Editörler : hopaliSafak Vaktii
03 Kasım 2019 16:06

UMAY CANSU
Memur

Hocam biraz mantıklı şeyler yazın. Atanamadığı dediğin 2018'liler niye atanamadı? Pekala çift alım olmasaydı bugün burada bekleyen 2018'liler çoktan atanmış olacaktı. Ben de burada senin saçma tezlerinle muhattap olmak zorunda kalmayacaktım. Şimdi de aynısı sana oluyor. 2019'lusun ve 2018'lilerden dolayı atanamama ihtimalin doğuyor. Yani sıra sana gelince sesin çıkmaya başladı, aklına hak, hukuk, adalet geldi. Ben başından beri diyorum ki geçen sene kaç tane 2017'li atandıysa o kadar 2018'li atanıp çift yıl saçmalığı sonlandırılsın. Şu, 2018'liler hakkımızı yiyor anlayışından bir vazgeçin, 2018'liler kadar kimse mağdur olmadı. Siz en azından 40.000 atama ile sayıları azalmış bir 2018'li kitle ile yarışa girdiniz. Biz, çift yıl sisteminden etkilenmemiş olarak gelen 2017'liler ile yarışa sokulduk. İnsaf biraz. Seneye 2020'liler aynısını size yaparsa o zaman kafanız dank eder ama nafile. Yine geç kalmış olursunuz.


peacewings, 2 hafta önce - Alıntıya git

Veriler ortada.. %85-90 atama 2018 e % 10-15 2017 yılına verilmiş. Bu mu mağdur 2018 liler.. Şimdi bunun tam tersi olacak. 2019 yılı %15 - 20 ye düşecek. Hesaplandı bunlar .özellikşe alımın az olduğu branşlarda. neden algı yaratıyorsunuz mağduriyet bal gibi ortada.

03 Kasım 2019 16:47

Cenk911
Memur

Magduriyeti butun kamuoyu duydu, gordu..meb akademisyenlere talimat verdi..bu isi cözün diye..


menelaus40, 2 hafta önce - Alıntıya git

Çözün diye değil bi bakın bakalım mağduriyet var mı diye? Yahu biraz daha iyi çalışsaydınız da sınavda düşük netler yapmasaydınız:) Çalışma sonucunda da göreceğiz durum ne olacak. Gerçi bakanın danışmanı soru sayısının artmasının puanların düşük gelmesiyle alakası yok dedi. Kendisine göre sınavdaki öğrenci grubuna sınav zor gelmiş azıcık ondan düşük almışsınız:):) Ya gidin de 2020'ye çalışın sonra sınavda yapamayıp ağlıyorsunuz, üzüyorsunuz beni:)

03 Kasım 2019 16:51

Cenk911
Memur

arkadaş gayet net açıklamış neyini anlamadın geçen seneye göre UÇURUM var diyoruz sen hala geçen sene nerdeydin diyorsun o 2018li puanıyla atanmak isteyen sınırda olan arkadaşları anlıyoruz ama burda atanma ihtimali olmayan insanlar var sırf soru sayısı arttı diye puanlar düştü ve bunlara gün doğdu ama siz anlamak istemiyorsunuz.

bu arada bu 2018 puanlarını yazsın bu arkadaşlar da görelim nasıl bir uçurum olduğunu.


1907fb1, 2 hafta önce - Alıntıya git

Geçen seneye uçurum olmasının sebebi eğitim bilimlerinde batırmanız olabilir mi? Yahu adam 320. olmuş ama eğitim bilimleri neti 35. Geçen sene 800. olan adamın bile 68 eğitim neti bulunuyor. Size kalsa 300. oldu diye 35 net yapan kişi başarılıdır. Öabt sınavı da kolay gelince sınavı toparlayamadınız ve düşük puan aldınız. Napalım kardeşim sadece öabt kasmak yerine biraz da eğitim kassaydınız.

03 Kasım 2019 16:53

1907fb1
Aday Memur

Çözün diye değil bi bakın bakalım mağduriyet var mı diye? Yahu biraz daha iyi çalışsaydınız da sınavda düşük netler yapmasaydınız:) Çalışma sonucunda da göreceğiz durum ne olacak. Gerçi bakanın danışmanı soru sayısının artmasının puanların düşük gelmesiyle alakası yok dedi. Kendisine göre sınavdaki öğrenci grubuna sınav zor gelmiş azıcık ondan düşük almışsınız:):) Ya gidin de 2020'ye çalışın sonra sınavda yapamayıp ağlıyorsunuz, üzüyorsunuz beni:)


Cenk911, 2 hafta önce - Alıntıya git

gülüyor bir de umarım bir gün herhangi bir konuda hakkını ararsan aklına ilk gelen bizim gibi mağdurlar olur.

