Editörler :
05 Aralık 2019 00:27   


Alternatif Vergi Önerim: Uçkur Vergisi

Gelinlik Vergisi : Evlenen kızlardan alınan bir vergidir. Tanzimat fermanında kaldırıldı

Kürk Vergisi: Kürk giyen gayrimüslimlerden alınan vergidir.

Gerdek Vergisi: Gerdeğe girenlerden alınan bir vergidir ve osmanlının son dönemlerinde kaldıırldı

Arpalık: Halkın osmanlının üst düzey yöneticilerine vermek zorunda olduğu vergidir.

Bernak Vergisi: Evli erkeklerin evli oldukları için devlete vermek zorunda oldukları vergidir.

Bac-ı Pazar Vergisi: Pazara gidenlerden alınan vergidir.

Şarap Vergisi: Şarap içenlerden alınan vergidir.

bunların hepsi osmanlıda halktan alınan vergilerdir. Alternatif vergi düşünenlere tavsiyemdir

:))))))))))))))))))))))

05 Aralık 2019 11:31

yeniçeri12
Müsteşar Yardımcısı

:))Rakı ve sigara içenler veriyor zaten vergiyi

Ha bide turuzim vergisi çıktı

05 Aralık 2019 20:01

fazilet_83
Müsteşar

Uçkuruna sahip çıkamayanların hesabı zebaniler tarafından görülecek.

05 Aralık 2019 20:06

fazilet_83
Müsteşar

Şaka bi yana, poşet parasını hazmedemiyorum bi türlü. Marketten alınan herşeyin fiyatı uçmuş. Bide üstüne kasada poşet parası. Marketin reklam logolu poşetine para ödemek kötü bir şey.

06 Aralık 2019 00:51

muhyul
Daire Başkanı

Halbuki başkanlık geldiğinde ekonomi uçacaktı, uçan şey market fiyatları oldu. Yetki verildiğinde süper güç olacağımızı sanıyorduk, bildiğin 3. Dünya ülkesi olduk. En ucuzundan en pahalısına herşeye en az yüzde 50 zam geldi, insanlara o koymuyor ama poşet parası çok koyuyor..bu zamana kadar hiç 100 lira üstü elektrik faturası ödemedim ama bu ay 170 lira fatura geldi. Mesela bu tarz faturalar insana koymuyor ama 25 kuruş poşet parası koyuyor ..kafa böyle olduktan sonra adamlar uçkur vergisi de koyarlar nefes alıyoz vergisi de .

Yandaşa milyon milyon ihaleleri 3 e yapılacakken 5 e hazine garantili ver, diğer taraftan emekli ve asgari ücretlilere şükredin diye nasihat çek.. kim böyle seçmen istemez.

06 Aralık 2019 11:03

yıldızlar o ve ben
Aday Memur

Maaşımızı yetiremez olduk artık sahiden. Bir de asgari ücretli olsak ne yapardık acaba?

06 Aralık 2019 21:02

sakaya.fırat
Müsteşar

Ekonomimiz saldırı altında

Artık Amerika'nın tekerine çomak sokan bir Türkiye var bu onları kudurtuyor

06 Aralık 2019 23:58

1881.1938
Şube Müdürü

Ekonomimiz saldırı altında

Artık Amerika'nın tekerine çomak sokan bir Türkiye var bu onları kudurtuyor


sakaya.fırat, 2 ay önce - Alıntıya git
ciddi mi diyon :-)
07 Aralık 2019 11:57

akademikbaytar
Yasaklı
geçen sene bu zamanlar elektrik 70-80 geliyordu şimdi 150 geliyor. su 40-45 geliyordu şimdi 80-90 geliyor. doğalgaz 130-140 geliyordu şimdi 300 geliyor
07 Aralık 2019 15:44

fazilet-83
Başbakan Müsteşarı

Yedi düvel birleşmiş Erdoğan'ı istemiyor.

İçeridede yetmiş çeşit birbirine benzemez grup birleşmiş Erdoğan'ı devirmeye çalışıyor. Tek maksatları var, Erdoğan'ı devirmek.

07 Aralık 2019 17:55

muhyul
Daire Başkanı

Yedi düvel birleşmiş Erdoğan'ı istemiyor.

İçeridede yetmiş çeşit birbirine benzemez grup birleşmiş Erdoğan'ı devirmeye çalışıyor. Tek maksatları var, Erdoğan'ı devirmek.


fazilet-83, 2 ay önce - Alıntıya git

Bak biz bişey demiyoz reis diyo. Ona da mı inanmıyon

https://m.youtube.com/watch?v=qhmEtRsdg24

07 Aralık 2019 18:32

1881.1938
Şube Müdürü

Yedi düvel birleşmiş Erdoğan'ı istemiyor.

İçeridede yetmiş çeşit birbirine benzemez grup birleşmiş Erdoğan'ı devirmeye çalışıyor. Tek maksatları var, Erdoğan'ı devirmek.


fazilet-83, 2 ay önce - Alıntıya git
bir karar verin trump dostunuz mu degil mi :-))
07 Aralık 2019 19:17

sakaya.fırat
Müsteşar

Reis bunlara iyi birşey yapmış heralde

Hepsi birden kuduruyor

Içerde ve dışarda

Ye dirt me yiiiz nokta .

