Editörler : ayşegül bgm
04 Aralık 2019 06:39   


Üniversitede çalışanlar

Sözleşme yenilemeyeceğimize dair dilekçeyi idareye verdik.Heyecanla şubat alımını bekliyoruz.1 ay önce bana "bu atamada hiç biriniz gidemezsiniz tercih versenizde ceza yersiniz"diyenler burda mı ? :)

04 Aralık 2019 08:11

Sedaerzz
Memur
kına yakarsin kimse sana subatta atanamazsin demedi zaten Aralık'ta olursa atanamazsin dedi haklıymış gibi konuşma istersen .....
04 Aralık 2019 08:19

Mıntıka11
Kapalı
Şubat kılavuzunda şu tarihe kadar bir kurumda çalışıyor olmamak diye madde olursa ne yapacaksın düşündün mü
04 Aralık 2019 08:21

orthemsire7130
Aday Memur
Ne kadar boş adamsın bizene ne yapıyorsan sanki atomu parçalamış sevincinden bi tarafını yırtmışsın bu kafasızlıkla seni sağlıkçı yapmak ne kadar doğru onu tartışmak lazım :)
04 Aralık 2019 08:25

Mıntıka11
Kapalı
Ne kadar boş adamsın bizene ne yapıyorsan sanki atomu parçalamış sevincinden bi tarafını yırtmışsın bu kafasızlıkla seni sağlıkçı yapmak ne kadar doğru onu tartışmak lazım :)
orthemsire7130, 3 ay önce - Alıntıya git
Hiç birimizin bir saat sonrası belli garanti değil 2019 bütçesiyle 2020 alımı yapılıyor .Kalkmış iki atama sonraki görmediği kılavuza güvenip mutlu oluyor :)
04 Aralık 2019 08:45

merttrex
Memur

Kardeş harbiden yeter bende üniversitesi çalışıyorum bende çıkacağım ama bu kadar olmaz

04 Aralık 2019 08:45

Nurbsra
Memur
şubat ataması iptal edilsin de sen gör o zaman
04 Aralık 2019 10:27

Hemşiradamm
Yasaklı

ne oldu lan hani aralıkta tercih verebiliyordun, hani engel değildi, ne oldu gördün mü. öyle şubatı beklersin işte Demek ki neymiş sözleşmen bitmeden tercih veremiyormuşsun , versende görürsün

bir ikinci husus ne yiyorsan ye ne gelip burada kendince konuşuyorsun, kime ne senin ne yediğinden

04 Aralık 2019 12:37

okurhemşire
Aday Memur

Ne ara bu hale geldiniz gerçekten hayır ayrıca sözleşme yenilemesende 1 yıl tercih verilmiyor

04 Aralık 2019 13:12

Justfrederick
Aday Memur

Entelektüel sağlıkçı, geçmiş olsun şubatta atanamayacaksın. Devlet personel başkanlığının sağlık bakanlığına ilettiği resmi yazıda, sözleşme yenileneyeceğimdilekçesini son gün olarak 30 kasımda iletilmesi gerekiyormuş. Atansanda yerleşemeyip 1 sene ceza alacaksın, üniversite hastanelerinde çalışanlara lafım yokfakat senin gibi birinin herhangi bir kurumda çalışma ihtimalinin en azından 1 sene ertelenmesi beni mutluetti. Şimdi kinini de al git öteki tarafda ağlamaya başla.

04 Aralık 2019 19:17

Mıntıka11
Kapalı
Şubat kılavuzunda şu tarihe kadar bir kurumda çalışıyor olmamak diye madde olursa ne yapacaksın düşündün mü
Mıntıka11, 3 ay önce - Alıntıya git
30 kasımdan sonraki istifalar olmuyormuş duymayanlara bildirin.
04 Aralık 2019 21:27

13.donem
Şube Müdürü

İnsallah aralikta toplu alim yaparlarda kalirsin ortada sonra geri universite hastanesi ararsin kendine arkadas calisiyorsun ne guzel isine devametsene milletle uğraşcagina sukretmek lazim

04 Aralık 2019 22:01

Adayagmur17
Memur
Aahaah basta her turlu tercih veririm demistin. Umarim subatta da atanamazsin kalirsin ortada oyle dimdizlak
04 Aralık 2019 22:07

bermutat
Aday Memur

entellektuelsaglıkcı şu anda sinirden tırnaklarını yiyor arkadaşlar sjnkjslls. Şaka bir yana gönül ister ki herkes atansın ama fazla hırs zarar verir, sakin olmakta fayda var. İnşallah hak ettiğimiz yerlere geliriz arkadaşlar

