Editörler : hopaliSafak Vaktii
29 Kasım 2019 11:27   


Alan Değişikliği 2019 Aralik

Malumunuz üzere bakanlık 2019 Aralık ayı alan değişikliği kılavuzunu yayımladı. Başvuru şartlarından biri de, - Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığının 20/02/2014 tarihli ve 9 sayılı Kararı eki Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esaslarına göre, mezun oldukları yüksek öğrenim programına göre atanacakları alanlara,şeklinde ifade edilmektedir. Bu durumda Fizik öğretmeni olan biri Fen Bilgisi alanına geçiş yapabilir mi, bunu böyle anlayabilir miyiz ?

29 Kasım 2019 12:55

muallim_34
Daire Başkanı

Malesef..hayır.

30 Kasım 2019 00:52

gurmeh
Aday Memur
Olabilir
04 Aralık 2019 11:41

Emrekara06
Aday Memur

arkadaşlar merhaba. ankara üniv. böte mezunu olarak atamam bilişim tek. öğretmeni olarak yapılmıştı. mesleki ve teknik liselerde görev alamıyorduk.şu an bir ortaokulda çalışmaktayım. geçen sene bilgisayar mühendisliği bölümünü bitirdim.mesleki teknik liselerde görev almak istiyorum. alan değişikliğ başvurusu yapabilirmiyim. Yapabilirsemde hangi alanı tercih edeceğim. Bilgisi olan varsa, yardımcı olursanız çok sevinirim. selamlar saygılar.

04 Aralık 2019 17:01

Ozkanozen62
Aday Memur

arkadaşlar merhaba. ankara üniv. böte mezunu olarak atamam bilişim tek. öğretmeni olarak yapılmıştı. mesleki ve teknik liselerde görev alamıyorduk.şu an bir ortaokulda çalışmaktayım. geçen sene bilgisayar mühendisliği bölümünü bitirdim.mesleki teknik liselerde görev almak istiyorum. alan değişikliğ başvurusu yapabilirmiyim. Yapabilirsemde hangi alanı tercih edeceğim. Bilgisi olan varsa, yardımcı olursanız çok sevinirim. selamlar saygılar.


Emrekara06, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam mühendislik diplomanızı MEBBİS'e kaydettirin, sonraki atama dönemlerinde meslek liselerini tercih edebilirsiniz.

04 Aralık 2019 17:07

Emrekara06
Aday Memur
Hocam bilgilendirmeniz için teşekkür ederim. Sağolunuz
04 Aralık 2019 18:07

öshnçr
Aday Memur
Şuan ücretsiz izindeyim. Alan değişikliği yapmak istiyorum şartlarım uyuyor fakat kadromun olduğu ilçede değilim. Alan değişikliği yapmak için işe başlangıç yapmam gerekiyor mu?
04 Aralık 2019 18:17

ebuducane
Aday Memur
Sözleşmeliden kadroya geçenler başvuru yapabilir mi? Yasada 3+1 geçiyor ancak kılavuz bütün kadrolular başvurabilir demiş
07 Aralık 2019 00:34

ebuducane
Aday Memur
Sözleşmeliden kadroya geçenler başvuru yapabilir mi? Yasada 3+1 geçiyor ancak kılavuz bütün kadrolular başvurabilir demiş
ebuducane, 2 ay önce - Alıntıya git
Arkadaşlar ? Kılavuzda kadrolu olması yeterli görülmüş ama ne diyorsunuz ?
09 Aralık 2019 20:04

TusEmReyhan
Aday Memur
alan değişikliğine ön başvurumuz onaylanınca tercih döneminde istediğimiz okullar açılmayınca tercih yapmama hakkına sahip miyiz acaba
09 Aralık 2019 21:12

mortal35
Aday Memur

başvuru yaptım onay bekliyor yazıyor tercih etme zorunluluğum yok galiba sadece okulları görmek istiyorum

09 Aralık 2019 21:54

NİLİ1984
Aday Memur

Arkadaşlar merhaba, ben tarih bölümü mezunuyum sonradan tezsiz yüksek lisans yapıp atandım. Alan değiştirmek istiyorum ama geçmek istediğim alanı tıkladığımda bir şey açılmıyor. Hadi bölüm olduğu için falan filan diye benimki olmuyor diyeceğimde benim aynı bölümde olan ve beraber tezsiz yüksek lisans yaptığım arkadaşım alan değişikliği yaptı. Benim ki niye olmuyordur?

Toplam 11 mesaj
 
ANKET
Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk 'Herkes üniversite okumak zorunda değil. Meslek liselerine olumsuz yaklaşmamalıyız' dedi. Katılıyor musunuz?