Editörler :
26 Mart 2020 17:10

Lavingilizce
Aday Memur

Zorlamaya gelmeyin hocam. Sağlığınızdan önemli değil. Resmi görevlendirme evrakları gelmeden adımınızı atmayın.


hugo.almeida, 10 ay önce - Alıntıya git

Teşekkür ederim hocam

26 Mart 2020 17:57

ashil13
Genel Müdür

idari izin genelgesini okudum;

"idari izin süresinde yönetici ve öğretmenler uzaktan eğitim ve öğretim faaliyetleri kapsamında kendilerine verilecek görevleri esnek çalışma esasları çerçevesinde yürütmek kaydıyla idari izinlidir" yazıyor.

26 Mart 2020 18:00

ashil13
Genel Müdür

idari izin genelgesini okudum;

"idari izin süresinde yönetici ve öğretmenler uzaktan eğitim ve öğretim faaliyetleri kapsamında kendilerine verilecek görevleri esnek çalışma esasları çerçevesinde yürütmek kaydıyla idari izinlidir" yazıyor.


ashil13, 10 ay önce - Alıntıya git

"Uzaktan eğitim ve diğer eğitim öğretim faaliyetleri kapsamında" yazıyor.

Yani buradan benim anladığım; öğretmene idari izin süresince yalnızca eğitim - öğretim faaliyeti görevleri verilebilir demiş bakanlığımız.

26 Mart 2020 18:15

Lavingilizce
Aday Memur

idari izin genelgesini okudum;

"idari izin süresinde yönetici ve öğretmenler uzaktan eğitim ve öğretim faaliyetleri kapsamında kendilerine verilecek görevleri esnek çalışma esasları çerçevesinde yürütmek kaydıyla idari izinlidir" yazıyor.


ashil13, 10 ay önce - Alıntıya git

evet az önce ben de aldım haberi hocam teşekkür ederim

26 Mart 2020 18:21

Lavingilizce
Aday Memur

"Uzaktan eğitim ve diğer eğitim öğretim faaliyetleri kapsamında" yazıyor.

Yani buradan benim anladığım; öğretmene idari izin süresince yalnızca eğitim - öğretim faaliyeti görevleri verilebilir demiş bakanlığımız.


ashil13, 10 ay önce - Alıntıya git

Böylesi daha doğru tabi ama İçişleri Bakanlığından İl/ İlçe MEM'lere Sosyal Destek Grubu kurulması konusunda bir yazı gitmiş. Bu grubun içinde öğretmenler de geçiyordu. Miili Eğitim Bakanlığı'nın bu konuda herhangi bir açıklaması olmadığını da sizin gönderdiğiniz yazıyla öğrenmiş olduk

28 Mart 2020 00:58

birKEDİgördümSANKİ
Genel Müdür

arkadaşlar bizler devlet memuruyuz böyle bir olağanüstü hal ortamında tabii ki üstümüze düşen görevi yerine getirmekten mutluluk duyarız fakat bu görev falanca kişiye marketten kalem pil al gel gibi şeyler olmamalı, sağlıkçı ve polis arkadaşlara yardımcı olabileceğimiz görevler olabilir.


dundarbeyguneribey, 10 ay önce - Alıntıya git

Hangi olağanüstü hal?

Sokağa çıkmak hâlâ insanların insiyatifindeyken, kimse kimseye resen görev veremez.

28 Mart 2020 07:44

cedric-9
Aday Memur

Gönulluktur. Olaganustu hal dışında görev tanımının dışında görev verilemez. Daha saat 17.00'dan sonra bile kanunen ögretmenleri seminere, kursa alamıyorken bir de bahsettiginiz görevlere 'zorunlu' mu verilecegini duşunuyorsunuz? Bir de burda tartışıyorsunuz. Çok tuhafsınız.

