Editörler : Mehmet Balci
27 Şubat 2020 09:52   


Aday memur tayin durumu
Arkadaşlar merhaba. 1 ay önce işe başladım 657 li olarak. Aday memurum. Aday memur eş durumundan tayin isteyebilir mi? Şu an nişanlıyım, tayin istemek için taşımamız gereken şartlar neler bilgisi olan varsa yazabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim.
27 Şubat 2020 10:10

Selç14
Memur

asil olmadan isteyemezsiniz

27 Şubat 2020 10:11

İnşmühsly
Aday Memur

asil olmadan isteyemezsiniz


Selç14, 1 ay önce - Alıntıya git
Hocam eş durumu mazeretinde aday memurken de tayin olur yazıyor da araştırdığım sayfalarda
27 Şubat 2020 10:23

hsnd
Müsteşar Yardımcısı

Aday memurken tayin isteyebilirsiniz. Taşımanız gereken şartlar varsa kurumun tayin yönetmeliğinde belirtilmiştir. Yönetmelik yoksa kurumdaki amirleriniz değerlendirir mazeret durumunuza göre. Aday memurken sadece nakil yani kurum değişikliği yapamazsınız ancak tayin istemenizde bir engel yok.

27 Şubat 2020 10:23

İnşmühsly
Aday Memur

Aday memurken tayin isteyebilirsiniz. Taşımanız gereken şartlar varsa kurumun tayin yönetmeliğinde belirtilmiştir. Yönetmelik yoksa kurumdaki amirleriniz değerlendirir mazeret durumunuza göre. Aday memurken sadece nakil yani kurum değişikliği yapamazsınız ancak tayin istemenizde bir engel yok.


hsnd, 1 ay önce - Alıntıya git
Peki olma olasılığı nedir sizce hocam?
27 Şubat 2020 10:25

Selç14
Memur

Aday memurken tayin isteyebilirsiniz. Taşımanız gereken şartlar varsa kurumun tayin yönetmeliğinde belirtilmiştir. Yönetmelik yoksa kurumdaki amirleriniz değerlendirir mazeret durumunuza göre. Aday memurken sadece nakil yani kurum değişikliği yapamazsınız ancak tayin istemenizde bir engel yok.


hsnd, 1 ay önce - Alıntıya git

aynen isteyemezsiniz derken onu demek istedim istersiniz ama çok ciddi mazeretler yoksa izin verilmiyor. Ciddi sağlık durumları gibi sorunlarda onaylanıyor sadece o da çok nadir.

27 Şubat 2020 11:20

hsnd
Müsteşar Yardımcısı
Peki olma olasılığı nedir sizce hocam?
İnşmühsly, 1 ay önce - Alıntıya git

O konuda bir şey diyemem hocam. Tamamen kurumla ve amirlerinizle alakalı bir durum.

27 Şubat 2020 15:10

murat_326
Şef

Asaletin onaylanmadan olmaz

Toplam 7 mesaj
 
ANKET
Çalıştığınız kamu kurumunda, dönüşümlü veya uzaktan çalışmaya geçildi mi?