Editörler :
21 Kasım 2019 15:28

kopcik123
Memur

adliyeyi aramadım hiç ..adliyeden tandgklarmla karsılacnca 20 si ve sonrası açıklanır dediler. hergun bakacaz artık... bundan sonra kolay olur beklemek .. açıklanma yaklaştı...


tlycn, 2 hafta önce - Alıntıya git

20 si ve sonrası... bu bi kaç ay sonrası olmaz demi :))

21 Kasım 2019 15:37

antakyabp
Aday Memur

adliyeyi aramadım hiç ..adliyeden tandgklarmla karsılacnca 20 si ve sonrası açıklanır dediler. hergun bakacaz artık... bundan sonra kolay olur beklemek .. açıklanma yaklaştı...


tlycn, 2 hafta önce - Alıntıya git

2 hafta daha beklemeyin boşuna.

21 Kasım 2019 16:43

kopcik123
Memur

2 hafta daha beklemeyin boşuna.


antakyabp, 2 hafta önce - Alıntıya git

yani diyorsun ki aralık başında açıklanır ancak.

21 Kasım 2019 16:54

tlycn
Aday Memur

kardeşim.. sakinleş başka şeylere odaklan.. girdik mulakat geçti ..2 ay oldu.. artık hayrlısı..

21 Kasım 2019 17:04

kopcik123
Memur

katiplik harici kaç mülakata girdim. hepsinde torpilliler kazandı. çok bariz şekilde belli olarak hatta. ne yapalım sıra geldi buna ümit bağlamaya.

21 Kasım 2019 17:17

antakyabp
Aday Memur

2,5 ay oldu hala beklemedeyiz. Sanırım 2 hafta içinde açıklanacak. Aralık başını bekleyelim. Hepimiz için hayırlısı olsun 2,5 ay geçti 2 haftada geçer

22 Kasım 2019 08:16

tlycn
Aday Memur

2,5 ay oldu hala beklemedeyiz. Sanırım 2 hafta içinde açıklanacak. Aralık başını bekleyelim. Hepimiz için hayırlısı olsun 2,5 ay geçti 2 haftada geçer


antakyabp, 2 hafta önce - Alıntıya git

aynen geçer

22 Kasım 2019 22:44

kopcik123
Memur

infaz koruma açıklandı inşallah bizimkide açıklanır bugünlerde.

23 Kasım 2019 08:32

tlycn
Aday Memur

infaz koruma açıklandı inşallah bizimkide açıklanır bugünlerde.


kopcik123, 2 hafta önce - Alıntıya git

insallah ya ... 25 den itibaren açıklanacak inşallah...

23 Kasım 2019 14:41

Reisulküttaplık
Aday Memur

katiplik harici kaç mülakata girdim. hepsinde torpilliler kazandı. çok bariz şekilde belli olarak hatta. ne yapalım sıra geldi buna ümit bağlamaya.


kopcik123, 2 hafta önce - Alıntıya git

Ikm için (hakkıyla kazananlar hariç) yine torpilliler kazandı değişen birsey yok kardeşim 4. alımda da avucumu yasladım yine

23 Kasım 2019 17:02

kopcik123
Memur

allah yardımcın olsun kardeşim diyecek bişey bulamıyorum. ne yapalım.

25 Kasım 2019 14:28

kopcik123
Memur

yaklaşıyor yaklaşmakta olan. hissediyoruum.....

25 Kasım 2019 15:44

tlycn
Aday Memur

yaklaşıyor yaklaşmakta olan. hissediyoruum.....


kopcik123, 1 hafta önce - Alıntıya git

İNŞALLAH

Toplam 33 mesaj
 
ANKET
Diyarbakır annelerinin evlat nöbetini destekliyor musunuz?