Editörler :
14 Nisan 2020 22:44

berken47
Şef

maalesef şu an için yok,bekliyoruz bakalım

14 Nisan 2020 22:44

ebuducane
Memur
Sarksa bile sıkıntı olmaz hocam
14 Nisan 2020 23:31

gececi60
Aday Memur

Milli eğitim bakanlığı Nisan 2020 tarih 2751 sayılı tebliğler dergisi yayınlandı. Duyurular kısmındaki ifade aynen şöyle :

"Elazığ İl Millî Eğitim Müdürlüğünün; 24/02/2020 tarihinde meydana gelen depremden dolayı il merkezinde görev yapan öğretmenlerin il dışına tayin talebinde bulunmalarına bağlı olarak oluşacak öğretmen ihtiyacı nedeniyle il merkezindeki kurumların zorunlu hizmet kapsamına alınmasına dair ilgi (c) yazısı dikkate alınarak,

Öğretmenlerin çalışma koşulları ve eğitim öğretim hizmetinin sunumunda oluşan hassasiyetler göz önünde bulundurularak Elazığ Merkez ilçesinde bulunan 1, 2 ve 3. hizmet alanındaki bütün eğitim kurumlarının zorunlu çalışma yükümlülüğü kapsamında yer alan 4. hizmet alanında değerlendirilerek Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği eki Ek-2 Hizmet Alanları ve Hizmet Puanları Çizelgesinde yer alması hususu .... "

bakanlığın bu konuda çalışma yaptığı görülüyor.

14 Nisan 2020 23:34

ebuducane
Memur

Milli eğitim bakanlığı Nisan 2020 tarih 2751 sayılı tebliğler dergisi yayınlandı. Duyurular kısmındaki ifade aynen şöyle :

"Elazığ İl Millî Eğitim Müdürlüğünün; 24/02/2020 tarihinde meydana gelen depremden dolayı il merkezinde görev yapan öğretmenlerin il dışına tayin talebinde bulunmalarına bağlı olarak oluşacak öğretmen ihtiyacı nedeniyle il merkezindeki kurumların zorunlu hizmet kapsamına alınmasına dair ilgi (c) yazısı dikkate alınarak,

Öğretmenlerin çalışma koşulları ve eğitim öğretim hizmetinin sunumunda oluşan hassasiyetler göz önünde bulundurularak Elazığ Merkez ilçesinde bulunan 1, 2 ve 3. hizmet alanındaki bütün eğitim kurumlarının zorunlu çalışma yükümlülüğü kapsamında yer alan 4. hizmet alanında değerlendirilerek Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği eki Ek-2 Hizmet Alanları ve Hizmet Puanları Çizelgesinde yer alması hususu .... "

bakanlığın bu konuda çalışma yaptığı görülüyor.


gececi60, 11 ay önce - Alıntıya git
Yani hocam ?
14 Nisan 2020 23:47

berken47
Şef

Milli eğitim bakanlığı Nisan 2020 tarih 2751 sayılı tebliğler dergisi yayınlandı. Duyurular kısmındaki ifade aynen şöyle :

"Elazığ İl Millî Eğitim Müdürlüğünün; 24/02/2020 tarihinde meydana gelen depremden dolayı il merkezinde görev yapan öğretmenlerin il dışına tayin talebinde bulunmalarına bağlı olarak oluşacak öğretmen ihtiyacı nedeniyle il merkezindeki kurumların zorunlu hizmet kapsamına alınmasına dair ilgi (c) yazısı dikkate alınarak,

Öğretmenlerin çalışma koşulları ve eğitim öğretim hizmetinin sunumunda oluşan hassasiyetler göz önünde bulundurularak Elazığ Merkez ilçesinde bulunan 1, 2 ve 3. hizmet alanındaki bütün eğitim kurumlarının zorunlu çalışma yükümlülüğü kapsamında yer alan 4. hizmet alanında değerlendirilerek Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği eki Ek-2 Hizmet Alanları ve Hizmet Puanları Çizelgesinde yer alması hususu .... "

bakanlığın bu konuda çalışma yaptığı görülüyor.


gececi60, 11 ay önce - Alıntıya git

bu yazı ne anlama geliyor,bilen var mı?

İl dışı yapılacak izlenimi oluştu bende

14 Nisan 2020 23:51

gececi60
Aday Memur
Yani hocam ?
ebuducane, 11 ay önce - Alıntıya git

Elazığ daki öğretmenlerin deprem nedeniyle il dışı tercih yapacakları öngörülmüş. Oluşacak öğretmen ihtiyacını gidermek için Elazığ merkezdeki tüm okulların zorunlu hizmet sınıfına alınarak daha çok öğretmenin tercih etmesi planlanmış.