03 Kasım 2019 16:54

Cenk911
Memur

gülüyor bir de umarım bir gün herhangi bir konuda hakkını ararsan aklına ilk gelen bizim gibi mağdurlar olur.


1907fb1, 2 hafta önce - Alıntıya git

Mağduriyet yok.

03 Kasım 2019 16:55

sefa-24
Şef

Ben saçma tez falan üretmiyorum. 2018lilerin 2017lilerden dolayı olan mağduriyeti, 2019un 2018den dolayı mağduriyeti yanında devede kulak kalıyor. Bunu bir türlü anlamak istemiyorsunuz. Şahsım adına konuşayım ben en son 2016da sınava girdim 17 ve 18 de sınava girmedim ve hiç haberim bile olmadı başka işlerle mesguldum. Ama girseydim ve bilseydim yine konuşurdum kim mağdursa onu savunurdum. Şimdi yine çıkarım yok önümde 2018li kimse yok ama yine haksızlığa karşı susamam vicdanıma sığmaz. MEB'in de sığmıyor ve adımlar atılacak bunu zaman gösterecek zaten. Ben şimdiye kadar hiçbir 2018liyi hedef almadım bu sistemi eleştirdim ama gel gelelim bazılarınızın söyledikleri yenilir yutulur degil. Haskizliga uğrayacak olan arkadaşlara yaptığınız tahrikler son raddeye gelmişti. Resmen insanı cileden cikarttiniz. Biz size kizmak istemedikce sizin sucunuz değil dedikçe siz kendinizi bizim gözümüzde akbabadan farksız şekle soktunuz. Bu yazdıklarım her 2018liye değil onlar kendilerini biliyorlar..

03 Kasım 2019 17:00

Cenk911
Memur

Ben saçma tez falan üretmiyorum. 2018lilerin 2017lilerden dolayı olan mağduriyeti, 2019un 2018den dolayı mağduriyeti yanında devede kulak kalıyor. Bunu bir türlü anlamak istemiyorsunuz. Şahsım adına konuşayım ben en son 2016da sınava girdim 17 ve 18 de sınava girmedim ve hiç haberim bile olmadı başka işlerle mesguldum. Ama girseydim ve bilseydim yine konuşurdum kim mağdursa onu savunurdum. Şimdi yine çıkarım yok önümde 2018li kimse yok ama yine haksızlığa karşı susamam vicdanıma sığmaz. MEB'in de sığmıyor ve adımlar atılacak bunu zaman gösterecek zaten. Ben şimdiye kadar hiçbir 2018liyi hedef almadım bu sistemi eleştirdim ama gel gelelim bazılarınızın söyledikleri yenilir yutulur degil. Haskizliga uğrayacak olan arkadaşlara yaptığınız tahrikler son raddeye gelmişti. Resmen insanı cileden cikarttiniz. Biz size kizmak istemedikce sizin sucunuz değil dedikçe siz kendinizi bizim gözümüzde akbabadan farksız şekle soktunuz. Bu yazdıklarım her 2018liye değil onlar kendilerini biliyorlar..


sefa-24, 2 hafta önce - Alıntıya git

Her gün bakanlığa gidip 2018lileri saf dışı bırakmaya çalışanlar kimler acaba? 2018liler kanun, yönetmelik neyse o uygulanacak diye beklerken, etkinliklere katılırken sizler ise kendi menfaatlerinizi düşünüyormuşsunuz. Zaten ortak 60 bin atama etkinliklerine katılmadığınızı ses kayıtlarından dinledik. Sürekli kendi menfaatleriniz doğrultusunda etkinlikler yaptınız şimdi de masummuş gibi davranıyorsunuz. Çileden siz çıkardınız be bizi. Aldığımız puanları, emeklerimizi küçümseyen hep 19lular oldu. Bunun yanı sıra birçok 19lu arkadaş beddua bile etti daha ne diyeyim.

03 Kasım 2019 17:02

1907fb1
Aday Memur

Geçen seneye uçurum olmasının sebebi eğitim bilimlerinde batırmanız olabilir mi? Yahu adam 320. olmuş ama eğitim bilimleri neti 35. Geçen sene 800. olan adamın bile 68 eğitim neti bulunuyor. Size kalsa 300. oldu diye 35 net yapan kişi başarılıdır. Öabt sınavı da kolay gelince sınavı toparlayamadınız ve düşük puan aldınız. Napalım kardeşim sadece öabt kasmak yerine biraz da eğitim kassaydınız.


