Editörler : hopaliSafak Vaktii
12 Ekim 2019 10:42

kerimaydin
Aday Memur

2019 puanlarına neden yazık oluyor onu anlamadım. Eğer sıralaması çok iyiyse son alimdan daha yüksek puan aldıysa zaten onun için bir sorun yok. Son alımdan daha düşük puan alan için durum vahim o da sıralama sorunu yüzünden.

12 Ekim 2019 10:43

memurolm
Memur

ben hayvan olmayıda makine olmayıda reddediyorum bu kadar. Allah a şükür beni mümin kılmış.

12 Ekim 2019 10:58

fhurghan
Şube Müdürü

ben hayvan olmayıda makine olmayıda reddediyorum bu kadar. Allah a şükür beni mümin kılmış.


memurolm, 1 ay önce - Alıntıya git
hayvan olarak yasayanlar dusunsun. Her sey ortada.
12 Ekim 2019 11:44

fhurghan
Şube Müdürü

2019 puanlarına neden yazık oluyor onu anlamadım. Eğer sıralaması çok iyiyse son alimdan daha yüksek puan aldıysa zaten onun için bir sorun yok. Son alımdan daha düşük puan alan için durum vahim o da sıralama sorunu yüzünden.


kerimaydin, 1 ay önce - Alıntıya git
One gecen 2018liler var, sapma farklarindan oturu.
12 Ekim 2019 11:44

msb87
Memur
yoo, kafir dediklerin dunyayi yonetiyor, sen ortacagdandir cihad halindesin, bir arpa boyu kadar yol alabildin mi? alamadin, sebebi ise belli sana sukretmeyi ogrettiler onlara ise akli bilimi, islam dini mi sana kafirlerle ( hristiyan, yahudi) bunlarla savas diyor? hani islam baris diniydi? cihat suresinden bir haber yasamissin, o ayeti dikkatle tekrar incele, gercek cihadin manasini ogren.
fhurghan, 1 ay önce - Alıntıya git
kardeşim sorun şahıslarda sorun islam.da değil sen kötü ahlakiyle islami kötü emelleri için kullanan insanlarin yaptıklarını islam.dinine atamazsin atarsan cahil olursun nitekim dediğinin saçma olduğu tarih binler.örnekleriyle şahittir biz islam i hakiki olarak yaşamadigimizdan bunlar.oluyor "insana ancak çalışıp çabaladığı vardır" ayeti kerimesi zaten bize çalışmamızı emrediyor çalışmadigimiz dinimizi hakkiyla yerine getiremedigimiz icin zavallı durumdayiz yoksa avrupanin üstünlüğünden veya dinimizin haşa nakis olmasindan değil bilakis dinimiz hem dunya hemde.ahiret hayatinin saadetine vesile.olacak hersey icinde.vardır avrupa suanki konumunu yüzyıllardır sömürdüğü topraklarin zenginliginden aldi hala aliyor biz de mi zalim.olsaydik.sirf onlar gibi olalim.diye ?? onlarin bütün güzel hasletleri yalan söylememek, işini hakkiyla yemek, kul hakki yememek vs.. bunlar hepsi islamin vazgecilmez.emirleridir biz sui istimal.ettigimiz.için bu haldeyiz yoksa zerre kadar islam ile bir ilgisi yok. yanlış okuyor yanlış yorumluyorsun
12 Ekim 2019 11:50

