Editörler : hopaliSafak Vaktii
15 Şubat 2020 14:01   


Bazı mülakat komisyonlarının ''Ek atama olacak'' söylemi

Arkadaşlar komisyon üyelerinin ek atama hakkında bilgisinin olması olası mıdır?

bürokratlarla, bakanla yapılan görüşmelerde ''İnşallah yapılacak, çalışıyoruz'' gibi söylemler çıkarken komisyonların ''Ek atama hazırlıkları başladı, haziranda mülakatta görüşürüz'' gibi ifadeler gerçeği yansıtabilir mi?

Şube müdürü tanıdığı falan olan varsa bizi daha iyi aydınlatabilir.

15 Şubat 2020 14:11

Puffs
Aday Memur

Bana tam tersi söylendi. Sınava tekrar hazırlanıyorsun değil mi? dediler. Böyle bir şeyi bilmeleri olası değil, algı oluşturuluyor.

15 Şubat 2020 14:31

Bekleyenadamm
Aday Memur

Bana tam tersi söylendi. Sınava tekrar hazırlanıyorsun değil mi? dediler. Böyle bir şeyi bilmeleri olası değil, algı oluşturuluyor.


Puffs, 2 ay önce - Alıntıya git
Hocam sıralamaniz kac 20bin ek atamada kontenjana giriyor musjnu belki ondan oyle soylenmistir size?
15 Şubat 2020 14:31

Didemm91
Aday Memur

Erzurum?da mülakata çağıran müdür ikinci atama için hazırlıklara başlandı demiş az önce Twitter?da biri paylaşmış

15 Şubat 2020 17:44

Okdusty
Memur
hocam birilerinin gazına gelmeyin şuan bir çalışma falan yok biri ortaya Aslı astarı olmayan şeyler atıyor herkes inanıyor
15 Şubat 2020 18:16

Puffs
Aday Memur
Hocam sıralamaniz kac 20bin ek atamada kontenjana giriyor musjnu belki ondan oyle soylenmistir size?
Bekleyenadamm, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam ek atama'da kesin atanıyorum ama neden öyle dediğini anlamış değilim.

15 Şubat 2020 18:21

Bekleyenadamm
Aday Memur
hocam birilerinin gazına gelmeyin şuan bir çalışma falan yok biri ortaya Aslı astarı olmayan şeyler atıyor herkes inanıyor
Okdusty, 2 ay önce - Alıntıya git
hocam calisma yapimadigina neden bu kadar eminsiniz? butun her yerde bakanlıkta bulunan kisiler bile olacak diye soyluyor.
15 Şubat 2020 18:43

SelimPusat34
Şef
hocam birilerinin gazına gelmeyin şuan bir çalışma falan yok biri ortaya Aslı astarı olmayan şeyler atıyor herkes inanıyor
Okdusty, 2 ay önce - Alıntıya git

hocam ne yazık ki söylediklerinizi ciddiye alamıyorum. heyecanlı bi arkadaşsınız komik düşünceleriniz var.

15 Şubat 2020 19:00

Okdusty
Memur
ek atama olmasını ben de arzu ediyorum ama bunlar mülakat zamanı neden alevlendiriliyor çünkü insanlar tercih yapmasin kayma çok olsun bakanlıkta üst düzey tanidigim var böyle şeylere inanma diyor insanları boş yere ümitlendirmek kul hakkıdır olmayınca nolacak bu kadar insanın ders calismasina da mani olunuyor
15 Şubat 2020 19:01

Okdusty
Memur

hocam ne yazık ki söylediklerinizi ciddiye alamıyorum. heyecanlı bi arkadaşsınız komik düşünceleriniz var.


SelimPusat34, 2 ay önce - Alıntıya git
daha sonra beraber güleriz:)
15 Şubat 2020 19:13

SelimPusat34
Şef
daha sonra beraber güleriz:)
Okdusty, 2 ay önce - Alıntıya git

biz size şimdiden gülüyoruz. mülakatsız 30 bin diye ortalıkta gezdiniz, lise kontenjanı artar dediniz. şimdilik hiçbirisi olmadı. psikolojinizin de iyi olmadığını düşünüyorum.

15 Şubat 2020 19:18

Okdusty
Memur

biz size şimdiden gülüyoruz. mülakatsız 30 bin diye ortalıkta gezdiniz, lise kontenjanı artar dediniz. şimdilik hiçbirisi olmadı. psikolojinizin de iyi olmadığını düşünüyorum.


SelimPusat34, 2 ay önce - Alıntıya git
Hakkında hayırlısı olsun kimse gelecekten haber veremez sadece tahmin eder bu benim tahminimdi yalnızca olmadı o kadar, inanmişsaniz demekki yeteri kadar inandırıcı olmuşum bu kadar dert ettiğine göre
15 Şubat 2020 19:19

Didemm91
Aday Memur

Kimse tercih yapmazsa ne olacak ?

15 Şubat 2020 21:27

tarafsızımki
Aday Memur
imkansız olay
15 Şubat 2020 21:42

Okul onceci orhan
Aday Memur

Bana tam tersi söylendi. Sınava tekrar hazırlanıyorsun değil mi? dediler. Böyle bir şeyi bilmeleri olası değil, algı oluşturuluyor.


Puffs, 2 ay önce - Alıntıya git
olmayacağını bilmeleri olasi ama demi üstün zeka
15 Şubat 2020 22:08

Puffs
Aday Memur
olmayacağını bilmeleri olasi ama demi üstün zeka
Okul onceci orhan, 2 ay önce - Alıntıya git

Önce terbiyeni takın ve dediğimi beyninle anlamayı dene.

15 Şubat 2020 22:08

Okul onceci orhan
Aday Memur

Önce terbiyeni takın ve dediğimi beyninle anlamayı dene.


Puffs, 2 ay önce - Alıntıya git
tmm
15 Şubat 2020 22:09

Puffs
Aday Memur

Bu adamı öğretmen yapan sistemi seveyim.

Toplam 17 mesaj
 
ANKET
Çalıştığınız kamu kurumunda, dönüşümlü veya uzaktan çalışmaya geçildi mi?