Editörler :
27 Ocak 2020 23:58

Eksisoz
Memur

Sayın suleyman soylu'nun böyle bir acıkkaması yok 2018 puanları ile birdaha alım olmayacak diye bir ibare kullanmadı..Sorulan sorunun üzerine mevcut puanlar ile 2 alım yapıyoruz genelde gibi birsey dedi sadece.


berkay91, 1 ay önce - Alıntıya git

net olarak kpss puanıyla 2 den fazla alım yapmamaya çalıştıklarını söyledi.

Takvim de sıkışık, e bu kadar veriyle olmayacak gibi %90.

28 Ocak 2020 01:12

berkay91
Şef

26.dönemler eğitim merkezlerine bir yerlessinde aradan 1-2 ay gecsin ozaman alım olurmu olmazmı kesin belli olur..Ben 23.dönemde olduğu gibi lisans kpss sonrası önlisans öncesi alımı bekliyorum.

28 Ocak 2020 01:17

vitoscaletta
Şube Müdürü

26.dönemler eğitim merkezlerine bir yerlessinde aradan 1-2 ay gecsin ozaman alım olurmu olmazmı kesin belli olur..Ben 23.dönemde olduğu gibi lisans kpss sonrası önlisans öncesi alımı bekliyorum.


berkay91, 4 hafta önce - Alıntıya git

eylül ekim gibi mi?

28 Ocak 2020 02:25

Moreski Kral
Aday Memur

Arkadaşlar size içerden kesin bilgi diyorum . 2021 kpss sonrası 5 yada 6 bin alım gerçekleşecek. 2020 - 2021 kpss puanı ile lisanslar basvurabilecek. 2020 kpss puanı ile önlisanslar başvurabilecek. 2020 de bekçi alımı olacak o da cok fazla değil 1000 kişi falan... Arkadaşlar Beni eksilemeniz bu gerçeği değiştirmeyecek.

2020 de pomem alımı olmayacak.

2500 PMYO alımı olacak.

2020 de Güven masası alımı olmayacak.

2020 de PÖH alımı olmayacak.

2020 de Uzman erbaş alımı olacak.

28 Ocak 2020 02:44

berkay91
Şef

eylül ekim gibi mi?


vitoscaletta, 4 hafta önce - Alıntıya git

Evet kardeşim.

28 Ocak 2020 08:48

torencnk
Aday Memur

Arkadaşlar size içerden kesin bilgi diyorum . 2021 kpss sonrası 5 yada 6 bin alım gerçekleşecek. 2020 - 2021 kpss puanı ile lisanslar basvurabilecek. 2020 kpss puanı ile önlisanslar başvurabilecek. 2020 de bekçi alımı olacak o da cok fazla değil 1000 kişi falan... Arkadaşlar Beni eksilemeniz bu gerçeği değiştirmeyecek.

2020 de pomem alımı olmayacak.

2500 PMYO alımı olacak.

2020 de Güven masası alımı olmayacak.

2020 de PÖH alımı olmayacak.

2020 de Uzman erbaş alımı olacak.


Moreski Kral, 4 hafta önce - Alıntıya git
Sonuclar ne zaman acıklanacak onuda söyle bari:)
28 Ocak 2020 09:26

Otesiyok
Memur

Arkadaşlar size içerden kesin bilgi diyorum . 2021 kpss sonrası 5 yada 6 bin alım gerçekleşecek. 2020 - 2021 kpss puanı ile lisanslar basvurabilecek. 2020 kpss puanı ile önlisanslar başvurabilecek. 2020 de bekçi alımı olacak o da cok fazla değil 1000 kişi falan... Arkadaşlar Beni eksilemeniz bu gerçeği değiştirmeyecek.

2020 de pomem alımı olmayacak.

2500 PMYO alımı olacak.

2020 de Güven masası alımı olmayacak.

2020 de PÖH alımı olmayacak.

2020 de Uzman erbaş alımı olacak.


Moreski Kral, 4 hafta önce - Alıntıya git

Sallarım belki tutar mantığıyla burda prim yapmaya çalışıyorsun. Bu alımların olup olmayacagini hiç kimse bilemez. Keşke biraz büyüseniz de prim kasmanın boş bi iş olduğunu anlasaniz

28 Ocak 2020 15:03

Moreski Kral
Aday Memur

Sallarım belki tutar mantığıyla burda prim yapmaya çalışıyorsun. Bu alımların olup olmayacagini hiç kimse bilemez. Keşke biraz büyüseniz de prim kasmanın boş bi iş olduğunu anlasaniz


Otesiyok, 4 hafta önce - Alıntıya git

Yok kardeşim bizde sallama olmaz. Ben bekçiydim. İstifa ettim. İçeride tanıdık çok kesin bilgidir.