28 Mart 2020 14:16

dundarbeyguneribey
Şube Müdürü
Bu mesaj 10'un üzerinde eksi oy aldığı için gizlenmiştir. Göster
28 Mart 2020 14:47

ashil13
Genel Müdür

bazı arkadaşlar kaşınıyor ondan sonra bu milli eğitim niye mülakat sözleşme getirdi diyorlar yani bazı bencilce davranan, okul açılmasa da sonsuza kadar evde yatsam mantığındaki adamlara meb ne yapsa azdır. ortada tüm dünyayı kasıp kavuran bir salgın var sen de devletin personelisin. sağlık çalışanları kelle koltukta mücadele ediyor, polis, jandarma onlarda normalde görevi olmayan işleri yapıyor, tapu kadastro memurlarına bile görev veriliyor. sen bana görev verilemez diye bağırırsan, bir gecede çıkacak yönetmelikle-khk ile hanyayı konyayı görürsün. adam vatandaşıma nasıl yardımcı olurum diye düşünmek yerine evde nasıl yatarımın derdinde.


dundarbeyguneribey, 10 ay önce - Alıntıya git

Bende böyle kendisi çok bilirmiş gibi millete laf yetiştirmeye çalışanlara sinir oluyorum.

sen çok meraklıysan koştur hocam, seni zorla evde tutan mı var? gönüllü ol, git polis, asker, sağlıkçı gibi çalış.

ben korkudan markete gitmeye erinirken tabi öncelikle evde olmayı düşüneceğim.

28 Mart 2020 18:00

hugo.almeida
Genel Müdür

:) biz bu cehaleti hak edecek ne yaptık? Mecbur kalmadıkça sokağa çıkmayın enfeksiyon riskini arttırmayın diye insanlar kendini harap ediyor oysa.

29 Mart 2020 13:50

Yetkilibakan
Aday Memur

Son genelge ile öğretmenler göreve çağrılabilir . İl dışı yasagida amirin takdirine bırakıldı. Amir derken okul müdürü değil milli eğitim müdürleri.

29 Mart 2020 15:07

bedenci1986
Şube Müdürü

Sosyal görev: Gönüllü

Eğitim öğretim görevi: Resen verilebilir.

Devlet öğretmenlere istediği zaman ulaşmak için il dışı yasağı koyuyor.

29 Mart 2020 21:12

TEĞMEN ESER
Şube Müdürü

Resen bir müdür yardımcısı arkadaş Whatsap grubundan çağrılarak imza artırılmış net bir açıklama yok resmi yazı yok ayriyetten arkadaş ankilozan spondilit hastası kronik ve bağışıklık sistemi hastalığı.raporu var hastalığı kapması durumunda bunun vebali ne olacak.nasıl ciddiyetsiz iş bunlar

04 Nisan 2020 15:55

Puyule489
Aday Memur

Bize de çalıştığımız ilçeden emir geldi. Herkese bir gün 08-17 arası görev verilmiş. İlçede bulunan Vefa sosyal destek grubu çalışmaları çerçevesinde görevlendirildiğimiz whatsapp grubu üzerinde tebliğ edildi. Gönüllü olup olmadığımıza dair bir şey sorulmadı. Ortada bir bilinmezlik var. Bu görev gönüllülük esasına mı dayalı yoksa mecburi mi? Eğer öğretmenler kabul etmezse bir yaptırımı var mı? Yaşlı annem ve babam var. 65-69 yaşındalar. Evlerinden çıkamadıkları için ihtiyaçlarını ben alıyorum. Şimdi kapı kapı gezip virüs kaparsam onlara da bulaştırma ihtimalim var. Korkuyorum açıkçası. Keşke bu konuda sendikalar filan bir açıklama yapsa. Bu görev zorunlu mu,kabul etmezsek sonuçları ne olur?

