Editörler : ayşegül bgm
28 Kasım 2019 04:10   


Üniversitede çalışıyorum tercih vereceğim

Üniversitede çalışıyorum tercih vereceğim.En yetkili 1. ağız kişilerle konuştum bal gibi de atanıp zimmete de düşeceğim.Bu daha çok çalıştığın üninin yönetiminede bağlı...Yüksek puan aldım ve hakkımı kullanacağım kim olsa aynını yapar fakat bu sayfadaki birçok şuursuz hala ben ve aynı durumda olanlara sarmış durumda...Kardeşim bi salın artık ya.Çeşitli ceza alan sorumsuz tanıdıklarını söylüyorlar ay çok sağolun bizi düşündüğünüz için ama biz ne yapacağımızı biliyoruz.AYRICA BEN DİREK SÖYLÜYORUM DAHA BENİM GİBİ BİR ÇOK KİŞİ TERCİH VERİP ZİMMETE DE DÜŞECEK.Puanı sınırda olanlar enerjisini bize harcıyacağına 2020 kpss çalışssın

28 Kasım 2019 06:44

13.donem
Şef

Ee tamam yapabiliyorsan yap bunu buraya yazmanin amaci ne insanlrin hevesini kirmak seni mutlu mu ediyor yani

28 Kasım 2019 07:12

Hayalperesthemşire
Müsteşar Yardımcısı

Derece yaparak yüksek puanla atandım, hak yememek için üniversiteye gitmedim 2 yıl istedgim iller için bekledim, evt burda belki gider başlarsın çalışırsın, ama keyfi olarak girip çıktığın iş için başkasının işine engel olduğun için ahirette hesabını verecegn kul hakkını düşünen sen olucaksn, yüksek puana sahip olunca her hakka sahip olunmuyor

28 Kasım 2019 07:44

orthemsire7130
Aday Memur

Derece yaparak yüksek puanla atandım, hak yememek için üniversiteye gitmedim 2 yıl istedgim iller için bekledim, evt burda belki gider başlarsın çalışırsın, ama keyfi olarak girip çıktığın iş için başkasının işine engel olduğun için ahirette hesabını verecegn kul hakkını düşünen sen olucaksn, yüksek puana sahip olunca her hakka sahip olunmuyor


Hayalperesthemşire, 2 hafta önce - Alıntıya git
klavuzda bal gibi madde var bu konu ile alakalı arkadaşlar başka alemde yaşıyorlar ceza alırlar boş konuşmuş konuyu açan
28 Kasım 2019 07:57

miraçnurse
Aday Memur

Açık konuşuyorum bak 10 net fazla yaptık diye kendinizi bi b*k sanıyorsunuz. Düşük puan alanlarla beraber 1.5 yıldır atanmayı bekleyen yüksek puanlı insanlar aptal mi da bekliyo. Siz misiniz bi akıllı ? Allah görüyo ya en yüksek mercilere ulaşın ikisine de atanın hadi. Senin gibileri Allaha havale ediyoruz. Kardeşim cerrahpaşa tıpta okuyo bütün alanlarda türkiye derecesi ve 21 yıllık kardeşimin bir kere hava attığını görmedim. bunları anlattığım zaman diyo ki abla tusta derece yapanlar 1.olanlar bile bu sizin bölümde yüksek aldım diye hava atanlar gibi egosit değiller diyo. Gerçekten haklı . 80 üstü puan aldık diye kendinizi dünyanın merkezinde sanıyosunuz.

Hayalperest hemşire bu arada seni tebrik ederim aylardır şu forumda kimseyi kırmadan cevap veren her zaman adaletli davranan bi seni gördüm senin gibilere ihtiyacı var hastaların. Bunlar gibiler kul hakkı yiyenler hastanede hastalara da böyle davranırlar.

