Editörler : ayşegül bgm
02 Aralık 2019 01:04   


Aktif link...

Arkadaşlar pazartesi günü için aktif link varmı bakabilir misiniz benim bakmaya imkanım yokta.

02 Aralık 2019 08:55

İyonizeIşın
Memur

Nasıl bakılıyor şu link yaşlandım artık ya biri baksın lütfen şuna, bilmiyorum ben bakmayı. Yayınlayacaklarsa yayınlasınlar artık yeter ya

02 Aralık 2019 10:52

Cihangir.72
Aday Memur

Nasıl bakılıyor şu link yaşlandım artık ya biri baksın lütfen şuna, bilmiyorum ben bakmayı. Yayınlayacaklarsa yayınlasınlar artık yeter ya


İyonizeIşın, 2 hafta önce - Alıntıya git
ÖSYM sitesindeki son duyuruyu aç sonra link kısmına tıkla uzunca bir link var TR. den sonra 5 rakamlı bir sayı var onu 1 arttır entere tıkla eğer yine duyurular sayfasına giderse demekki aktif link var. Yok eğer sayfaya ulaşılamadı gibi birşey çıkarsa demekki aktif link yok
02 Aralık 2019 10:54

Cihangir.72
Aday Memur
Ben baktım 4 tane aktif link var
02 Aralık 2019 10:56

miraçnurse
Aday Memur

Valla bıktık ya yeter kılavuzun yayınlanacağı bile heyecanlandırmıyo artık beni hevesimizi öldürdüler. Hani akvaryum hikayesi var ya büyük balıklar küçük balıkları yemek ister hep cama çarparlar yiyemezler en son aradaki vam kalkar da bu defa yiyemeyeceklerini öğrendikleri için artık yemekten vazgeçerler biz de sayelerinde atanmaktan vazgeçicez hiç atanamıycam gibi geliyo artık

02 Aralık 2019 11:17

Sörc
Şube Müdürü

sabah 3 tane idi şimdi 4 olmuş.

02 Aralık 2019 12:26

Sörc
Şube Müdürü

sabah 3 tane idi şimdi 4 olmuş.


Sörc, 2 hafta önce - Alıntıya git

muhtemelen tercih sonuçları açıklanacak. memurlar.net bir haber paylaşmış bununla alakalı olarak.

https://www.memurlar.net/haber/870600/osym-yarina-kadar-aciklamazsa-mukerrer-basvuru-olacak.html

02 Aralık 2019 13:33

Sörc
Şube Müdürü

sabah 3 tane idi şimdi 4 olmuş.


Sörc, 2 hafta önce - Alıntıya git

5 oldu arkadaşlar

02 Aralık 2019 13:39

ArReste
Aday Memur

Yhgm de olmuyor mu bu aktif link olayı geçen kılavuz ilk orada açıklanmıştı

02 Aralık 2019 13:41

Burcinnurse
Aday Memur

Yhgm de olmuyor mu bu aktif link olayı geçen kılavuz ilk orada açıklanmıştı


ArReste, 2 hafta önce - Alıntıya git

Ben yghm ye yaptım ama olmadı yabi aktif link gözükmedi bilmiyorum aynı mantıkla mı işliyor

02 Aralık 2019 13:49

ArReste
Aday Memur

Ben yghm ye yaptım ama olmadı yabi aktif link gözükmedi bilmiyorum aynı mantıkla mı işliyor


Burcinnurse, 2 hafta önce - Alıntıya git

bende denemiştim bir çok kez olmadı onda başka türlü mü gözüküyor acaba veya sistemleri mi farklı hiç mi gözükmüyor onu bilemiyorum

02 Aralık 2019 14:52

Sörc
Şube Müdürü

5 oldu arkadaşlar


Sörc, 2 hafta önce - Alıntıya git

6 oldu.

02 Aralık 2019 14:55

Burcinnurse
Aday Memur

6 oldu.


Sörc, 2 hafta önce - Alıntıya git

Yayınlansa da kurtulsak ya. Yarın zaten tercihler başlıyor 2019/2

02 Aralık 2019 15:01

gmerve8991
Aday Memur
ya bu ne zaman böyle olsa birşeyler oldu ya ne diyosunuz geliyor mu
02 Aralık 2019 15:06

Sörc
Şube Müdürü

6 oldu.


Sörc, 2 hafta önce - Alıntıya git

8 oldu.

02 Aralık 2019 15:08

Happymidwife
Aday Memur
ya bu ne zaman böyle olsa birşeyler oldu ya ne diyosunuz geliyor mu
gmerve8991, 2 hafta önce - Alıntıya git
bence geliyor aktif link konusu ne zaman aciksa birseyler oluyo kılavuz gelecek gibi
02 Aralık 2019 15:08

gmerve8991
Aday Memur
bence geliyor aktif link konusu ne zaman aciksa birseyler oluyo kılavuz gelecek gibi
Happymidwife, 2 hafta önce - Alıntıya git
bana da öyle geliyo ya sabahtan beri artıyo bide
02 Aralık 2019 15:10

Happymidwife
Aday Memur
bana da öyle geliyo ya sabahtan beri artıyo bide
gmerve8991, 2 hafta önce - Alıntıya git
umarim hepimizi mutlu edecek bir kilavuzdur
02 Aralık 2019 15:12

paramedicbey
Aday Memur
umarim hepimizi mutlu edecek bir kilavuzdur
Happymidwife, 2 hafta önce - Alıntıya git

Şu klavuz gelsin bugün, şu başlığı açtığım için bile mutlu hissederim kendimi :)

02 Aralık 2019 15:18

ArReste
Aday Memur

1 tanesi çıktı aktif linkin YDS Soru kitapçığı 91 92 93 de boşa çıktı 94 den başlatmışlar

02 Aralık 2019 15:20

okurhemşire
Aday Memur

kaç şu an k

Toplam 170 mesaj
 
ANKET
İstanbul Büyükşehir Belediyesinin, KPSS puanı yerine mezuniyet notuyla personel almasını;