Editörler :
16 Nisan 2020 20:47

şenol sevindik
Şef

Takvim Sarkmayacak Atamalar Erkende Yapılabilir..!..

İl içi İl dışı ve Eş durumu Olacak Şu Başlığa Yorum Yazmayı Bırakın Artık Algı Oluşturmayın Lütfen..!


T İ R e J, 7 ay önce - Alıntıya git
Aynen katılıyorum.
16 Nisan 2020 21:13

berken47
Şef

Takvim Sarkmayacak Atamalar Erkende Yapılabilir..!..

İl içi İl dışı ve Eş durumu Olacak Şu Başlığa Yorum Yazmayı Bırakın Artık Algı Oluşturmayın Lütfen..!


T İ R e J, 7 ay önce - Alıntıya git

farklı bir bakış açısı haklısın aslında kendi kendimize algı oluşturuyoruz,buraya son mesajım,mesajlarımızı artık il dışı tercih ve puan başlığında toplayalım.

18 Nisan 2020 14:36

berken47
Şef

Müjdemi isterim Hamza beye(Hamza Aydoğdu) bu sorulmuş evet atamalar yapılacak cevabı vermiş, bir İnternet sitesinden okudum. Reklama giriyor yasak diye yazamıyorum buraya..

18 Nisan 2020 15:07

ozer32
Aday Memur

Müjdemi isterim Hamza beye(Hamza Aydoğdu) bu sorulmuş evet atamalar yapılacak cevabı vermiş, bir İnternet sitesinden okudum. Reklama giriyor yasak diye yazamıyorum buraya..


berken47, 6 ay önce - Alıntıya git
Hocam çok teşekkür ederiz, bence foruma çok faydalı bir üyesiniz. Ayrıca şunu da söyleyeyim; daha önce konuyla ilgili umudumuzu ve şüphenizi belirtirken vizontele örneğinizi de çok beğenmiştim :)
18 Nisan 2020 17:19

canbatar
Memur

Twitter'den bir bayan öğretmen soru sormuş.(Sayın müdürüm il dışı yer değişikliği olacak mı diye Hamca AYDOĞDU'da evet cevabını vermiş.

Öğretmen ve memur İl içi ve il dışı yer değiştirme olacak. Hayırlı olsun herkese

18 Nisan 2020 18:57

berken47
Şef

Ozer32 hocam güzel düşüncelerin için tşk ederim

19 Nisan 2020 00:07

normaldüz

Bu arada eş durumundan antalya düşünen var mı?

19 Nisan 2020 20:15

ozer32
Aday Memur

Bu arada eş durumundan antalya düşünen var mı?


normaldüz, 6 ay önce - Alıntıya git
isteğe bağlı düşünüyorum hocam, konyaaltı ilçesi
20 Nisan 2020 03:12

normaldüz

branş ve puan durumuna bağlı

21 Nisan 2020 02:05

omerr87
Memur

Atama başvurusu online olur sarkmaz ama göreve başlama ve eş durumu kritik!

21 Nisan 2020 16:58

ashil13
Genel Müdür

bence sarkmasına bir gerek yok... başvuru netten yapılıyor zaten... ayrılışı da belki edveltten yapmaya olanak verirler... yeni yerde başlama da eylülde olur.

22 Nisan 2020 18:17

Covid78
Aday Memur
Hayırlı olsun bu sene takvim sarktı. Yerinde bir uygulama oldu zannımızca
22 Nisan 2020 18:50

akarakas78
Memur

Twitter'den bir bayan öğretmen soru sormuş.(Sayın müdürüm il dışı yer değişikliği olacak mı diye Hamca AYDOĞDU'da evet cevabını vermiş.

Öğretmen ve memur İl içi ve il dışı yer değiştirme olacak. Hayırlı olsun herkese


canbatar, 6 ay önce - Alıntıya git

yani hocam olması da gerekiyor bu bir lütuf değil..

22 Nisan 2020 18:53

akarakas78
Memur

takvim çok fazla sarkmış bu kadar sarkmasına gerek yoktu....online olarak e devlet üzerinden bir arkadaşımızın da dediği gibi görevden ayrılma vs yapılabilirdi..şuan hastalığın ortadan kalkması ve okulların en azından hazirana kadar açılması pek mümkün görünmüyor..hatta haziran ayı bile gidebilir..

22 Nisan 2020 19:45

berken47
Şef

Hiç açıklanmasa daha iyiymiş denilebilecek bir takvim olmuş il dışı isteyecekler ve aile olanlar için, bekar için gene pek sorun olmaz da

Toplam 95 mesaj
 
ANKET
Amaçtan uzaklaşıldığı için, MEB tarafından, Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında yapılan değişiklikleri onaylıyor musunuz?