memurolm
Memur
kardeşim sorun şahıslarda sorun islam.da değil sen kötü ahlakiyle islami kötü emelleri için kullanan insanlarin yaptıklarını islam.dinine atamazsin atarsan cahil olursun nitekim dediğinin saçma olduğu tarih binler.örnekleriyle şahittir biz islam i hakiki olarak yaşamadigimizdan bunlar.oluyor "insana ancak çalışıp çabaladığı vardır" ayeti kerimesi zaten bize çalışmamızı emrediyor çalışmadigimiz dinimizi hakkiyla yerine getiremedigimiz icin zavallı durumdayiz yoksa avrupanin üstünlüğünden veya dinimizin haşa nakis olmasindan değil bilakis dinimiz hem dunya hemde.ahiret hayatinin saadetine vesile.olacak hersey icinde.vardır avrupa suanki konumunu yüzyıllardır sömürdüğü topraklarin zenginliginden aldi hala aliyor biz de mi zalim.olsaydik.sirf onlar gibi olalim.diye ?? onlarin bütün güzel hasletleri yalan söylememek, işini hakkiyla yemek, kul hakki yememek vs.. bunlar hepsi islamin vazgecilmez.emirleridir biz sui istimal.ettigimiz.için bu haldeyiz yoksa zerre kadar islam ile bir ilgisi yok. yanlış okuyor yanlış yorumluyorsun
msb87, 1 ay önce - Alıntıya git

hocam sırf şu güzel yazınızı size yazdıran hasletinizz keşke tüm öğretmenlerde olsa tebrik ediyorum

12 Ekim 2019 11:54

msb87
Memur
ayrica şükür noktasinda insan Allah in verdiğine Allah tan gelene şükretmeli yoksa belli bir sistemin getirdiği fakirlik yoksulluğa Allahtan gelmiş gibi şükredip razi olursa bu şükür değil tembelliktir yani biz daha iyisini alacakken daha iyisini yapacakken hiçbirşey yapmayip elimizdekine razi olursak bu tembellikir şükür ile ilgisib. yoktur islamin fitratinda çalışıp çabalamak vardir
12 Ekim 2019 12:00

chris001
Memur

arkadaşlar 40 bın dıosunuz da bu sistemde alım olursa 2019 luların çoğu branşta yüzde 80 i bazısında daha da fazlası atanamıyo.tarihte 200 dekinin önüne 1200 deki geçecek.edebiyatta 400 dekinin önüne 1700 deki geçecek.diğer branşlar da aynı

12 Ekim 2019 12:02

fhurghan
Şube Müdürü
kardeşim sorun şahıslarda sorun islam.da değil sen kötü ahlakiyle islami kötü emelleri için kullanan insanlarin yaptıklarını islam.dinine atamazsin atarsan cahil olursun nitekim dediğinin saçma olduğu tarih binler.örnekleriyle şahittir biz islam i hakiki olarak yaşamadigimizdan bunlar.oluyor "insana ancak çalışıp çabaladığı vardır" ayeti kerimesi zaten bize çalışmamızı emrediyor çalışmadigimiz dinimizi hakkiyla yerine getiremedigimiz icin zavallı durumdayiz yoksa avrupanin üstünlüğünden veya dinimizin haşa nakis olmasindan değil bilakis dinimiz hem dunya hemde.ahiret hayatinin saadetine vesile.olacak hersey icinde.vardır avrupa suanki konumunu yüzyıllardır sömürdüğü topraklarin zenginliginden aldi hala aliyor biz de mi zalim.olsaydik.sirf onlar gibi olalim.diye ?? onlarin bütün güzel hasletleri yalan söylememek, işini hakkiyla yemek, kul hakki yememek vs.. bunlar hepsi islamin vazgecilmez.emirleridir biz sui istimal.ettigimiz.için bu haldeyiz yoksa zerre kadar islam ile bir ilgisi yok. yanlış okuyor yanlış yorumluyorsun
msb87, 1 ay önce - Alıntıya git
56 islam ulkesi var dunyada hepsinin hali ayni.
12 Ekim 2019 12:04

fhurghan
Şube Müdürü

arkadaşlar 40 bın dıosunuz da bu sistemde alım olursa 2019 luların çoğu branşta yüzde 80 i bazısında daha da fazlası atanamıyo.tarihte 200 dekinin önüne 1200 deki geçecek.edebiyatta 400 dekinin önüne 1700 deki geçecek.diğer branşlar da aynı


