Editörler : Mehmet Balci
28 Kasım 2019 12:31   


2019/2 tercih adalet mezunu arkadaşlar kimler tercih yapacak

Merhaba arkadaşlar 2019/2 kpss tercihlerinde adalet bölümü mezunu arkadaşlar dan kimler tercih yapacak bazı alımlarda bilgisayar işletmeni sertifikası isteniyor kimin bilgisayar işletmeni sertifikası var kimler tercih verecek

28 Kasım 2019 13:20

arzik476
Şef

Fakültede alınan bilgisayar dersi sertifika yerine geçiyor ediyorlar. Açıköğretim fakültesinde alınan bilgisayar dersi de geçerli oluyor mu aceba?

28 Kasım 2019 13:41

Gaziantepli bey
Aday Memur

Merhaba maalesef kardeşim milli eğitimden alınmış bilgisayar işletmeni sertifikası isteniyor 6225 k

28 Kasım 2019 13:45

Gaziantepli bey
Aday Memur

6225 kodu senin dediğin mülakat alımlarında bazen geçerli kuruma bağlı

28 Kasım 2019 13:53

tokerer07
Memur

https://www.memurlar.net/haber/634093/bilgisayar-dersi-bilgisayar-sertifikasi-icin-yeterli-mi.html

28 Kasım 2019 14:12

Gaziantepli bey
Aday Memur

Merhaba maalesef kardeşim milli eğitimden alınmış bilgisayar işletmeni sertifikası isteniyor milli

28 Kasım 2019 14:13

Gaziantepli bey
Aday Memur

Milli eğitim onaylı olması lazım o senin dediğin açıktan alımlarda kuruma bağlı

28 Kasım 2019 14:16

tokerer07
Memur

Milli eğitim onaylı olması lazım o senin dediğin açıktan alımlarda kuruma bağlı


Gaziantepli bey, 2 hafta önce - Alıntıya git

bana mı verdin bu cevabı ?

28 Kasım 2019 14:17

tokerer07
Memur

kim istiyor hocam hangi kurum milli eğitimden sertifikalı istiyor ?

28 Kasım 2019 14:24

Gaziantepli bey
Aday Memur

2019/2 kpss merkez atamasında 6225 kodu 3001 ve 3003 adalet bölümün bazı alımlarda

28 Kasım 2019 14:30

tokerer07
Memur

2019/2 kpss merkez atamasında 6225 kodu 3001 ve 3003 adalet bölümün bazı alımlarda


Gaziantepli bey, 2 hafta önce - Alıntıya git

Gaziantepli arkadaşım, kesin bilgin olmadan bu şekilde net cevaplar vermen burada pek hoş olmaz, bir çok arkadaşımızın bilgisi çok az, buradaki yorumlarla geleceğini belirleyenler var. Ben bilgisayar işletmeniyim bir üniversitede ve ben buraya sadece açıköğretimde aldığım bilgisayar (bilgi teknolojileri) dersini gösterdim.bir başka bilgisayar işletmeni arkadaşım lise de ki bilgisayar dersini gösterdi.Link paylaştım keşke ona bi baksaydın, orada da memurlarnetin haber i var paylaştığı.

Bu açılan kadrolardaki kurumları arayıp o kurumlara ben üni de aldım bu ders yeterli mi dediğin an zaten net cevabı kurum verir.

28 Kasım 2019 14:32

tokerer07
Memur

Gaziantepli arkadaşım, kesin bilgin olmadan bu şekilde net cevaplar vermen burada pek hoş olmaz, bir çok arkadaşımızın bilgisi çok az, buradaki yorumlarla geleceğini belirleyenler var. Ben bilgisayar işletmeniyim bir üniversitede ve ben buraya sadece açıköğretimde aldığım bilgisayar (bilgi teknolojileri) dersini gösterdim.bir başka bilgisayar işletmeni arkadaşım lise de ki bilgisayar dersini gösterdi.Link paylaştım keşke ona bi baksaydın, orada da memurlarnetin haber i var paylaştığı.

Bu açılan kadrolardaki kurumları arayıp o kurumlara ben üni de aldım bu ders yeterli mi dediğin an zaten net cevabı kurum verir.


tokerer07, 2 hafta önce - Alıntıya git

eğer ki adalet bölümlerinden alım yapılırken bilgisayar işletmeni kadrosuna "ben meb isterim diyen" bir kurum varsa onları bize listele , başvuracak arkadaşlarda orayı arasın emin olsun.

