Editörler :
13 Kasım 2019 16:40   


İstanbul Terörle Mücadele hakkında
Selamun aleykum devrelerim İstanbul Terör şubede çalışan varsa bu şubenin çalışma şartları ve geri kalan yönlerini artısı ve eksisi ile söyleyebilir mi?
13 Kasım 2019 17:42

yozgatli1986
Şef

Artık şu hassas birimlerin çalışma saatleri vs. ile ilgili konu açmayın diye dilimizde tüy bitti.Ya arkadaş sen polis misin , polis ise sen hiç Devlet Güvenliği ve Haberalma dersi görmedin mi ?

13 Kasım 2019 17:44

TimurBörü
Aday Memur

Artık şu hassas birimlerin çalışma saatleri vs. ile ilgili konu açmayın diye dilimizde tüy bitti.Ya arkadaş sen polis misin , polis ise sen hiç Devlet Güvenliği ve Haberalma dersi görmedin mi ?


yozgatli1986, 3 hafta önce - Alıntıya git
Tamam kardeşim çalışma saatini şeklini söyleme geri kalanını bahset de ki şöyle şubedir böyle şubedir şöyle kendini geliştirirsin hesabı
13 Kasım 2019 17:55

insangibi90
Genel Müdür

Yahu kardeş hic mi akliniz kesmiyir. Sen istanbul temi arayip bu sorulari sorsan sana cevap verirler mi? Hayir. E ozaman buradan ne diye soruyon

13 Kasım 2019 18:01

TimurBörü
Aday Memur

Yahu kardeş hic mi akliniz kesmiyir. Sen istanbul temi arayip bu sorulari sorsan sana cevap verirler mi? Hayir. E ozaman buradan ne diye soruyon


insangibi90, 3 hafta önce - Alıntıya git
Doğru diyonuz kardeşim maşallahınız var
13 Kasım 2019 23:45

Mustafa60
Aday Memur
Güler misin ağlar mısın.
13 Kasım 2019 23:53

szymek61
Memur

Valla benim bildiğim tem şube olduğu için terör ile uğraşıyor,çalışma saatleri sabah 10 akşam 3 haftasonu ve Bayramlar tatil. 3 ayda 1 ikramiye ve mavikart var. Yemek - ssk başlar başlamaz yapıyor. Yeni şubene h.g. Vatana millete h.o

13 Kasım 2019 23:56

TimurBörü
Aday Memur
Doğru diyonuz krallar siz de haklısınız yanlış yaptık konuyu da kaldıramıyoruz napalım
14 Kasım 2019 04:05

raymalifalitikosefa
Memur
Doğru diyonuz krallar siz de haklısınız yanlış yaptık konuyu da kaldıramıyoruz napalım
TimurBörü, 3 hafta önce - Alıntıya git

insanın hatasını kabul etmesi de erdemli bir duruş.. sadece istihabarata karşı koyma ikk yani, bunu iyi bilmeli polis. temci adam mahkemede sanığın karşısında kimliğini bile açıklatmaz hakime.. kaldı ki burda detaylarını anlatsın.. başarılar dilerim orda başladıysan

14 Kasım 2019 07:05

angarabebesi060606
Şef

insanın hatasını kabul etmesi de erdemli bir duruş.. sadece istihabarata karşı koyma ikk yani, bunu iyi bilmeli polis. temci adam mahkemede sanığın karşısında kimliğini bile açıklatmaz hakime.. kaldı ki burda detaylarını anlatsın.. başarılar dilerim orda başladıysan


raymalifalitikosefa, 3 hafta önce - Alıntıya git
İstihabrata karşı koyma yani ikk :)) bende ihh sanıyorsum:D
14 Kasım 2019 09:37

Diagne38
Aday Memur
yakında, İstanbul tem e ait görev kağıdı olan varsa paylaşabilir mi, bir arkadaşın telefonu lazım, oradan ulaşırım tarzı konularda da yazan olursa şaşırmayalim. bu tür kozmik şubeler olsun veya herhangi bir birim olsun , burda böyle konularda bilgi isteyenlerin kesinlikle teşkilat mensubu olmayan veya troll hesaplar olduğunu düşünmek istiyorum. neyse ki herkes duyarlı ve kimse bilgi paylaşmıyor
14 Kasım 2019 22:34

Kentmuhtarı
Memur
İstanbul da TEM şube de çalışmak fazlasıyla fedakarlık gerektirir kardeş.
14 Kasım 2019 22:38

TimurBörü
Aday Memur
İstanbul da TEM şube de çalışmak fazlasıyla fedakarlık gerektirir kardeş.
Kentmuhtarı, 3 hafta önce - Alıntıya git
Allah senden razı olsun eyvallah sağolasın
16 Kasım 2019 02:37

raymalifalitikosefa
Memur
İstihabrata karşı koyma yani ikk :)) bende ihh sanıyorsum:D
angarabebesi060606, 3 hafta önce - Alıntıya git

bebelerin öyle anlaması normal dostum :D gelişimine göre bu yaşta bu zeka göz kamaştırıcı :D

16 Kasım 2019 07:38

dirk heinen
Şef
İstanbul da TEM şube de çalışmak fazlasıyla fedakarlık gerektirir kardeş.
Kentmuhtarı, 3 hafta önce - Alıntıya git
Çevik kuvvetin 10'da 1i kadar bile yorulmazlar...
Toplam 14 mesaj
 
ANKET
Diyarbakır annelerinin evlat nöbetini destekliyor musunuz?