyo


paramedikss, 2 hafta önce - Alıntıya git

Ali Aras'ın kaynağı Cumhurbaşkanlığından hocam. Cumhurbaşkanlığına alım total sayısı için olur gitti. Cumhurbaşkanlığı onaylamışsa veya onayladığında Bakanlık bu kez branş dağılımları ile ilgili olan bir liste hazırlayıp onu da Cumhurbaşkanlığına onaya sunacak.

İşte Ali Aras da o noktada duyum verecek. Şu an Bakanlıkta branş dağılımları ile ilgili çalışmalar sürüyor, liste hazır değil.

Toplam 30 mesaj
 
ANKET
Türkiye ile Rusya arasında varılan anlaşmayı nasıl buldunuz?