Cenk911, 2 hafta önce - Alıntıya git

sen anlamayacaksın ama kendimden örnek vereyim olay sadece puanların düşmesi değil

ben bu sene alanımda 117. oldum benim puanım 81 geçen sene benim sıramdaki arkadaş çoktan atandı ve bu seneki alımda benim önüme en fazla 40 küsür kişi geçiyor. ve benim önüme geçen kişinin bu seneki alımda mülakat sıralaması 394 ( ilk sıralamada 894 ve bu sırada 2017 ve 2018 ortak sıralaması) şimdi nasıl bir iş ki geçen senenin toplam sıralamasında 894. kişi bu senenin 117. geçiyor bana bunu anlat sana hak vericem bak dile kolay 777 kişi benim için 40 küsür kişi sıkıntı yaratıyor ama 2019 puanı sıralaması 200. 250. olan için bu sayı 200 300 400 e kadar çıkıyor şimdi bu mu normal bir şey bu mu sadece sınav zordu kolaydı muhabbeti ?

03 Kasım 2019 17:03

1907fb1
Aday Memur

Mağduriyet yok.


Cenk911, 2 hafta önce - Alıntıya git

yahu sen puanını ve sıralamanı açıkça yazar mısın ben yazdım benim kadar dürüst olursan senin de nasıl bir durumda olduğunu görürüz. bal gibi boru gibi mağduriyet var.

03 Kasım 2019 17:05

peacewings
Memur

Veriler ortada.. %85-90 atama 2018 e % 10-15 2017 yılına verilmiş. Bu mu mağdur 2018 liler.. Şimdi bunun tam tersi olacak. 2019 yılı %15 - 20 ye düşecek. Hesaplandı bunlar .özellikşe alımın az olduğu branşlarda. neden algı yaratıyorsunuz mağduriyet bal gibi ortada.


UMAY CANSU, 2 hafta önce - Alıntıya git

Hocam keşke uydurup uydurup yazmasanız. Daha kaç defa yazacağız bilmiyorum ki. 16 branştan 11 tanesinde 20.000'lik bir alımda 2018'li oranı %10'dan az. 1 branşta %10 kadar. 4 branşta %10'dan fazla. Genel olarak değerlendirirseniz, 20.000'lik bir alımda yerleşecek olan 2018'li sayısı %15'ten fazla değildir. Biz bunu söylediğimizde ama alım 40.000 olursa hep 2018'li atanır diye bir tez uyduruluyor. Oysa 2018'den kalan tepe puanlar atandıktan sonra bu oran daha da düşecektir. Pekala MEB bunları biliyor ve çalışmalarda da ortaya çıkacaktır. O yüzden şu %85 2018'li %15 2019'lu atanacak gibi yalanları bi bırakalım.

03 Kasım 2019 17:08

fhurghan
Şube Müdürü

Hocam keşke uydurup uydurup yazmasanız. Daha kaç defa yazacağız bilmiyorum ki. 16 branştan 11 tanesinde 20.000'lik bir alımda 2018'li oranı %10'dan az. 1 branşta %10 kadar. 4 branşta %10'dan fazla. Genel olarak değerlendirirseniz, 20.000'lik bir alımda yerleşecek olan 2018'li sayısı %15'ten fazla değildir. Biz bunu söylediğimizde ama alım 40.000 olursa hep 2018'li atanır diye bir tez uyduruluyor. Oysa 2018'den kalan tepe puanlar atandıktan sonra bu oran daha da düşecektir. Pekala MEB bunları biliyor ve çalışmalarda da ortaya çıkacaktır. O yüzden şu %85 2018'li %15 2019'lu atanacak gibi yalanları bi bırakalım.


peacewings, 2 hafta önce - Alıntıya git
2019 ve 2018 puanlarini yazar misin buraya? sakin ola sinava girmedim deme
03 Kasım 2019 17:09

peacewings
Memur

Konuya ilişkin yapılmış bir çalışmana 16.673 kişiden sadece 1020 tanesinin 2018'li olacağını ortaya koyuyor:

https://app.box.com/s/m9wmk31067w8dnyeo916l5o4wev7xozc

03 Kasım 2019 17:10

1907fb1
Aday Memur

bu arada istediğiniz kadar mağduriyet yok diye söyleyin binlerce insan boş yere bir adaletsizlik var demiyor kaç defa twitter da gündeme girdi. kaç defa açıklama yapıldı, görüşmeler yapıldı ve sonunda canlı yayında bakan bile akademisyenler ile görüşüyoruz dedi demek ki bir şeyler var ve son sözü de bu bilirkişiler söyleyecek istediğiniz kadar saçmalayın biz hakkımızı alacağız.

