Editörler : Mehmet Balci
06 Kasım 2019 14:11   


Dhmi kadro ihdası

DHMİ bünyesinde 150 Hava Trafik Kontrolörü, 10 uzman, 64 ARFF memuru, 40 şef, 100 AIM memuru, 70 Apron Memuru, 30 Bilgisayar İşletmeni, 34 Mühendis alımı, 90 tekniker alımı ve 40 teknisyen alımı yapılacak haberin içeriği arkadaşlar kadro ihdası yayınlanmış dhmi ihdası yazın googleda çıkar

06 Kasım 2019 14:24

pnarnald
Memur

Düz memur olmayacak o zaman sanırım

06 Kasım 2019 14:27

seddackr
Aday Memur
Aralık için mi bu kesin
06 Kasım 2019 14:29

h4ck4n
Aday Memur

Yüksek puanlılar ateş edecekler...

06 Kasım 2019 14:34

castillo
Memur

Ordaki sayilara alim olmuyo dhmi zaten kadro taleplerini yolladi klavuz hazirdir bile

06 Kasım 2019 14:36

Sun davut
Aday Memur

DHMİ 628, TCDD 'ye 267 personel kadrosu.

Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü ve TCDD tarafından bir açıklama yapıldı. Resmi Gazete 'de yayımlanan kararda Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü'nde boşta bulunan 628 kadroya yer verildi.

06 Kasım 2019 15:33

Quetzicoatl
Genel Müdür

DHMİ idari memur alımında tekrar İİBF'ye dönecek. AIM Memuru için de büyük ihtimalle 2020/1'de alıma çıkacak.

06 Kasım 2019 15:37

makinemüh94
Aday Memur

Dhmi mühendis alımlarında yds şartı arıyor mu?

06 Kasım 2019 15:39

castillo
Memur

DHMİ idari memur alımında tekrar İİBF'ye dönecek. AIM Memuru için de büyük ihtimalle 2020/1'de alıma çıkacak.


Quetzicoatl, 2 hafta önce - Alıntıya git

Ne alaka kim diyo bunu

06 Kasım 2019 15:42

okur-yazmaz
Aday Memur
Bu mesaj 10'un üzerinde eksi oy aldığı için gizlenmiştir. Göster
06 Kasım 2019 15:44

okur-yazmaz
Aday Memur

Dhmi mühendis alımlarında yds şartı arıyor mu?


makinemüh94, 2 hafta önce - Alıntıya git

Makine, Elektrik, Elektrik-Elektronik, istemez hocam. Sadece Elektronik Mühendisi kadrosunda ister onu da birkaç alımdır Mekatroniğe döndüler ve onda da istemiyorlar.

06 Kasım 2019 15:51

makinemüh94
Aday Memur

Makine, Elektrik, Elektrik-Elektronik, istemez hocam. Sadece Elektronik Mühendisi kadrosunda ister onu da birkaç alımdır Mekatroniğe döndüler ve onda da istemiyorlar.


okur-yazmaz, 2 hafta önce - Alıntıya git

Sağ olun hocam cevapladığınız için.

06 Kasım 2019 15:55

Quetzicoatl
Genel Müdür

Ne alaka kim diyo bunu


castillo, 2 hafta önce - Alıntıya git

Genel müdürlükte görevli olan üst düzey yetkililer diyelim.

06 Kasım 2019 15:59

ExpLode26
Aday Memur

Arkadaşlar sadece bu listede olan kurumlar mı alım yapacak çoğu kit kurumu yok bu listede. Eğer sadece bu kurumlar alacaksa gerçekten çok kötü

06 Kasım 2019 16:03

Quetzicoatl
Genel Müdür

Arkadaşlar sadece bu listede olan kurumlar mı alım yapacak çoğu kit kurumu yok bu listede. Eğer sadece bu kurumlar alacaksa gerçekten çok kötü


ExpLode26, 2 hafta önce - Alıntıya git

Bu sadece kadro ihdası hocam. Kullanıp kullanmamak veya hangi dönem alıma çıkacağı kurumların inisiyatifinde. Ama birçok kurum ihdas edilen kadroyu öyle veya böyle kullanıyor.

Diğer KİT'ler talep toplama tarihleri arasında ihtiyaçlarını belirtmiştir. Maliye Bakanlığının onaylaması yeterli, ayrıca ihdasa gerek yok yani.

06 Kasım 2019 16:05

SuSKuNuMm
Şef

Sağ olun hocam cevapladığınız için.


makinemüh94, 2 hafta önce - Alıntıya git

Ciddi misin başkan ?

06 Kasım 2019 16:06

SuSKuNuMm
Şef

Genel müdürlükte görevli olan üst düzey yetkililer diyelim.


Quetzicoatl, 2 hafta önce - Alıntıya git

ciddi misin ?

06 Kasım 2019 16:07

SuSKuNuMm
Şef

Ciddi misin başkan ?


SuSKuNuMm, 2 hafta önce - Alıntıya git

yanlış alıntı oldu kusura bakmayın.

06 Kasım 2019 16:26

Quetzicoatl
Genel Müdür

Ciddi misin başkan ?


SuSKuNuMm, 2 hafta önce - Alıntıya git

Evet hocam. İİBF'lilerden büyük bir baskı varmış ve halihazırda yeni genel müdür branşlaşma konusuna önem veriyormuş.

Dediğim gibi büyük ihtimalle 2020/1'de yüklü bir alım yapılacak.

06 Kasım 2019 16:27

SuSKuNuMm
Şef

Evet hocam. İİBF'lilerden büyük bir baskı varmış ve halihazırda yeni genel müdür branşlaşma konusuna önem veriyormuş.

Dediğim gibi büyük ihtimalle 2020/1'de yüklü bir alım yapılacak.


Quetzicoatl, 2 hafta önce - Alıntıya git

senin yazılarını uzun süredir takip ediyorum. O yüzden ciddiye aldım. Güzel haber. Teşekkür ederim.

06 Kasım 2019 16:34

harita94
Daire Başkanı

Tcdd yine sıfır mühendis.yandı gülüm keten helva.

Toplam 57 mesaj
 
ANKET
Şehir Üniversitesinin, borçlarından dolayı, Halkbank yoluyla kapatılmak istenmesini doğru buluyor musunuz?