chris001, 1 ay önce - Alıntıya git
O yuzden soyluyorum bu karma alim belasi kaldirilmali, gecen yazimda da getirdim, dunyanin en iyi olcmecisini getir bir onceki yilin sapmasi ile ayni olacak bir testi hazirlayamaz, bir kere aday kapasitesi degiskeni mevcut, madde ic tutarliligi degisir. Derhal su karma alima son verilmeli.
12 Ekim 2019 12:12

msb87
Memur
56 islam ulkesi var dunyada hepsinin hali ayni.
fhurghan, 1 ay önce - Alıntıya git
bak hala ayni seyi söylüyorsun hepsinin halinin bu olmasi gercek olduğu anlamina gelmez ayrica hepsinin hali ayni kabul ediyorum.ama.hepsi islami hakkıyla yaşamıyor yaşayanlar var onlar ise az , şimdi islamin hakkıyla yaşadığı uillar var ki endülüs devleti osmanli asri saadet bunlar binlrce yil o çok övdüğun avrupaya ustadlik.yaptılar ilim ve bilimde simdi tarih aç oku kardesim ha bu soruyu sorarak ya tarih bilmiyorsun veya islami bilmiyorsun islami bilmeyen birine evvela islamin içeriği anlatilir kardeşim.en basitinden.sana şunu diyeyim hiç hakiki muslumanin hıristiyan olduğunu gordun mü ?duydun mu ? ben soyliyeyim ne görürsün ne de duyarsin gördüğün duyduğun varsa da iki üç alkolik gunahkar fikriyati bozuk şahıs görürsün ki bunlar zaten islami yaşamayan insanlar ama gercek anlamıyla düşünerek irdeleyerek hıristiyanlığa geçmiş birini gösteremezsin ama ben.sana o çok savundugun avrupadan düşünerek irdeleyerek.müslüman olan binlerce yüzlerce insan gösterebilirim demek o ki islam en güzeli veren en güzeli barındıran bir din ki o çok övdüğun insanlar fevc fevc islami seçiyorlar ben sana binler yüzler delil.sunabilirim kardesim onun icin yol yakinken bu fikriyattan vazgeç beni eleştir herkesi elestir ama islam i bizim kötü huylarımıza bağlama çünkü doğru değil mehmet.kötüdür de ama.islam.kötüdür deme.
12 Ekim 2019 12:41

fhurghan
Şube Müdürü
bak hala ayni seyi söylüyorsun hepsinin halinin bu olmasi gercek olduğu anlamina gelmez ayrica hepsinin hali ayni kabul ediyorum.ama.hepsi islami hakkıyla yaşamıyor yaşayanlar var onlar ise az , şimdi islamin hakkıyla yaşadığı uillar var ki endülüs devleti osmanli asri saadet bunlar binlrce yil o çok övdüğun avrupaya ustadlik.yaptılar ilim ve bilimde simdi tarih aç oku kardesim ha bu soruyu sorarak ya tarih bilmiyorsun veya islami bilmiyorsun islami bilmeyen birine evvela islamin içeriği anlatilir kardeşim.en basitinden.sana şunu diyeyim hiç hakiki muslumanin hıristiyan olduğunu gordun mü ?duydun mu ? ben soyliyeyim ne görürsün ne de duyarsin gördüğün duyduğun varsa da iki üç alkolik gunahkar fikriyati bozuk şahıs görürsün ki bunlar zaten islami yaşamayan insanlar ama gercek anlamıyla düşünerek irdeleyerek hıristiyanlığa geçmiş birini gösteremezsin ama ben.sana o çok savundugun avrupadan düşünerek irdeleyerek.müslüman olan binlerce yüzlerce insan gösterebilirim demek o ki islam en güzeli veren en güzeli barındıran bir din ki o çok övdüğun insanlar fevc fevc islami seçiyorlar ben sana binler yüzler delil.sunabilirim kardesim onun icin yol yakinken bu fikriyattan vazgeç beni eleştir herkesi elestir ama islam i bizim kötü huylarımıza bağlama çünkü doğru değil mehmet.kötüdür de ama.islam.kötüdür deme.
msb87, 1 ay önce - Alıntıya git
dogru 56si da yanlis. Haklisin.
12 Ekim 2019 12:55

chris001
Memur

aynen.40 bın alım bişeyi değiştirmiyo.2019 lular sıralamaya bile giremıyo.o yuzden alım önemli ama bu işe çözüm olmazsa yine 2018 liler için 40.000 daha alım olmış olacak.