28 Ocak 2020 15:13

Moreski Kral
Aday Memur

Hatta ben istifa etmeden önce teşkilatta 1991lilerin tepkisini alır mıyız diye bi münazara yapıldı ama bir bahane hazırlarız falan diyorlar.

28 Ocak 2020 17:51

KOZAN-01
Şef

Arkadaşlar size içerden kesin bilgi diyorum . 2021 kpss sonrası 5 yada 6 bin alım gerçekleşecek. 2020 - 2021 kpss puanı ile lisanslar basvurabilecek. 2020 kpss puanı ile önlisanslar başvurabilecek. 2020 de bekçi alımı olacak o da cok fazla değil 1000 kişi falan... Arkadaşlar Beni eksilemeniz bu gerçeği değiştirmeyecek.

2020 de pomem alımı olmayacak.

2500 PMYO alımı olacak.

2020 de Güven masası alımı olmayacak.

2020 de PÖH alımı olmayacak.

2020 de Uzman erbaş alımı olacak.


Moreski Kral, 4 hafta önce - Alıntıya git
Arkadaşlar böyle birşey söz konusu değil 2020 KPSS sonrası muhakkak Pomem alımı olacaktır. Her yıl rutin alım olur 2021 e kadar almayacaklar ne demek ? Ha şöyle olur Eylül Ekim ilan çıkar mülakatlar süreçler 2-3 ayda tamamlanır eğitim 2021 başında başlar 26. Dönem pomemde olacağı gibi o yüzden siz olmayacak diyenlere kulak asmayın KPSS ve akabinde sporunuza iyi çalışın Eylül Ekim gibi gelecek ilana hazırlıklı olun.
28 Ocak 2020 18:20

Moreski Kral
Aday Memur
Arkadaşlar böyle birşey söz konusu değil 2020 KPSS sonrası muhakkak Pomem alımı olacaktır. Her yıl rutin alım olur 2021 e kadar almayacaklar ne demek ? Ha şöyle olur Eylül Ekim ilan çıkar mülakatlar süreçler 2-3 ayda tamamlanır eğitim 2021 başında başlar 26. Dönem pomemde olacağı gibi o yüzden siz olmayacak diyenlere kulak asmayın KPSS ve akabinde sporunuza iyi çalışın Eylül Ekim gibi gelecek ilana hazırlıklı olun.
KOZAN-01, 4 hafta önce - Alıntıya git

Kardeşim siz yenisiniz belli. FETÖ dolayısı ile POMEM alımları hızlandırıldı 15 bin 10 bin şişirildi. Ama eski siteme geri dönülecek biz biliyoruz da konuşuyoruz. Kesin bilgi.

28 Ocak 2020 20:00

KOZAN-01
Şef

Kardeşim siz yenisiniz belli. FETÖ dolayısı ile POMEM alımları hızlandırıldı 15 bin 10 bin şişirildi. Ama eski siteme geri dönülecek biz biliyoruz da konuşuyoruz. Kesin bilgi.


Moreski Kral, 4 hafta önce - Alıntıya git
Yeni miyim? Kardeşim ben 4 senelik polisim Şu an akademide PAEM eğitimdeyim. Ha içerden duyduğum birşey yok ama. Ben mantıken konuşuyorum. Senin dediğine göre 2020 içerisinde üniversite mezunu polis alınmayacak hemde çift yıl KPSS sonrası bu son 10 senede hiç olmadı. Hadi olacak diyelim bunun planlamsını bakan ve akademi başkanı yapar. 2020 kazanan adam 2021 de mesleğe dahil olur zaten ortalama senelik 10 bin polis ihtiyacı var. Önceden senede 2-3 dönem alınıyordu o süreç geçti eyvallah ama senede 1 dönem alınır her türlü. Her neyse Ben 2020 KPSS sonrası Pomem alımı olacak diyorum 2020 de Pomem alınmazsa buraya yazarsın ben demiştim diye.
28 Ocak 2020 21:28

Otesiyok
Memur

Yok kardeşim bizde sallama olmaz. Ben bekçiydim. İstifa ettim. İçeride tanıdık çok kesin bilgidir.