04 Nisan 2020 17:29

ulubahtlıı
Kapalı

Bize de çalıştığımız ilçeden emir geldi. Herkese bir gün 08-17 arası görev verilmiş. İlçede bulunan Vefa sosyal destek grubu çalışmaları çerçevesinde görevlendirildiğimiz whatsapp grubu üzerinde tebliğ edildi. Gönüllü olup olmadığımıza dair bir şey sorulmadı. Ortada bir bilinmezlik var. Bu görev gönüllülük esasına mı dayalı yoksa mecburi mi? Eğer öğretmenler kabul etmezse bir yaptırımı var mı? Yaşlı annem ve babam var. 65-69 yaşındalar. Evlerinden çıkamadıkları için ihtiyaçlarını ben alıyorum. Şimdi kapı kapı gezip virüs kaparsam onlara da bulaştırma ihtimalim var. Korkuyorum açıkçası. Keşke bu konuda sendikalar filan bir açıklama yapsa. Bu görev zorunlu mu,kabul etmezsek sonuçları ne olur?


Puyule489, 10 ay önce - Alıntıya git
Hangi ilçe hocam?
05 Nisan 2020 00:02

fiatpalio1983
Şube Müdürü

Konu içinde bazı arkailarımız genelgeleri ve kanunları hatırlatarak içimizi ferahlatacak açıklamalar yapmış da benim itirazım burası kanun ya da hukuk devletii değil ki .Vali ve kaymakamlar o genelgeleri istedikşeri zaman bir kalemde silebiliyorlar.Tabi bunu yukardıdakilerinin bilgisi dahilinde yapıyorlar.Sırf millete şirin gözükmek için de rezmi yoldan değil whatsapp üzerinden gönderiyorlar.Yani oyunu kuralına göre oynuyorlar.Benim zoruma giden de biraz insan olsunlar da ne yaptıracaklarsa herkesin bilgisi dahilinde resmi goldan yaptırsınlar.

05 Nisan 2020 00:13

hoca123
Aday Memur
Arkadaslar,olaganustu kararlar aliniyor ve seferberlik durumundayiz. Bizler özel sektor calisani degiliz. Devlet memuruyuz. Devlet memuru olağan şartlarda kendi asli isini yapar. Seferberlik durumunda bildiginiz gibi il ve ilcelerde en ust amirin olurları, gorevlendirmesi ile tum memurlar gorev secilmeksizin gorevlendirilir/gorevlendirilebilir ve bu gibi seferberlik durumlarinda goreve gitmemek ciddi bir suc teskil eder. Saglik mazereti olanlar ise durumu belgelendirdikleri takdirde amirleri gorevlendirmeyi iptal edebilmekteler. Kendi gorev yerimde bunu belgelendiren bir hizmetliye anlayis gosterdiler ancak raporun gercekligini ve raporu veren hastane ve doktoru da arastirdilar. Dikkatinizi cekerim olaganustu bir durumdan gecmekteyiz. Aksi durumda çok ciddi yaptirimlar uygulanabilmektedir.
05 Nisan 2020 14:13

zaguma
Şef
Arkadaslar,olaganustu kararlar aliniyor ve seferberlik durumundayiz. Bizler özel sektor calisani degiliz. Devlet memuruyuz. Devlet memuru olağan şartlarda kendi asli isini yapar. Seferberlik durumunda bildiginiz gibi il ve ilcelerde en ust amirin olurları, gorevlendirmesi ile tum memurlar gorev secilmeksizin gorevlendirilir/gorevlendirilebilir ve bu gibi seferberlik durumlarinda goreve gitmemek ciddi bir suc teskil eder. Saglik mazereti olanlar ise durumu belgelendirdikleri takdirde amirleri gorevlendirmeyi iptal edebilmekteler. Kendi gorev yerimde bunu belgelendiren bir hizmetliye anlayis gosterdiler ancak raporun gercekligini ve raporu veren hastane ve doktoru da arastirdilar. Dikkatinizi cekerim olaganustu bir durumdan gecmekteyiz. Aksi durumda çok ciddi yaptirimlar uygulanabilmektedir.
hoca123, 10 ay önce - Alıntıya git

Hocam tamam üzerimize düşeni elbette yapmalıyız.