12 Ekim 2019 13:10

fhurghan
Şube Müdürü

aynen.40 bın alım bişeyi değiştirmiyo.2019 lular sıralamaya bile giremıyo.o yuzden alım önemli ama bu işe çözüm olmazsa yine 2018 liler için 40.000 daha alım olmış olacak.


chris001, 1 ay önce - Alıntıya git
o kadar degil, ortalama %70 2019 %30 2018li atanir. 80bin atama gormus olurlar.
12 Ekim 2019 13:20

patronhoca
Aday Memur
2019 mağduriyetinin çözümü şu şekilde olur. 2020 kpss yapıldığında 2018 liler aradan çekilir. Fakat 2020 kpss bir önceki yıldan 2019 dan zor olmalı. Böylelikle 2020 kpss liler 19 luları bekler. Bu her yıl bu şekilde devam eder. Mümkün mü? değil her yıl puanlar 2-3 puan düşmesi saçma bir sonuç verir. Ondan dolayı sistem tıkanır. Tek olması gereken 2 yıl geçerli sınav kalkmak zorunda
12 Ekim 2019 14:25

chris001
Memur

hocam .net yüzde 70 i.tarihten mesela 3 alım bile olsa atanamayacak var.edebiyattan ilk 400 de olup 2 alım bile olsa atanamayacak var.siz aradaki uçurumu görmediniz mi tiwitter da arada fark gösterildi

12 Ekim 2019 14:32

chris001
Memur

hak ettiği halde bu sistemden dolayı hiç atanamayacak arkadaşlar var.2018 liler iki alım gördü.bu alımdada çoğunlukla 2018 atandı zaten.adamların atanamayanı bile atanacak.4 alım görmüş olacaklar.2019 lular boşa sınava çalışmış olacak.bu sistemi zaten kaldırmak zorunda kalırlar.ama olan 2019 lulara olmasydı.2018 lilere yaramış olacak kalkmadan

12 Ekim 2019 18:15

Zem5656

İkinci 20 bin olursa 2018 2019 olmalı

2020 yi karıştıranlar var neden bu şekilde düşünüyorlar anlamıyorum?

12 Ekim 2019 18:25

fhurghan
Şube Müdürü

İkinci 20 bin olursa 2018 2019 olmalı

2020 yi karıştıranlar var neden bu şekilde düşünüyorlar anlamıyorum?


Zem5656, 1 ay önce - Alıntıya git
cunku 2018'de baslarina geldi de ondan, 2018'de 40bin atama oldugunu dusunenler var.
12 Ekim 2019 18:50

fhurghan
Şube Müdürü

İkinci 20 bin olursa 2018 2019 olmalı

2020 yi karıştıranlar var neden bu şekilde düşünüyorlar anlamıyorum?


Zem5656, 1 ay önce - Alıntıya git
2018 yilinda 2017 eylul duyuru geldi 2018 subat alim ilani 2018 eylulde goreve basladilar. Sonrasinda 2018 kasim ilan geldi 2019 subat goreve basladilar, mart 2019 ilan geldi 2019 eylul goreve basladilar. Dogrulari soyluyorum diye - verme fantezisi de ayri bir lakirdi :)
Toplam 80 mesaj
 
ANKET
Öğrencilerin, Atatürk posteri önünde secdeye vardığı görüntülerden rahatsız oldunuz mu?