Editörler : hopaliSafak Vaktii
11 Ekim 2019 13:31   


2020 'de Meb için düşünülen bütçe tavan teklif 125 Milyar ?

Arkadaşta haberde Meb için Telaffuz edilen rakam 125 Milyar ..

İlgili haberin linki ;

https://www.memurlar.net/haber/860626/odenekte-aslan-payi-hazine-ve-maliye-bakanliginin.html

11 Ekim 2019 13:33

utachi
Aday Memur

illa ki olumlu etkisi olur madem aslan payını milli eğitime verdiler ziya artık iş yapsın da tek alımda 40 bin 60 bin atasın bıraksın artık çiçek böcek paylaşmayı adamın çalıştığı yok her tv ye çıktığında "şşşimdi" diye lafına başlayıp "bizim öğretmene ihtiyacımız yok" diyerek bitiriyor. bıktık bu tür insanlardan

11 Ekim 2019 13:34

Max weber
Şube Müdürü

Geçen sene 100 milyarın altında bir rakam verilmişti.

11 Ekim 2019 13:36

fhurghan
Daire Başkanı

Geçen sene 100 milyarın altında bir rakam verilmişti.


Max weber, 2 ay önce - Alıntıya git
114 milyar. 2018 87 milyar.
11 Ekim 2019 13:38

fhurghan
Daire Başkanı

illa ki olumlu etkisi olur madem aslan payını milli eğitime verdiler ziya artık iş yapsın da tek alımda 40 bin 60 bin atasın bıraksın artık çiçek böcek paylaşmayı adamın çalıştığı yok her tv ye çıktığında "şşşimdi" diye lafına başlayıp "bizim öğretmene ihtiyacımız yok" diyerek bitiriyor. bıktık bu tür insanlardan


utachi, 2 ay önce - Alıntıya git
rakam dusuk en az 130 135 verilmeliydi, yine maliyeye verilmis.
11 Ekim 2019 13:39

Max weber
Şube Müdürü
114 milyar. 2018 87 milyar.
fhurghan, 2 ay önce - Alıntıya git

Evet 2018 ile karıştırmışım . Geçen seneye göre ortalama yüzde 10 fazla verilmiş.

11 Ekim 2019 13:41

utachi
Aday Memur
rakam dusuk en az 130 135 verilmeliydi, yine maliyeye verilmis.
fhurghan, 2 ay önce - Alıntıya git

iyi 20 binle kapatırlar o zaman bu yılı da yapcak bi şey yok madem

11 Ekim 2019 13:41

fhurghan
Daire Başkanı

Evet 2018 ile karıştırmışım . Geçen seneye göre ortalama yüzde 10 fazla verilmiş.


Max weber, 2 ay önce - Alıntıya git
dusuk rakam hocam ben 135 bekliyordum en az. 60bin atama = 4.5milyar tl.
11 Ekim 2019 13:42

Max weber
Şube Müdürü

Yanlış hatırlamıyorsam Cumhurbaşkanı Yök açılış töreninde bu sene için 125 milyar gibi bir rakam söylemişti.

11 Ekim 2019 13:43

fhurghan
Daire Başkanı

Yanlış hatırlamıyorsam Cumhurbaşkanı Yök açılış töreninde bu sene için 125 milyar gibi bir rakam söylemişti.


Max weber, 2 ay önce - Alıntıya git
hayir. 160 milyar tl yokle beraber soyledi. Aile ve calisma bakanligi ile ayni payi ayirmislar mebe saka gibi.
11 Ekim 2019 13:52

utachi
Aday Memur

60 bin atama imkansız zaten kardeşim siz olayı 60 bin atama üzerinden değerlendiriyorsunuz öyle bi şey olmayacak yapmayacaklar olayı 40 bin üzerinden hesaplayın

11 Ekim 2019 13:55

Max weber
Şube Müdürü

60 bin atama imkansız zaten kardeşim siz olayı 60 bin atama üzerinden değerlendiriyorsunuz öyle bi şey olmayacak yapmayacaklar olayı 40 bin üzerinden hesaplayın


utachi, 2 ay önce - Alıntıya git

2019 için verilen bütçeyi ve enflasyonu düşünürsek eşit veya çok az altında / üstünde diyebiliriz.

2019 için 40 bin yapıldı. Bu sene bütçe anlamında geçen seneyle aynı ve geçen seneye göre daha fazla öğretmene ihtiyaç var . 40 binden aşağı olucağını sanmıyorum.

11 Ekim 2019 13:55

fhurghan
Daire Başkanı

60 bin atama imkansız zaten kardeşim siz olayı 60 bin atama üzerinden değerlendiriyorsunuz öyle bi şey olmayacak yapmayacaklar olayı 40 bin üzerinden hesaplayın


utachi, 2 ay önce - Alıntıya git
60binle 40in arasinda pek bir fark yok butceye.
11 Ekim 2019 13:56

utachi
Aday Memur
60binle 40in arasinda pek bir fark yok butceye.
fhurghan, 2 ay önce - Alıntıya git

nasıl fark yok ? :DDD 20 bin kişi var arada kardeşim sen de ekonomi bakanı gibi maşallah her konuda bilgin var

11 Ekim 2019 13:56

chris001
Memur

internetten araştırdım.en son 114 milyar.2018 de 134 milyar.2017 de 122 milyar.125 sadece teklif galiba.net dwğil daha

11 Ekim 2019 13:58

fhurghan
Daire Başkanı

internetten araştırdım.en son 114 milyar.2018 de 134 milyar.2017 de 122 milyar.125 sadece teklif galiba.net dwğil daha


chris001, 2 ay önce - Alıntıya git
2018de 87 milyar 2017de daha dusuk. Rakam her seferinde artar hocam, enflasyon farki en az odemek zorunda.
11 Ekim 2019 13:59

chris001
Memur

meb istese atama yapar.daha önceki yıllarda da yapabilirdi.bu bütçeye 60.000:5 milyar çok olmaz.ama demekki başka yerlere ayırıyolar.ona bakarsan 2017 de çok az alım oldu.ama bütçe 134 mılyar

11 Ekim 2019 13:59

fhurghan
Daire Başkanı

nasıl fark yok ? :DDD 20 bin kişi var arada kardeşim sen de ekonomi bakanı gibi maşallah her konuda bilgin var


utachi, 2 ay önce - Alıntıya git
hocam 20bin kisi atamasi 1.5 1.75 milyar tl yapiyor. cok bir fark yok. 125 milyarlik butceye ama meb yatirmiyor bu parayi iste anladin mi? param yok diyor yayiyor yillara.
11 Ekim 2019 14:01

utachi
Aday Memur

ben artık sıkıldım ya valla bıraktım atamayı matamayı takip etmeyi ne halleri varsa görsünler bu ülkenin iyiliğini düşünende suç ziya da çiçek böcek paylaşmaya devam etsin öğretmenler de böyle en küçük haberi bile kafa patlatarak yorumlamaya çalışsın

11 Ekim 2019 14:02

Max weber
Şube Müdürü

Bu sene ayrılan bütçe ile geçen seneye göre daha fazla okul ve derslik yapılmak zorunda. 600 bin öğrenciye yer açılmak zorunda. Özel okullara teşvik vs verilip sayının bir kısmı oraya da kaydırılabilir. Göreceğiz.

11 Ekim 2019 14:04

chris001
Memur

bu bir yıllık bütçe değil mi hocam.geçen seneden fazla olması iyiye işaret değil mi

Toplam 78 mesaj