Editörler : ayşegül bgm
«212223242526272829303132»
22 Mayıs 2020 15:08

Muhammed Çalışkan
Aday Memur

hadi gelsin artık

22 Mayıs 2020 16:33

Merve daştan
Aday Memur
sendikadan birisiyle konuştumda haziranda ancak açılır yerler ama oda zor diyo
22 Mayıs 2020 16:51

exi399
Aday Memur
sendikadan birisiyle konuştumda haziranda ancak açılır yerler ama oda zor diyo
Merve daştan, 2 hafta önce - Alıntıya git
bir işe yaradıkları yok ,birde bilmedikleri konu üstüne yorum yapmaları yokmu.neyr görr zormuş nerden duymuş zor olan neymiş
22 Mayıs 2020 17:01

sefam12
Aday Memur

Ilanlar genelde gün içinde hangi saatte açıklanıyor takip eden varmı


ramazanarmagan, 2 hafta önce - Alıntıya git

Akşam 21:00 de açıklandığı bile oldu. Heran herşey olabilir ama bana bayram öncesi olmayacak gibi geliyor. Her ne kadar evrak işi olmasa da, bayram tatili diye yayınlamazlar.

23 Mayıs 2020 02:20

fatmazehra91
Aday Memur
sendikadan birisiyle konuştumda haziranda ancak açılır yerler ama oda zor diyo
Merve daştan, 2 hafta önce - Alıntıya git

onu bile beceremiyorlar doğru düzgün bilgi aktarma yok. nesi zor ki, tüm kuralar yapılıyor bunun neresi yapılamayacak. yahu bu sendikalar iller arası tayin kuralarında bile üyelerine yelrer açıldı diye mesaj atmıyor . görün hallerini.

23 Mayıs 2020 04:06

ramazanarmagan
Aday Memur

onu bile beceremiyorlar doğru düzgün bilgi aktarma yok. nesi zor ki, tüm kuralar yapılıyor bunun neresi yapılamayacak. yahu bu sendikalar iller arası tayin kuralarında bile üyelerine yelrer açıldı diye mesaj atmıyor . görün hallerini.


fatmazehra91, 2 hafta önce - Alıntıya git

Son birkaç yıldır sendikalar yerlerde sürünüyor hiç bir faaliyet yok ne biliyim ellleri kolları bağlı sanki ben anlayamıyorum bi gariplik var.

23 Mayıs 2020 16:07

mustacanan
Şube Müdürü

Bu sessizlik hayra alamet değil... Bayramdan sonra bi sürpriz bekliyoruz artık...

23 Mayıs 2020 22:20

replikas_45
Aday Memur

Neyse arkadaşlar iyi bayramlar şimdiden :) bizim bayramımız haftaya kaldı :D

24 Mayıs 2020 03:06

Muhammed Çalışkan
Aday Memur

yaw hadi artık açıklansa neolurdu

24 Mayıs 2020 06:08

Muhammed Çalışkan
Aday Memur

keşke bugün açıklansa bayramda olsa açıklayın ya

24 Mayıs 2020 08:14

exi399
Aday Memur
haziranın başında en geç 10-12 gibi açıklanacak kura takvimi
24 Mayıs 2020 09:48

mustacanan
Şube Müdürü
haziranın başında en geç 10-12 gibi açıklanacak kura takvimi
exi399, 2 hafta önce - Alıntıya git

Kesin bilgimi tahminmi

24 Mayıs 2020 11:02

ramazanarmagan
Aday Memur
haziranın başında en geç 10-12 gibi açıklanacak kura takvimi
exi399, 2 hafta önce - Alıntıya git

Saat olarak mi söylüyorsun yoksa haziran 11 12 gibi mi?

24 Mayıs 2020 12:59

exi399
Aday Memur
haziranın 10 u yada 12' sinde en geç kura takvimi ve münhal kadrolar açıklanacak bu mesajı unutmayın.
24 Mayıs 2020 13:11

yasminym
Genel Müdür
haziranın 10 u yada 12' sinde en geç kura takvimi ve münhal kadrolar açıklanacak bu mesajı unutmayın.
exi399, 2 hafta önce - Alıntıya git

Asılsız bır sey söyleyıp ınsanların hakkına gırmeyın bakanlıkta calısan tanıdığım kişi bile tarıh veremezken sızın burada keyfi olarak tarih vermenız bızım hakkımıza girmekten başka bir şey degıldır canınız sıkıldıysa az ötede oynayın

24 Mayıs 2020 13:13

KamogawaGenji
Aday Memur

Ya bırak. Herkes kafasına göre birşeyler uyduruyor. Bakanlığı arayan arkadaşlara da birisine 5 gün diyor. Birisine 10 gün diyor. Birisine çalışmamız yok. Onlarda eğleniyorlar. Şimdi de arkadaşın biri falcılık yapıyor. 10-12 yazıyormuş beyaz kürenin içinde. Bilen yok. Atıyor herkes. Geçen 27'sine kadar kesin diyen şahıs nerde?

24 Mayıs 2020 13:15

yasminym
Genel Müdür

Saat olarak mi söylüyorsun yoksa haziran 11 12 gibi mi?


ramazanarmagan, 2 hafta önce - Alıntıya git

Verılen tarıhlere ıtıbar etmeyınız bakanlıkta calısan tanıdıgım bile bız bıle bılmıyoruz dıyor bakanlık talımatı ne zaman verırse kılavuz hazır bı düğmeye basıp sısteme gırıcez tarıh net bı sey yok dıyorken böyle burayı oyun alanına cevırmıs ınsanların haklarına gorerek tarıhler söyleyenlere ıtıbar etmeyınız bır daha buradan da ayın 3 ü ayın beşi gıbı tarıh verenlere hakkıma gırenlere de hakkım helal degıldır bu nedır böyle ıyıce evde kala kala oyuncaga cevırdınız bır de saglık calısanınız kimi çocukca bayramda olsa yayınlansın der tatıl ta hu tatıl kimi bakanlıkta calısan bıle tarıh veremezken tarıh verır hakkım artık helal degıl

24 Mayıs 2020 13:19

aaccaarr
Aday Memur
haziranın 10 u yada 12' sinde en geç kura takvimi ve münhal kadrolar açıklanacak bu mesajı unutmayın.
exi399, 2 hafta önce - Alıntıya git
Kardeş söylüyorsun bari tahmin diye belirtte milleti umutlandırma
24 Mayıs 2020 13:31

sefam12
Aday Memur

Sakin olun arkadaşlar bugün bayram:) arkadaş belli ki tahmin yürütmüş.

24 Mayıs 2020 13:53

yasminym
Genel Müdür

Sakin olun arkadaşlar bugün bayram:) arkadaş belli ki tahmin yürütmüş.


sefam12, 2 hafta önce - Alıntıya git

Evet bugun bayram fakat ulusal egemenlık ve cocuk bayramı degıl kardesım 24. Sayfadayız böyle kaç kişi tarih belırttı noldu hiç biri dogru degıl kesinli konusmasın tahmınımce desın amacı tahmın de degıl ortalıgı karıstırmak

Toplam 663 mesaj
«212223242526272829303132»