Editörler :
25 Mart 2020 15:49

TURKALP42
Aday Memur
İmreniyorum size varolun sağolun bi siz polissiniz zaten buyur sokaklara caddelere meydanlara sahne senin bu arada biber gazını yanında götürmeyi unutma virüs görünce üstüne sıkınca ölüyormuş
sanane03, 2 hafta önce - Alıntıya git
Büyük polis sen ne iş yapacaksın dükkanı kapatıp eve mi gidelim
26 Mart 2020 20:34

pikaco34
Aday Memur

Dün itibariyle 8 24 sistemine geçtik bizde Bursadayım bu arada.

26 Mart 2020 21:17

işsiz hoca :)
Aday Memur

Dün itibariyle 8 24 sistemine geçtik bizde Bursadayım bu arada.


pikaco34, 2 hafta önce - Alıntıya git
Sevindirici ve güzel bir haber Helal olsun Müdürümüze
26 Mart 2020 22:22

Alperi098
Aday Memur
Sevindirici ve güzel bir haber Helal olsun Müdürümüze
işsiz hoca :), 2 hafta önce - Alıntıya git

Van ilide bozulan 8/24 sistemine tekrar gecicek diye haber aldım ins doğrudur şu çalışma sisteminde çok büyük risk altındayız

26 Mart 2020 23:50

işsiz hoca :)
Aday Memur

Van ilide bozulan 8/24 sistemine tekrar gecicek diye haber aldım ins doğrudur şu çalışma sisteminde çok büyük risk altındayız


Alperi098, 2 hafta önce - Alıntıya git
İnşallah tez zamanda her il geçer 8 saat uygulamasına da bizler de bir nebzede olsa daha dinç görev yaparız
27 Mart 2020 05:14

B.OConnor
Şef
8/24ten 12/24 geçildi. tüm birimlerden gecici görevli yüzlerce polis ekiplere ve karakollara gönderildi. ekip araçlarında ne dezenfekte ne maske ne eldiven hiç biri yok . araclar kontak kapatmiyor. eve girerken inanın korkuyoruz. kendimizden geçtik zaten..ama ailemiz akrabalarimiz onları düşünüyoruz. imkan varken ve bu zamanda inşallah bizi düşünen birileri de cikar. en azından 8/24e donulsun.antalya.
27 Mart 2020 05:22

Mahoni.
Aday Memur
12/12 ye döndük. bağışıklığımızı daha çok güçlendirebilmek için 12/12. isyan bayrağını çektirecekler sonunda.
27 Mart 2020 09:08

sagami
Şube Müdürü

Diger kurumlar 5 gunun 3 gunu izin verilmisken bizim kurum 8/24 ten vazgecip ekipleri 3-4 kisi yapip riski tavan yapiyor. Ayrica subeler kendi aralarinda sirayla eve gonderiyor ama olan gariban resmilere oluyor. Daha kendi icimizde adaleti saglayamamisiz...

29 Mart 2020 14:14

cılıbıt385041
Aday Memur

Arkadaşlar burada boş boş yorum yazanlara bakmayın, İstanbul da Bi şubede çalışıyorum, pazartesi itibariyle bize 2+2 sistemini getirdiler, ayrıca tebliğ imzalattılar evden çıkmamamız yönünde, ayrıca c. Tesi pazar idari izinli saydılar,


bizturk, 2 hafta önce - Alıntıya git
teşkilatta ya şubeci olacaksın yada bayan karakolcular naapsın?
29 Mart 2020 16:52

cnytcnyt
Aday Memur

Bu süreçte doktor istirahat raporu yazıyor mu ?

29 Mart 2020 16:59

Poliss155
Aday Memur
Bize de 1+1 getirdiler ve buna pişman ettiler. Her izinde konum istiyorlar böyle bir saçma iş mi olur.
29 Mart 2020 17:04

Nick ways
Şube Müdürü

Bu süreçte doktor istirahat raporu yazıyor mu ?


cnytcnyt, 1 hafta önce - Alıntıya git
Evet
29 Mart 2020 17:08

patchico
Aday Memur
Bize de 1+1 getirdiler ve buna pişman ettiler. Her izinde konum istiyorlar böyle bir saçma iş mi olur.
Poliss155, 1 hafta önce - Alıntıya git

indir bi aplikasyon istediğin yerin konumunu at :)

29 Mart 2020 17:36

Birpolisişte
Memur

Adamın derdine bak konum istiyorlarmış izin verdiklerinde.Millet 12/12 ye dönmeye başladı sen 1+1 de dert ettiğin şeye bak sana gez diye izin verilmiyor otur evinde Kendini izole et diye veriliyor.Çok da zpruna gitmesin konum istemeleri bunu bulamayanlar var ha senin derdin başkaysa bilmem

29 Mart 2020 17:49

Poliss155
Aday Memur

Adamın derdine bak konum istiyorlarmış izin verdiklerinde.Millet 12/12 ye dönmeye başladı sen 1+1 de dert ettiğin şeye bak sana gez diye izin verilmiyor otur evinde Kendini izole et diye veriliyor.Çok da zpruna gitmesin konum istemeleri bunu bulamayanlar var ha senin derdin başkaysa bilmem


Birpolisişte, 1 hafta önce - Alıntıya git
Kardeşim benim derdim konum istemeleri değil bize itimat etmemeleri sen bunun ayrımına varamamışsın. Hangi kurum memuruna güvenmezlik yapıp da konum isteyip görüntülü arama yapar.
29 Mart 2020 18:34

işsiz hoca :)
Aday Memur
Arkadaşlar bence de çok takılmayın konum istemelerine bize güvenmemelerine vs bu dönemde ne kadar evde kalabiliyorsanız iyidir 12-12 ye dönen yerler için allah yardımcınız olsun keyfi olarak personeline sıkıntı yaşatanlar bunun hesabını veremeyecekler bu dünyanın öbür dünyası da var
31 Mart 2020 11:41

Hasan KARA 06
Aday Memur
Arkadaşlar diğer yerleri bilmem ama ankarada toplu kuvvete yeni atandım 2+2 çalışıyoruz çalışma saati olarak çok iyi başımızdakilerde her türlü tedbiri alıyorlar bizim için, maskesiz eldivensiz hiç bir göreve çıkmıyoruz. Göreve gidilen servislerde her gün dezenfekte ediliyormuş. İleri tarihlerde çalışma saatini daha da iyileştireceklermiş.
31 Mart 2020 14:44

Muhittintopalak01
Aday Memur
Arkadaşlar diğer yerleri bilmem ama ankarada toplu kuvvete yeni atandım 2+2 çalışıyoruz çalışma saati olarak çok iyi başımızdakilerde her türlü tedbiri alıyorlar bizim için, maskesiz eldivensiz hiç bir göreve çıkmıyoruz. Göreve gidilen servislerde her gün dezenfekte ediliyormuş. İleri tarihlerde çalışma saatini daha da iyileştireceklermiş.
Hasan KARA 06, 1 hafta önce - Alıntıya git
sana katılıyorum devrem
Toplam 58 mesaj
 
ANKET
Milli Dayanışma Kampanyasına maddi destek verdiniz mi?