05 Aralık 2019 06:46

entellektuelsaglıkcı
Aday Memur

Beni düşündüğünüz için teşekkür ederim gençler :D Ama kaygılanmayın biz işin içinde olduğumuzdan prosedürü iyi biliyoruz...Dilekçeleri benim gibi tüm üniciler verdi yüksek puanlarımızda tercihi bekliyoruz sınırda olan arkadaşlar yapacak bir şey yok 2020 kpss hazırlanan artıkın....

05 Aralık 2019 12:27

Hemşiradamm
Yasaklı

Beni düşündüğünüz için teşekkür ederim gençler :D Ama kaygılanmayın biz işin içinde olduğumuzdan prosedürü iyi biliyoruz...Dilekçeleri benim gibi tüm üniciler verdi yüksek puanlarımızda tercihi bekliyoruz sınırda olan arkadaşlar yapacak bir şey yok 2020 kpss hazırlanan artıkın....


entellektuelsaglıkcı, 3 ay önce - Alıntıya git

dedi ve kırbaç yemek üzere sözleşmeli çalıştığı üniversite hastanesindeki servisinin yolunu tuttu amiri onu bekliyordu :) bu sefer daha sert vuracaktı kırbacı :)

16 Ocak 2020 02:58

Justfrederick
Aday Memur

Entellektüel sağlıkçı 4 aralık da prosedürü biliyoruz diyip istifa verdik ve atanacagız diyordun görüyorum kiduyuru sonrası, 30 kasım öncesi istifa vermeyenler ceza alıyormuş, meslektaş olmamıza rağmen yaklaşımını onlarca insan eleştirmişti. Şimdi aldığın ceza ve yaktığın kadro ile mutlu musun merak ediyorum? Keşke doğru düzgün araştırsaydınız da insanların haklarına girmeseydeniz.

16 Ocak 2020 10:54

erhan.6031
Aday Memur

kimsenin birbirini yemesine gerek yok aralıkta dilekçe verip sözleşmesini yenilemeyen ve 2019/7 atamasında zimmete düşenler var sağlık bakanlığı atamasını yapıyor. merak etemesinler hatta 2019/4 atamasında üniversitede aktif sözleşmeli iken atanıp ocak ayında zimmete düşenler bile var burası türkiye burda önce kural konur sonra kural koyucu kuralı kendisi çiğner tercih verip atananlar merak etmeyin atandınız

16 Ocak 2020 14:21

Ozannnnnn
Aday Memur

Arkadaşlar şimdi bişey soracam bilen cevaplasin lütfen ben kasımda sözleşme yenileyecegime dair dilekçe versim sonra kurum 15 araliga kadar geri çekme hakkınız var dedi bende ve bazı arkadaşlar 15 aralıkta dilekçemi zira geri çektik yani yenilememe diye düzelttik bir sıkıntı olmayacağını ve istifa gostermeyeceklrini söylediler ve çıkışımızı 5 olarak vermişler digrrlirininki gibi yani şimdilik sıkıntı yok sizce şubatta sıkıntı cikarmi

16 Ocak 2020 21:55

cocukhemsiresi
Aday Memur

Beni düşündüğünüz için teşekkür ederim gençler :D Ama kaygılanmayın biz işin içinde olduğumuzdan prosedürü iyi biliyoruz...Dilekçeleri benim gibi tüm üniciler verdi yüksek puanlarımızda tercihi bekliyoruz sınırda olan arkadaşlar yapacak bir şey yok 2020 kpss hazırlanan artıkın....


entellektuelsaglıkcı, 3 ay önce - Alıntıya git
Bu dünyanın öbür dünyası var arkadaş, vicdanın rahatsa sorun yok iyi atanmalar sana. Kul Hakkı yiyip atanmaktansa Allah kimseye atanmamayı nasip etsin. Kul Hakkı almak çok günah. Allah affetsin seni
23 Ocak 2020 03:42

oommeeerrrr
Aday Memur
çalışmaya başlamış sözleşme yenilemeyenler. bilginiz olsun
Toplam 36 mesaj
 
ANKET
2002'den bu yana, en çok beğendiğiniz Milli Eğitim Bakanı kimdir?