Editörler : hopaliSafak Vaktii
13 Ekim 2019 17:04   


Dyk kurs nöbeti
Merhaba, orta okulda görev yapiyorum, okulumuz 8.50de basliyor 15.45te bitiyor ama kurslarla beraber her gün 17.30 da bitiyor. Okulumuzda kursu olmayan nöbetci ogretmen 17.30a kadar kurslarin bitene kadar bekletiyor idaremiz. Bu yasal midir? Kursu olan ögretmenin beklemesi gerekmez mi?
13 Ekim 2019 18:05

skramz
Aday Memur

bildiğim kadarıyla nöbetçi öğretmenlerin dersten yarım saat önce okulda bulunmaları ve ders bittikten sonra da yarım saat okulda kalmaları gerekiyor böyle bir şey yapılabilir mi bilmiyorum ama 1 saatten fazla kalmış oluyolar bu şekilde kurs için ayrı nöbet çizelgesi hazırlanmasını önerebilirsiniz mesela

14 Ekim 2019 01:09

rıfkı35
Aday Memur

Kurs için ayrı görevlendirme yapılabilmesi için 5 sınıf açılmalı en az diye biliyorum.

14 Ekim 2019 10:45

teachereast
Aday Memur

Kurs için ayrı görevlendirme yapılabilmesi için 5 sınıf açılmalı en az diye biliyorum.


rıfkı35, 2 ay önce - Alıntıya git
Okulumuzda en az 8 veya 9 kurs oluyor bir günde, 1.5 saat okulda nöbet icin fazladan beklemis oluyoruz.
14 Ekim 2019 13:41

RaSKaH
Şube Müdürü
Okulumuzda en az 8 veya 9 kurs oluyor bir günde, 1.5 saat okulda nöbet icin fazladan beklemis oluyoruz.
teachereast, 2 ay önce - Alıntıya git

Kurslardaki öğretmenlerden görevlendirilmesi lazım.

14 Ekim 2019 15:02

b3rn4
Müsteşar Yardımcısı

Son yönetmelik değişikliğiyle kurslarda artık nöbet tutuluyor. Kursta nöbeti sadece kursa giren öğretmen tutar diye bi madde yok. Yani nöbet gününüzde kalacaksınız hocam. Bu durumun sene başı kurul toplantısında size bildirilmiş olması gerekir.

14 Ekim 2019 16:10

historiann78
Aday Memur

Son yönetmelik değişikliğiyle kurslarda artık nöbet tutuluyor. Kursta nöbeti sadece kursa giren öğretmen tutar diye bi madde yok. Yani nöbet gününüzde kalacaksınız hocam. Bu durumun sene başı kurul toplantısında size bildirilmiş olması gerekir.


b3rn4, 2 ay önce - Alıntıya git

Ne demek "kursta nöbeti sadece kursa giren öğretmen tutar diye bi madde yok." Olur mu öyle şey. Hafta sonu kurs açmayan öğretmene kimse gel de hafta sonu nöbet tut diyemez.

14 Ekim 2019 17:02

b3rn4
Müsteşar Yardımcısı

Ne demek "kursta nöbeti sadece kursa giren öğretmen tutar diye bi madde yok." Olur mu öyle şey. Hafta sonu kurs açmayan öğretmene kimse gel de hafta sonu nöbet tut diyemez.


historiann78, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam haftasonu zaten öğretmenin mesaisi dışıdır o durum farklı. Ama hafta içi 3 e kadar başka 5 e kadar başka öğretmen mi nöbet tutar? Ya da haftaiçi kursu olan öğretmen sayısı sınırlıysa o öğretmebler birden fazla nöbet tutmak zorunda mı? Hiç kursu olmayan öğretmen hiç mi nöbet tutmasın

14 Ekim 2019 21:40

teachereast
Aday Memur
Kursa özel nöbetci ögretmen olmasi gerekmez mi?
15 Ekim 2019 16:46

rıfkı35
Aday Memur

Durum muallakta.Kurs nöbeti diye bir uygulama var artık.Ama hafta içinde nasıl bir düzenleme olur bilmiyorum açıkçası

15 Ekim 2019 21:55

SorunCevaplayıN
Genel Müdür

Ne demek "kursta nöbeti sadece kursa giren öğretmen tutar diye bi madde yok." Olur mu öyle şey. Hafta sonu kurs açmayan öğretmene kimse gel de hafta sonu nöbet tut diyemez.


historiann78, 2 ay önce - Alıntıya git
Kim tutacak özel güvenlik mi tutsun
Toplam 10 mesaj
 
ANKET
İstanbul Büyükşehir Belediyesinin, KPSS puanı yerine mezuniyet notuyla personel almasını;