28 Kasım 2019 14:45

Gaziantepli bey
Aday Memur

Tamam kardeşim

28 Kasım 2019 17:10

arzik476
Şef

Gaziantepli arkadaşım, kesin bilgin olmadan bu şekilde net cevaplar vermen burada pek hoş olmaz, bir çok arkadaşımızın bilgisi çok az, buradaki yorumlarla geleceğini belirleyenler var. Ben bilgisayar işletmeniyim bir üniversitede ve ben buraya sadece açıköğretimde aldığım bilgisayar (bilgi teknolojileri) dersini gösterdim.bir başka bilgisayar işletmeni arkadaşım lise de ki bilgisayar dersini gösterdi.Link paylaştım keşke ona bi baksaydın, orada da memurlarnetin haber i var paylaştığı.

Bu açılan kadrolardaki kurumları arayıp o kurumlara ben üni de aldım bu ders yeterli mi dediğin an zaten net cevabı kurum verir.


tokerer07, 2 hafta önce - Alıntıya git

Tokerer hocam, bilgisayar işletmenliği hakkında biraz bilgi verir mısınız rica etsek? Vazifeleri nedir, maaş durumu vs...

28 Kasım 2019 17:47

tokerer07
Memur

Tokerer hocam, bilgisayar işletmenliği hakkında biraz bilgi verir mısınız rica etsek? Vazifeleri nedir, maaş durumu vs...


arzik476, 2 hafta önce - Alıntıya git

maaş 3600 civarı . çalışacağın kurumun birimine göre değişir ne iş yaptığın.Ben personel daire başkanlığında çalıştığım için beni m işim atamalarla.Yani işin evrak.Evrak takip ..Zor bi olayı yok.Hangi bakanlık hangi müdürlük olursa olsun 2-3 ay sonra işini öğrenmiş 6-7 ay sonra deneyimli oluyorsun.

28 Kasım 2019 18:19

arzik476
Şef

maaş 3600 civarı . çalışacağın kurumun birimine göre değişir ne iş yaptığın.Ben personel daire başkanlığında çalıştığım için beni m işim atamalarla.Yani işin evrak.Evrak takip ..Zor bi olayı yok.Hangi bakanlık hangi müdürlük olursa olsun 2-3 ay sonra işini öğrenmiş 6-7 ay sonra deneyimli oluyorsun.


tokerer07, 2 hafta önce - Alıntıya git

Kadrolu sizinki heralde, neden aile bakanlığına geçmek istiyorsunuz?

28 Kasım 2019 21:51

tokerer07
Memur

Kadrolu sizinki heralde, neden aile bakanlığına geçmek istiyorsunuz?


arzik476, 2 hafta önce - Alıntıya git

Memuriyet Artvin Memleket Antalya..2 sene dayanabildim bu duruma

28 Kasım 2019 21:54

Inception35
Aday Memur

Memuriyet Artvin Memleket Antalya..2 sene dayanabildim bu duruma


tokerer07, 2 hafta önce - Alıntıya git

barış nasıl durumlar gidebilecek misin :) hayırlısıyla

28 Kasım 2019 22:03

arzik476
Şef

Memuriyet Artvin Memleket Antalya..2 sene dayanabildim bu duruma


tokerer07, 2 hafta önce - Alıntıya git

Allah hakkınızda hayırlısını nasip etsin o halde.

28 Kasım 2019 23:30

tokerer07
Memur

barış nasıl durumlar gidebilecek misin :) hayırlısıyla


Inception35, 2 hafta önce - Alıntıya git

Bakalım inşallah :) gitsekte gitmesekte istifayı sundum. sözleşmeliden olmazsa 6 ay sonraki tercihlerde kısmet ..Çok fena adalet mezunu var üstümde onlardan tırsıyorum bu sözleşmelide :D

28 Kasım 2019 23:43

tokerer07
Memur

Allah hakkınızda hayırlısını nasip etsin o halde.


arzik476, 2 hafta önce - Alıntıya git

amin hocam eyvallah

Toplam 28 mesaj
 
ANKET
İstanbul Büyükşehir Belediyesinin, KPSS puanı yerine mezuniyet notuyla personel almasını;