07 Aralık 2019 19:59

fazilet-83
Başbakan Müsteşarı

Bak biz bişey demiyoz reis diyo. Ona da mı inanmıyon

https://m.youtube.com/watch?v=qhmEtRsdg24


muhyul, 2 ay önce - Alıntıya git

Reisin böyle dediği zaman yedi düvelin köpekliğini yapacak içeride yetmiş grup yoktu, ittifak etmemişlerdi. Daha doğrusu, Türkiye, içerideki köpekleri saldırtmaya değecek kadar güçlü değildi zaten, değmezdi.

07 Aralık 2019 20:02

fazilet-83
Başbakan Müsteşarı
bir karar verin trump dostunuz mu degil mi :-))
1881.1938, 2 ay önce - Alıntıya git

Turp kendisi, Türkiye ekonomisini mahvedeceklerini söyledi duymadın mı ¿

Hani, önlerinde el pençe duran sabık başbakanlar yok artık.bilmiyor musun.

07 Aralık 2019 21:56

1881.1938
Şube Müdürü

Turp kendisi, Türkiye ekonomisini mahvedeceklerini söyledi duymadın mı ¿

Hani, önlerinde el pençe duran sabık başbakanlar yok artık.bilmiyor musun.


fazilet-83, 2 ay önce - Alıntıya git
artik abd baskanlari onunde egilen basbakanlar yok . Abd baskanlari kufur dolu mektup yolluyor bizimkilerde kosarak mektubu goturuyor ve kufur eden adam dostum oluyor. Memleket sayenizde cigir asti :-)))
07 Aralık 2019 23:25

fazilet-83
Başbakan Müsteşarı
artik abd baskanlari onunde egilen basbakanlar yok . Abd baskanlari kufur dolu mektup yolluyor bizimkilerde kosarak mektubu goturuyor ve kufur eden adam dostum oluyor. Memleket sayenizde cigir asti :-)))
1881.1938, 2 ay önce - Alıntıya git

Amerikan büyükelçisinin senkronize edebildiği hain muhalefet bloku varken bu Türkiye'nin işi gerçekten zor.

08 Aralık 2019 00:03

Baba Janga
Aday Memur

Amerikan büyükelçisinin senkronize edebildiği hain muhalefet bloku varken bu Türkiye'nin işi gerçekten zor.


fazilet-83, 2 ay önce - Alıntıya git

şu ergen muhabbetlerinden daha sıkılmadın mı hain main

biraz büyüyün olgunlaşın klavye erkeği olma HAİN

:))

08 Aralık 2019 10:33

yeniçeri12
Müsteşar Yardımcısı

İreise garşu çıhanlarun hepüsü haüüün.Neymiş Ameriha İreisin servetini ortaya goyacamuş hee?Sağa ne gardaşum!İreüs bunlaru Mööslümanluğ için yapayo !Yedü düvel birleşmiş oğa garşuu emme bir şey yapamayolar.Gıganıyolar hepüsü ! hüloğğğ

08 Aralık 2019 10:34

yeniçeri12
Müsteşar Yardımcısı

İreise garşu çıhanlarun hepüsü haüüün.Neymiş Ameriha İreisin servetini ortaya goyacamuş hee?Sağa ne gardaşum!İreüs bunlaru Mööslümanluğ için yapayo !Yedü düvel birleşmiş oğa garşuu emme bir şey yapamayolar.Gısganıyolar hepüsü ! hüloğğğ

10 Aralık 2019 12:24

muhyul
Daire Başkanı

Reisin böyle dediği zaman yedi düvelin köpekliğini yapacak içeride yetmiş grup yoktu, ittifak etmemişlerdi. Daha doğrusu, Türkiye, içerideki köpekleri saldırtmaya değecek kadar güçlü değildi zaten, değmezdi.


fazilet-83, 2 ay önce - Alıntıya git

Niye o zamanlar güllük gülistanlık içinde mi yaşıyorduk. Darbeler işkenceler terör alevi-Sünni falan filan ( listeyi uzatabiliriz istersen) olmuyomuydu.. şimdi de dış güçler bitti iç güçlere mi geçti bütün olaylar..

Yap işlet yüzünden her sene yaklaşık 7 milyar lira devlet kasasından çıkıyor. Ki bu şu an öyle her sene de artıyomuş..bu sömürmeyi iç güçler mi yaptı.yoksa iktidarın bizzat kendisi mi. .İstanbulda 3. Köprüyü, körfezde Osmangazi köprüsünü kullanmayanlar da hain.kendi ceplerini düşünüyolar, oralardan gitseler köprülerden geçseler devlet kasasından milyarlar gitmese olmuyo sanki.bunların hepsi vatan haini, dış güçlerle bir olmuşlar.Zaten sizden hariç herkes vatan düşmanı hain.

Toplam 20 mesaj
 
ANKET
Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk 'Herkes üniversite okumak zorunda değil. Meslek liselerine olumsuz yaklaşmamalıyız' dedi. Katılıyor musunuz?