Editörler : yaralı-bir-öykü
«576577578579580581582583584585586587»
04 Ağustos 2021 17:57

HulyaaaDeniz
Müsteşar

canım öyle demek istemiyor fişler diycem

tamam mı daktır :)

hülya arkadaş burayı okuyordur ama ben onun kadar güzel anlatamam ki :)


=hayat, 4 ay önce - Alıntıya git

olsundu merak ettim anlat sen

04 Ağustos 2021 18:08

=hayat
Başbakan Müsteşarı

olsundu merak ettim anlat sen


HulyaaaDeniz, 4 ay önce - Alıntıya git

bizim anadoluda erkeğede çeyiz yapılır buna da annası kızkardeşine yaptığı gibi dantel felan yapmış birde bütün çocuklarına fişler düdüklü seti almış:)

neyse arkadaş evleniyor eşi hiç bir şekilde bunun ailesiyle muahatap olmayıp görüşmek istemiyor neyse zamanla gerçi bunlar fiilen 6 ay resmen 1 yıl evli kalmışlar anlaşamayıp boşanıyorlar haliyle ex yenge evdeki kendine ait eşyaları alıp gidiyor

giderken bu annesin yaptığı dantellerle düdüklüleride götürmüş

arkadaşta diyor valla hiç diğer eşyaları değilde o düdüklüyü götürmesi çok koydu anama her gün saydırıyordu şimdi yemek yaparken duamı etcek acaba diye bayada pahalıydı o düdüklüler diyor

ben anlatınca komik değilde arkadaş anlatınca çok komik oluyor :)

04 Ağustos 2021 18:09

trtato
Şef

tamam sen fişler de sana herşey müstehak :))

04 Ağustos 2021 18:17

=hayat
Başbakan Müsteşarı

tamam sen fişler de sana herşey müstehak :))


trtato, 4 ay önce - Alıntıya git

iyi anlamda dediğini düşünüyorum müstehaklığı :p

04 Ağustos 2021 18:29

trtato
Şef

tabiiki:)

04 Ağustos 2021 19:35

HulyaaaDeniz
Müsteşar

bizim anadoluda erkeğede çeyiz yapılır buna da annası kızkardeşine yaptığı gibi dantel felan yapmış birde bütün çocuklarına fişler düdüklü seti almış:)

neyse arkadaş evleniyor eşi hiç bir şekilde bunun ailesiyle muahatap olmayıp görüşmek istemiyor neyse zamanla gerçi bunlar fiilen 6 ay resmen 1 yıl evli kalmışlar anlaşamayıp boşanıyorlar haliyle ex yenge evdeki kendine ait eşyaları alıp gidiyor

giderken bu annesin yaptığı dantellerle düdüklüleride götürmüş

arkadaşta diyor valla hiç diğer eşyaları değilde o düdüklüyü götürmesi çok koydu anama her gün saydırıyordu şimdi yemek yaparken duamı etcek acaba diye bayada pahalıydı o düdüklüler diyor

ben anlatınca komik değilde arkadaş anlatınca çok komik oluyor :)


=hayat, 4 ay önce - Alıntıya git

:)))

Dantelleri bari biraksaymis

04 Ağustos 2021 19:52

=hayat
Başbakan Müsteşarı

:)))

Dantelleri bari biraksaymis


HulyaaaDeniz, 4 ay önce - Alıntıya git

Demek ki örnek çıkarmak için gmtürmüştür belki eskiden köyde insanlar öyle yapardı:)

Arkadaşlar burada kafa dağıtıyom valla dışarısı fena gök yüzü kip kırmızı duman kül :(

Hiç bişiy yapamıyorum:(

04 Ağustos 2021 20:01

06asım
Başbakan Müsteşarı

Yangından kurtarılan şu hayvanları görünce üzüldüm. Bunların suçu ne yaa... Yazık değil mi?