28 Kasım 2019 08:34

Mıntıka11
Kapalı

Ee tamam yapabiliyorsan yap bunu buraya yazmanin amaci ne insanlrin hevesini kirmak seni mutlu mu ediyor yani


13.donem, 2 hafta önce - Alıntıya git
Yazıyor çünkü kendi de emin değil biliyor yapamayacağını insanlar onaylasın içi rahat etsin diye yazıyor
28 Kasım 2019 08:39

Mıntıka11
Kapalı
Yetkili ağızlar kılavuzu gördü mü? Hani açıklandı mı kılavuz yok .Daha önceki alımda da verilir sanılıyordu .Devlet madde ekledi şu tarihde kurumlarda çalışıyor olmamak diye .Herkes saf bir siz mi akıllısınız devlet akıl yoksunu mu yüksek alıp bekleyen in aklı sizin kadar ermiyor muydu .Keşke girmeseydiniz istemediğiniz yere başka biri giderdi belki. Yüksek alıp elli yeri gezme devri eskidendi bilen yüksek puanlar boşuna bekşemedi belki düşük puanlı değil de akıllı lardır bu açıdan bak
28 Kasım 2019 08:43

SrknBgr
Memur

Bu değil miydi geçen alanımı sevmiyorum istifa edip başka alan okuyacağım diye burda ağız dişi filan soran ? Dediğin gibi olup hastane değiştirdiğinde alanını mı seveceksin anlamadım ?

28 Kasım 2019 12:32

destek58
Memur

Üniversitede çalışıyorum tercih vereceğim

Üniversitede çalışıyorum tercih vereceğim.En yetkili 1. ağız kişilerle konuştum bal gibi de atanıp zimmete de düşeceğim.Bu daha çok çalıştığın üninin yönetiminede bağlı...Yüksek puan aldım ve hakkımı kullanacağım kim olsa aynını yapar fakat bu sayfadaki birçok şuursuz hala ben ve aynı durumda olanlara sarmış durumda...Kardeşim bi salın artık ya.Çeşitli ceza alan sorumsuz tanıdıklarını söylüyorlar ay çok sağolun bizi düşündüğünüz için ama biz ne yapacağımızı biliyoruz.AYRICA BEN DİREK SÖYLÜYORUM DAHA BENİM GİBİ BİR ÇOK KİŞİ TERCİH VERİP ZİMMETE DE DÜŞECEK.Puanı sınırda olanlar enerjisini bize harcıyacağına 2020 kpss çalışssın

bu nasıl bir uslüp bu ne saygısızca bir hitabet şekli..Allah senin hastalarına yardım etsin

28 Kasım 2019 12:40

KısacaNurse
Aday Memur

Üniversitede çalışıyorum tercih vereceğim

Üniversitede çalışıyorum tercih vereceğim.En yetkili 1. ağız kişilerle konuştum bal gibi de atanıp zimmete de düşeceğim.Bu daha çok çalıştığın üninin yönetiminede bağlı...Yüksek puan aldım ve hakkımı kullanacağım kim olsa aynını yapar fakat bu sayfadaki birçok şuursuz hala ben ve aynı durumda olanlara sarmış durumda...Kardeşim bi salın artık ya.Çeşitli ceza alan sorumsuz tanıdıklarını söylüyorlar ay çok sağolun bizi düşündüğünüz için ama biz ne yapacağımızı biliyoruz.AYRICA BEN DİREK SÖYLÜYORUM DAHA BENİM GİBİ BİR ÇOK KİŞİ TERCİH VERİP ZİMMETE DE DÜŞECEK.Puanı sınırda olanlar enerjisini bize harcıyacağına 2020 kpss çalışssın

bu nasıl bir uslüp bu ne saygısızca bir hitabet şekli..Allah senin hastalarına yardım etsin


destek58, 2 hafta önce - Alıntıya git

Arkadaşın hitabetini tasvip etmiyorum bunun yanında tercih edemezsiniz ve kadronuz yanar gibi söylemlere de aynı hassasiyetle yaklaşmanızı umuyorum