03 Kasım 2019 17:13

1907fb1
Aday Memur
2019 ve 2018 puanlarini yazar misin buraya? sakin ola sinava girmedim deme
fhurghan, 2 hafta önce - Alıntıya git

hocam bu arkadaşlar soru sayısı değişmese bırakın atanmayı hayal bile edemezlerdi. ben puanımı yazdım uçurumu gösterdim onlardan da bekliyorum puanlarını sıralamalarını yazsınlar her şey belli olsun.

03 Kasım 2019 17:13

Cenk911
Memur
2019 ve 2018 puanlarini yazar misin buraya? sakin ola sinava girmedim deme
fhurghan, 2 hafta önce - Alıntıya git

bide bu var:) Ya hocam devlet bize iki yıl puanlar geçerlidir dememiş mi? Demiş. Kimin hangi puanı yüksekse onu kullanır, aklınızca kurnazlık yapmaya kalkıyorsunuz ya:)

03 Kasım 2019 17:14

Cenk911
Memur

bu arada istediğiniz kadar mağduriyet yok diye söyleyin binlerce insan boş yere bir adaletsizlik var demiyor kaç defa twitter da gündeme girdi. kaç defa açıklama yapıldı, görüşmeler yapıldı ve sonunda canlı yayında bakan bile akademisyenler ile görüşüyoruz dedi demek ki bir şeyler var ve son sözü de bu bilirkişiler söyleyecek istediğiniz kadar saçmalayın biz hakkımızı alacağız.


1907fb1, 2 hafta önce - Alıntıya git

Bilirkişi mağduriyet yok derse kabul edecek misiniz? Merakımdan soruyorum.

03 Kasım 2019 17:17

1907fb1
Aday Memur

Bilirkişi mağduriyet yok derse kabul edecek misiniz? Merakımdan soruyorum.


Cenk911, 2 hafta önce - Alıntıya git

her şey sonuçlandığında kimse bir şey söyleyemez zaten. aynı zamanda siz ?

siz puanlarınızı ve sıralamalarınızı yazabilecek misiniz ben yazdım yukarda uçurumu anlattım siz açıkça yazabilecek misiniz ?

03 Kasım 2019 17:19

peacewings
Memur

hocam bu arkadaşlar soru sayısı değişmese bırakın atanmayı hayal bile edemezlerdi. ben puanımı yazdım uçurumu gösterdim onlardan da bekliyorum puanlarını sıralamalarını yazsınlar her şey belli olsun.


1907fb1, 2 hafta önce - Alıntıya git

Soru sayısı değişince puan düştüğünü sandığın için sana ölçme ve değerlendirme mi anlatalım yoksa çift yıl puan sistemi olmasaydı bahsettiğin kişilerin çoktan atanmış olacağını mı?

03 Kasım 2019 17:19

Cenk911
Memur

her şey sonuçlandığında kimse bir şey söyleyemez zaten. aynı zamanda siz ?

siz puanlarınızı ve sıralamalarınızı yazabilecek misiniz ben yazdım yukarda uçurumu anlattım siz açıkça yazabilecek misiniz ?


1907fb1, 2 hafta önce - Alıntıya git

Hocam benim bilime, akademisyenlere saygım sonsuz. Eğer derlerse ortada bir haksızlık, mağduriyet var çözümü ne olursa olsun kabul ederim. Puanım da 81 küsürlerde. 0.2 ile atamayı kaçırdım ama bunların bir öenmi yok.

03 Kasım 2019 17:21

1907fb1
Aday Memur

Hocam benim bilime, akademisyenlere saygım sonsuz. Eğer derlerse ortada bir haksızlık, mağduriyet var çözümü ne olursa olsun kabul ederim. Puanım da 81 küsürlerde. 0.2 ile atamayı kaçırdım ama bunların bir öenmi yok.


Cenk911, 2 hafta önce - Alıntıya git

sen sınırda bir arkadaşsın o zaman benim sana hiçbir lafım yok atanmak hakkındır ama şimdi 0.20 diyorsun ama burda bir kişinin önüne yüzlerce insan geçiyor mevcut durumda. yani sizce gerçekten haddinden fazla bir adaletsizlik yok mu bunu söyleyin bari.

Toplam 55 mesaj
 
ANKET
Öğrencilerin, Atatürk posteri önünde secdeye vardığı görüntülerden rahatsız oldunuz mu?