04 Ağustos 2021 20:04

MerdümekSevimlBaykuş
Şube Müdürü

Demek ki örnek çıkarmak için gmtürmüştür belki eskiden köyde insanlar öyle yapardı:)

Arkadaşlar burada kafa dağıtıyom valla dışarısı fena gök yüzü kip kırmızı duman kül :(

Hiç bişiy yapamıyorum:(


=hayat, 4 ay önce - Alıntıya git

sen erol evginsin

kendine gel

hepsi geçecek insallah

zor günler ülkemiz adına.

engeli kaldır barışalım

asım bey gunah kimin ya

cahil halk piknik bilmiyor

doğa saygı duymuyor

doğa intikamını fena alır

bilmiyor musunuz

04 Ağustos 2021 20:10

=hayat
Başbakan Müsteşarı

sen erol evginsin

kendine gel

hepsi geçecek insallah

zor günler ülkemiz adına.

engeli kaldır barışalım

asım bey gunah kimin ya

cahil halk piknik bilmiyor

doğa saygı duymuyor

doğa intikamını fena alır

bilmiyor musunuz


MerdümekSevimlBaykuş, 4 ay önce - Alıntıya git

Küs değilim ki sadece bir anlık gafletle iletileri ne bir daha yorum yazmamak için engelledim emeklerim boşa gidiyor parmacıklarıma yazık:(

Bir an önce geçse iyi olacak arkadaşlar çünkü takatim kalmadı iletimdeki fotoya bakın her yer duman :(

Asım yangından kaçan domuzların çığlıklarını duymalısın için parçalanır:(

04 Ağustos 2021 20:18

MerdümekSevimlBaykuş
Şube Müdürü

Küs değilim ki sadece bir anlık gafletle iletileri ne bir daha yorum yazmamak için engelledim emeklerim boşa gidiyor parmacıklarıma yazık:(

Bir an önce geçse iyi olacak arkadaşlar çünkü takatim kalmadı iletimdeki fotoya bakın her yer duman :(

Asım yangından kaçan domuzların çığlıklarını duymalısın için parçalanır:(


=hayat, 4 ay önce - Alıntıya git

tavşanın çığlığını duydunuz mu

yürekler acısı . erol evgin kılıklı iyi olacağız

afet iste .. acizlik de var müdahale edemedik edilemedi .

umarım canimiz çok yanmaz

sana küstüm ve engellendin maalesef

04 Ağustos 2021 20:25

=hayat
Başbakan Müsteşarı

tavşanın çığlığını duydunuz mu

yürekler acısı . erol evgin kılıklı iyi olacağız

afet iste .. acizlik de var müdahale edemedik edilemedi .

umarım canimiz çok yanmaz

sana küstüm ve engellendin maalesef


MerdümekSevimlBaykuş, 4 ay önce - Alıntıya git

Ben sana küsmedim sen bana hiç küsemezsin tamam mı:(

Hep iyi olucaz diyoruzda insan oğlu iflah olacak gibi değil:(

04 Ağustos 2021 20:25

06asım
Başbakan Müsteşarı

Kadir bey,

Lütfen öyle demeyiniz. Küslükler uzun sürmemeli. Hem siz okumuş ve kültürlü bir bireysiniz. Ufak tefek şeylerden dolayı küslük olmaz. O engelleri kısa sürede kaldırmanızı temenni ediyorum. Aynı şey Hayat Hanımefendi için de geçerli. Engeli kaldırın yoksa ahmed emmiye özelden "abi bunlar aslında seni çok seviyorlar" diye yazıp salarım üzerinize. (:-DD

04 Ağustos 2021 20:36

MerdümekSevimlBaykuş
Şube Müdürü

Kadir bey,

Lütfen öyle demeyiniz. Küslükler uzun sürmemeli. Hem siz okumuş ve kültürlü bir bireysiniz. Ufak tefek şeylerden dolayı küslük olmaz. O engelleri kısa sürede kaldırmanızı temenni ediyorum. Aynı şey Hayat Hanımefendi için de geçerli. Engeli kaldırın yoksa ahmed emmiye özelden "abi bunlar aslında seni çok seviyorlar" diye yazıp salarım üzerinize. (:-DD