28 Kasım 2019 12:43

oftik
Aday Memur

Boş bir kefere türer bizim kenefte

28 Kasım 2019 12:47

bsrbnz
Aday Memur

Bende vereceğim tercihler ocağa sarkarsa

28 Kasım 2019 13:14

Hayalperesthemşire
Müsteşar Yardımcısı

Açık konuşuyorum bak 10 net fazla yaptık diye kendinizi bi b*k sanıyorsunuz. Düşük puan alanlarla beraber 1.5 yıldır atanmayı bekleyen yüksek puanlı insanlar aptal mi da bekliyo. Siz misiniz bi akıllı ? Allah görüyo ya en yüksek mercilere ulaşın ikisine de atanın hadi. Senin gibileri Allaha havale ediyoruz. Kardeşim cerrahpaşa tıpta okuyo bütün alanlarda türkiye derecesi ve 21 yıllık kardeşimin bir kere hava attığını görmedim. bunları anlattığım zaman diyo ki abla tusta derece yapanlar 1.olanlar bile bu sizin bölümde yüksek aldım diye hava atanlar gibi egosit değiller diyo. Gerçekten haklı . 80 üstü puan aldık diye kendinizi dünyanın merkezinde sanıyosunuz.

Hayalperest hemşire bu arada seni tebrik ederim aylardır şu forumda kimseyi kırmadan cevap veren her zaman adaletli davranan bi seni gördüm senin gibilere ihtiyacı var hastaların. Bunlar gibiler kul hakkı yiyenler hastanede hastalara da böyle davranırlar.


miraçnurse, 2 hafta önce - Alıntıya git

Teşekkürler ederim hocam, umarım empati yapabilen hakkı düşünen sağlıkcı kişiler çoğalabilir, hep bana hep bana olmaz, sınırda puanı olsa üniversiteye de devletede giremese ne hissederdi acaba, azıcık zihniyet

28 Kasım 2019 13:19

okurhemşire
Aday Memur

Atanabilirsiniz önemli olan belki de aynı yerde saatlerce aynı nöbeti paylaşacagınız insanlara bu üslup ve tarzda konuşmanız evet puanınız sizi atar bu üslupla hayatta çok şey kaybettirir sizetavsiyem bir an önce hitabetinizi değiştirin

28 Kasım 2019 14:22

kayseri204
Genel Müdür

Bende vereceğim tercihler ocağa sarkarsa


bsrbnz, 2 hafta önce - Alıntıya git

Ocak'a sarkarsa yaparsın ama normalde yapamazsınız.Çünkü 1 Ocak'a kadar sözleşmeniz var.

28 Kasım 2019 19:17

bekliyah
Aday Memur

Sakin ol sampiyon tamam en yuksek zekali sensin xd sanki einstei nfilan hepi topu kiytirik kpssden 3 5 tane fazla soru yapmis havalara bak artiz

28 Kasım 2019 21:01

Laborant Bey derler
Aday Memur
Bu arkadaş yüksek puan aldım diyip duruyor ama puanı kaç acaba bu kadar kasılmasına değecek bir puan olsa bari..
28 Kasım 2019 21:45

byprestij
Aday Memur

Ocağa sarkarsa nasıl tercih veriliyor, klavuz yayınlandığı gün çalışmamış olmak demiyir mu

28 Kasım 2019 21:50

kayseri204
Genel Müdür

Ocağa sarkarsa nasıl tercih veriliyor, klavuz yayınlandığı gün çalışmamış olmak demiyir mu


byprestij, 2 hafta önce - Alıntıya git

Tercihin son günü itibariyle sözleşmeli çalışmamak gerekiyor.

28 Kasım 2019 22:15

byprestij
Aday Memur

Tm hocam

Sağolun aydınlattığin için

29 Kasım 2019 01:13

KısacaNurse
Aday Memur

Tercihin son günü itibariyle sözleşmeli çalışmamak gerekiyor.


kayseri204, 2 hafta önce - Alıntıya git

Hocam bu söylediğiniz şeyin kaynağını verebilir misiniz?

Toplam 54 mesaj
 
ANKET
İstanbul Büyükşehir Belediyesinin, KPSS puanı yerine mezuniyet notuyla personel almasını;