14 Nisan 2020 23:56

45sosyalbilgiler.biz
Kapalı
Arkadaşlar yer değişikliği bizim en doğal hakkımızdır.Bu konuda bir iptal asla ve asla olmayacaktır.Ayrica daha nisan ayındayız.Surec haziran ayı içerisinde tamamlanıyor.Bunu hepimiz biliyoruz.Cok yakında bakanlık takvimi açıklar ve bu karmaşaya son verir.
14 Nisan 2020 23:57

gececi60
Aday Memur
Arkadaşlar yer değişikliği bizim en doğal hakkımızdır.Bu konuda bir iptal asla ve asla olmayacaktır.Ayrica daha nisan ayındayız.Surec haziran ayı içerisinde tamamlanıyor.Bunu hepimiz biliyoruz.Cok yakında bakanlık takvimi açıklar ve bu karmaşaya son verir.
45sosyalbilgiler.biz, 11 ay önce - Alıntıya git

Aynen katılıyorum hocam.

15 Nisan 2020 11:18

canbatar
Memur

Mersinde yaşayan var mı? mersin nasıl yaşanabilir bir yer mi?

15 Nisan 2020 13:11

ivan.snath
Kapalı

Mersinde yaşayan var mı? mersin nasıl yaşanabilir bir yer mi?


canbatar, 11 ay önce - Alıntıya git

Suriyeliler geldiğinden beri güzel değil.

15 Nisan 2020 13:29

asd_dfj
Şube Müdürü

Elazığ daki öğretmenlerin deprem nedeniyle il dışı tercih yapacakları öngörülmüş. Oluşacak öğretmen ihtiyacını gidermek için Elazığ merkezdeki tüm okulların zorunlu hizmet sınıfına alınarak daha çok öğretmenin tercih etmesi planlanmış.


gececi60, 11 ay önce - Alıntıya git

İyi de branşımda Elazığ merkezde 19 açık vardı 16'sına sözleşmeli ilk atama yaptılar. İl dışıyla Elazığ'a gitmek isteyene yer kalmadı ki.

15 Nisan 2020 14:05

berken47
Şef

Takvim açıklanmadan bize rahat yok:)

16 Nisan 2020 10:04

dkervan
Aday Memur

Artık bu konuyla ilgili gerçekten bir açıklama gelmesi gerekiyor. haber yapılması yararlı olabilir.

16 Nisan 2020 10:11

ivan.snath
Kapalı

Artık bu konuyla ilgili gerçekten bir açıklama gelmesi gerekiyor. haber yapılması yararlı olabilir.


dkervan, 11 ay önce - Alıntıya git

+1

https://www.meb.gov.tr/2019-yili-ogretmen-atama-ve-yer-degistirme-takvimi-aciklandi/haber/17347/tr

2019 atama/yer değiştirme takvimi 2018 Kasım'da açıklanmış olmasına rağmen normal görmek ilginç.

Evet salgın hastalık var ve birçok tarih değiştirilmeye meyilli ancak bu kadar belirsizlik iyi bir şey değil.

Yönetici atama takvimi belirlendi mesela...

16 Nisan 2020 12:59

berken47
Şef

Bakan bey saat 14.oo de cnn türkte cnntürkü etiketleyip tvitleyelim bu soru da sorulsun daha 1 saat var okuyan tivitlesin

16 Nisan 2020 15:15

oguz.hoca
Aday Memur

Yaz döneminde "haziran veya temmuz" aylarında yapılacak olan bir telafi, tüm atama tarihlerini erteletir. Eğer salgın devam eder de hiç açılamaz duruma gelirsek atamalar tamamen ertelenir. Bu yorumum bazı arkadaşları sinirlendirdiği için gerginleşiyorlar. Ben kendi öngörülerimi söylüyorum. Kızma sebebiniz nedir?

16 Nisan 2020 18:20

ozer32
Aday Memur

Bakan bey saat 14.oo de cnn türkte cnntürkü etiketleyip tvitleyelim bu soru da sorulsun daha 1 saat var okuyan tivitlesin


berken47, 11 ay önce - Alıntıya git
Soru soruldu mu acaba?
16 Nisan 2020 18:36

berken47
Şef

MaLesef sorulmadı

16 Nisan 2020 18:53

canbatar
Memur

Arkadaşlar il içi ve il dışı kesin olacak içiniz rahat olsun. Eğer olmasaydı zaten bakanlık ertelenmiş mi iptal mı olmuş diye açıklama yapardı, illa 1 Mayısı beklemez. Virüsün canı cehenneme

16 Nisan 2020 20:33

T İ R e J
Daire Başkanı

Takvim Sarkmayacak Atamalar Erkende Yapılabilir..!..

İl içi İl dışı ve Eş durumu Olacak Şu Başlığa Yorum Yazmayı Bırakın Artık Algı Oluşturmayın Lütfen..!

Toplam 95 mesaj