06asım, 4 ay önce - Alıntıya git

ilk surada maalesef hulya var

şansınızı zorlamayın bence

bana havalı fasulye dedi

inanabiliyir musun ya ?

kızdım küstüm asabım bozuldu

insan kadar yıkıcı insan kadar yobaz

yok

hayat beni engelledi ve engellendi

üzgün değilim .

zor günler geçer dimi

bence geçer .

erolevgin hulya asım

engellendiniz maalesef

04 Ağustos 2021 20:43

=hayat
Başbakan Müsteşarı

Kadir bey,

Lütfen öyle demeyiniz. Küslükler uzun sürmemeli. Hem siz okumuş ve kültürlü bir bireysiniz. Ufak tefek şeylerden dolayı küslük olmaz. O engelleri kısa sürede kaldırmanızı temenni ediyorum. Aynı şey Hayat Hanımefendi için de geçerli. Engeli kaldırın yoksa ahmed emmiye özelden "abi bunlar aslında seni çok seviyorlar" diye yazıp salarım üzerinize. (:-DD


06asım, 4 ay önce - Alıntıya git

Asım hep o bizi engelliyordu bir kezcik ben engelledim ya önce o Kaldırsın engeli

04 Ağustos 2021 20:46

MerdümekSevimlBaykuş
Şube Müdürü

Kadir bey,

Lütfen öyle demeyiniz. Küslükler uzun sürmemeli. Hem siz okumuş ve kültürlü bir bireysiniz. Ufak tefek şeylerden dolayı küslük olmaz. O engelleri kısa sürede kaldırmanızı temenni ediyorum. Aynı şey Hayat Hanımefendi için de geçerli. Engeli kaldırın yoksa ahmed emmiye özelden "abi bunlar aslında seni çok seviyorlar" diye yazıp salarım üzerinize. (:-DD


06asım, 4 ay önce - Alıntıya git

zararlı çıkarsın

04 Ağustos 2021 20:46

=hayat
Başbakan Müsteşarı

Birde ben ahmet emmi mi severim ki o bizim büyüğümüz ustamız saygımız sevgimiz hep var ama göstermeyiz şımarmasın:)

Kadir neli fasulye dedi hülya sana :p

04 Ağustos 2021 20:52

06asım
Başbakan Müsteşarı

Boşverin efendim. Zaten kötü söz sahibine aittir. Hem "havalı fasülye" sözü anlamsız ve mantıksız bir söz. Ona mı takıldınız ? Siz de onun için ayrı bir söz uydurun ödeşirsiniz.

04 Ağustos 2021 20:56

MerdümekSevimlBaykuş
Şube Müdürü

Birde ben ahmet emmi mi severim ki o bizim büyüğümüz ustamız saygımız sevgimiz hep var ama göstermeyiz şımarmasın:)

Kadir neli fasulye dedi hülya sana :p


=hayat, 4 ay önce - Alıntıya git

havalı fasulye imişim

engellermiş

kıyamazsın ki dedim

sucak havada kıyma tüketmiyorum diyor hulya

gel dd sinirlenme

vocarooo dan ses kaydı atayım

acayip sinirlendim

04 Ağustos 2021 21:25

=hayat
Başbakan Müsteşarı

havalı fasulye imişim

engellermiş

kıyamazsın ki dedim

sucak havada kıyma tüketmiyorum diyor hulya

gel dd sinirlenme

vocarooo dan ses kaydı atayım

acayip sinirlendim


MerdümekSevimlBaykuş, 4 ay önce - Alıntıya git

Havalı fasulye mi hülyam sayesinde yüzüm güldü :))

Bu kız hep çok yaratıcı ve orijinal:))

Ses kaydı yapınca yoruma açıcanmı arkadaşın olmayanlara ona göre yorumlarız:p

Asım kadir uydurmasın baksana bana erol wvgin diyor:p

Toplam 15195 mesaj
«576577578579580581582583584585586587»
 
ANKET
Sizce sokakta maske yasağı kaldırılmalı mı?
Bu ankete daha önce oy kullandınız.