Olağanüstü seferberlik durumundayız demişsiniz. Devlet neden ohal ilan etmiyor ve sokağa çıkma yasağı ilan etmiyorda nasıl oluyor bu seferberlik olayı. Memurları geçtim milyonlarca insan özel sektöre gidiyor çalışıyor?

Devlet bas bas bağırıyor sokağa çıkma evde kal diye. Bu durumda nasıl öğretmeni işi olmadığı şekilde dışarı çıkarırsın. Hele ki işin sonu virüs olunca.

Allah bu zamanda kolluk kuvvetlerine,sağlık çalışanlarına ve özel sektördekilere yardım etsin.

05 Nisan 2020 23:57

joseph01
Aday Memur

Bize de çalıştığımız ilçeden emir geldi. Herkese bir gün 08-17 arası görev verilmiş. İlçede bulunan Vefa sosyal destek grubu çalışmaları çerçevesinde görevlendirildiğimiz whatsapp grubu üzerinde tebliğ edildi. Gönüllü olup olmadığımıza dair bir şey sorulmadı. Ortada bir bilinmezlik var. Bu görev gönüllülük esasına mı dayalı yoksa mecburi mi? Eğer öğretmenler kabul etmezse bir yaptırımı var mı? Yaşlı annem ve babam var. 65-69 yaşındalar. Evlerinden çıkamadıkları için ihtiyaçlarını ben alıyorum. Şimdi kapı kapı gezip virüs kaparsam onlara da bulaştırma ihtimalim var. Korkuyorum açıkçası. Keşke bu konuda sendikalar filan bir açıklama yapsa. Bu görev zorunlu mu,kabul etmezsek sonuçları ne olur?


Puyule489, 10 ay önce - Alıntıya git

Whatsapp dan görev tebliği yapılamaz.

Öğretmene eğitim öğretim dışında görev verileemez.

Bunlar bize anayasa tarafından verilen haklar hocam öyle Vali Kaymakam falan bunları bozamaz. CB ve Sağlık Bakanı açıklama yapıyor ülke KHK ve Ohal yönetim şeklindeyken uymadım der soruşturma açılırsa cevabını yazarsın. Bugüne kadar soruşturma açırız lafından çekinirdim önceleri 4*5 savunma verdikten sonra rahatlıkla söyleyebilirim yanlış iş bağdattan döner hesabı açıyor hatta ceza veriyor sonra sen asli hukuk mahkemesine dava açılıyorsun iptal oluyor. Rahat olun ve gitmeyin göreve.

06 Nisan 2020 01:21

BuyJuva
Daire Başkanı
Arkadaslar,olaganustu kararlar aliniyor ve seferberlik durumundayiz. Bizler özel sektor calisani degiliz. Devlet memuruyuz. Devlet memuru olağan şartlarda kendi asli isini yapar. Seferberlik durumunda bildiginiz gibi il ve ilcelerde en ust amirin olurları, gorevlendirmesi ile tum memurlar gorev secilmeksizin gorevlendirilir/gorevlendirilebilir ve bu gibi seferberlik durumlarinda goreve gitmemek ciddi bir suc teskil eder. Saglik mazereti olanlar ise durumu belgelendirdikleri takdirde amirleri gorevlendirmeyi iptal edebilmekteler. Kendi gorev yerimde bunu belgelendiren bir hizmetliye anlayis gosterdiler ancak raporun gercekligini ve raporu veren hastane ve doktoru da arastirdilar. Dikkatinizi cekerim olaganustu bir durumdan gecmekteyiz. Aksi durumda çok ciddi yaptirimlar uygulanabilmektedir.
hoca123, 10 ay önce - Alıntıya git

hocam ne sallamışsın ya, bi borozan alıp çalmadığın kalmış.

seferberlik falan yok arkadaşlar.

Toplam 52 mesaj
 
ANKET
WhatsApp'ın yeni kullanıcı sözleşmesini kabul edecek misiniz?