Moreski Kral, 4 hafta önce - Alıntıya git

Lan oğlum daha önce de konu açıp 26. Dönemin ne zaman açıklanacağını soruyodun diyodun Kardeşim ona göre askere gidecek Duyum alan varsa söylesin kardeşim ona göre askerligi tecil ettirecek diyodun. Ne ara bu kadar içerden tanıdıkların oldu. Yalanı ana dilin gibi konuşuyorsun

28 Ocak 2020 21:32

Otesiyok
Memur

Yok kardeşim bizde sallama olmaz. Ben bekçiydim. İstifa ettim. İçeride tanıdık çok kesin bilgidir.


Moreski Kral, 4 hafta önce - Alıntıya git

Daha 1 ay önce millete soru soruyodun 2020 yılında pomem alimi olacak mı diye? https://forum.memurlar.net/konu/2403310/son.sayfa

28 Ocak 2020 21:34

Otesiyok
Memur
Arkadaşlar böyle birşey söz konusu değil 2020 KPSS sonrası muhakkak Pomem alımı olacaktır. Her yıl rutin alım olur 2021 e kadar almayacaklar ne demek ? Ha şöyle olur Eylül Ekim ilan çıkar mülakatlar süreçler 2-3 ayda tamamlanır eğitim 2021 başında başlar 26. Dönem pomemde olacağı gibi o yüzden siz olmayacak diyenlere kulak asmayın KPSS ve akabinde sporunuza iyi çalışın Eylül Ekim gibi gelecek ilana hazırlıklı olun.
KOZAN-01, 4 hafta önce - Alıntıya git

Kardeş sen bu moreski denen çocuğun yazdıklarına bakma https://forum.memurlar.net/konu/2403310/son.sayfa sadece bu başlığı ve kimin açtığını oku yeter

28 Ocak 2020 22:20

Moreski Kral
Aday Memur

Kardeşim güzel yerden yakalamışsın hemen google açıp yazmışsın canavar seni :))

Tabi kardeşimde girecek pomeme ama dediğim gibi bekçilikten istifa etmeden önce baya kişi ile muhattap oldum çevrem genişledi. Bu sebepten ötürü baya bilgi sahibi de oldum.

Hatta bekçilikten istifa ederken KPSS çalısıp istediğim memurluğa atanacağım dediğimde orada yetkili birisi yapma olum bak bu günleri ararsın bu sene polis alımıda olmayacak bekçi alımıda olmayacak emin misin gibi beni ikna etmeyede çalışmışlardı :)

28 Ocak 2020 22:53

Geblo
Aday Memur

Kardeşim güzel yerden yakalamışsın hemen google açıp yazmışsın canavar seni :))

Tabi kardeşimde girecek pomeme ama dediğim gibi bekçilikten istifa etmeden önce baya kişi ile muhattap oldum çevrem genişledi. Bu sebepten ötürü baya bilgi sahibi de oldum.

Hatta bekçilikten istifa ederken KPSS çalısıp istediğim memurluğa atanacağım dediğimde orada yetkili birisi yapma olum bak bu günleri ararsın bu sene polis alımıda olmayacak bekçi alımıda olmayacak emin misin gibi beni ikna etmeyede çalışmışlardı :)


Moreski Kral, 4 hafta önce - Alıntıya git

Anlat seven yalanı :)

29 Ocak 2020 00:43

Otesiyok
Memur

Kardeşim güzel yerden yakalamışsın hemen google açıp yazmışsın canavar seni :))

Tabi kardeşimde girecek pomeme ama dediğim gibi bekçilikten istifa etmeden önce baya kişi ile muhattap oldum çevrem genişledi. Bu sebepten ötürü baya bilgi sahibi de oldum.

Hatta bekçilikten istifa ederken KPSS çalısıp istediğim memurluğa atanacağım dediğimde orada yetkili birisi yapma olum bak bu günleri ararsın bu sene polis alımıda olmayacak bekçi alımıda olmayacak emin misin gibi beni ikna etmeyede çalışmışlardı :)


Moreski Kral, 4 hafta önce - Alıntıya git

Anlat anlat ben yalanı severim .d

Toplam 38 mesaj
 
ANKET
2002'den bu yana, en çok beğendiğiniz Milli Eğitim Bakanı kimdir?