Editörler : ayşegül bgm
26 Mart 2020 12:30   


2020/5 Anestezi

Arkadaşlar herkes puanlarını ve tercih etmek istedikleri yerleri söylesin . Doğru bir tercih için ve hepimizin atanması için birbirimize yardımcı olalım. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah :)

26 Mart 2020 13:00

Oguzhanzobu
Kapalı
80.50 puan 2350 brans sıralamam var sizce bi umit varmı siralamanız nedir
26 Mart 2020 13:01

Oguzhanzobu
Kapalı
bir onceki atamada atananlarin tercih yapamiycak olmalari bizim bir isimize yararmı sizce veya ozelden istifa edenler atanmak icin tercih yapabileceklermi ?
26 Mart 2020 13:01

Sümeyyecskn
Aday Memur

benim güncel sıralamam da 450 ama istifa eden ve atananlar tercih yapamayacak sıra değisebilir

26 Mart 2020 13:05

Oguzhanzobu
Kapalı
suan guncel siralama 1200 benim buyuk bi sans gerekiyor eger yeni getirdikleri sartlarin bi etkisi olursa bi umit tercih yapicam anesteziyle ilgili bi gurup veya takip ettiginiz aktif olan bir platform varmı
26 Mart 2020 13:06

Oguzhanzobu
Kapalı

benim güncel sıralamam da 450 ama istifa eden ve atananlar tercih yapamayacak sıra değisebilir


Sümeyyecskn, 10 ay önce - Alıntıya git
guncel siralamamiza nereden bakiyoruz toplam atananlarimi cikariyosunuz genel siralamadan
26 Mart 2020 13:09

melike95
Aday Memur

Ben Antalya'yı yazmayı düşünüyorum, güncel sıralamam da 900. Nereleri yazmayı düşünüyorsunuz arkadaşlar, boş tercih olmasın hiçbirimiz açısından

26 Mart 2020 13:10

Sümeyyecskn
Aday Memur
guncel siralamamiza nereden bakiyoruz toplam atananlarimi cikariyosunuz genel siralamadan
Oguzhanzobu, 10 ay önce - Alıntıya git

evet atananları sıralamadan cıkararak buldum. bildiğim bi platform yok malesef o yuzden bu konuyu actım birbirimize yardımcı olmak istedim. sizlerinde bildiği varsa paylaşalım lütfen

26 Mart 2020 13:11

Oguzhanzobu
Kapalı

Ben Antalya'yı yazmayı düşünüyorum, güncel sıralamam da 900. Nereleri yazmayı düşünüyorsunuz arkadaşlar, boş tercih olmasın hiçbirimiz açısından


melike95, 10 ay önce - Alıntıya git
antalya suan cok luks suan secim yapma sansi olmadigi icin kadrosu yuksek olan heryeri yazmak tek care yani istanbul vb heryer
26 Mart 2020 13:11

Sümeyyecskn
Aday Memur

Ben Antalya'yı yazmayı düşünüyorum, güncel sıralamam da 900. Nereleri yazmayı düşünüyorsunuz arkadaşlar, boş tercih olmasın hiçbirimiz açısından


melike95, 10 ay önce - Alıntıya git

bende ankara istanbul çanakkale bayburt yazmayı düşünüyorum suanlık

26 Mart 2020 13:13

Oguzhanzobu
Kapalı

evet atananları sıralamadan cıkararak buldum. bildiğim bi platform yok malesef o yuzden bu konuyu actım birbirimize yardımcı olmak istedim. sizlerinde bildiği varsa paylaşalım lütfen


Sümeyyecskn, 10 ay önce - Alıntıya git
malesef anestezi teknikerleri olarak cok zayıf sosyal medya o yuzden buradan baska bi platform yok galiba umut fakirin ekmegi misali tek merak ettigim konu suan gecen 3 atamada atananların bu atamada tercih yapamayacak olmaları acaba bizi nasil etkiler
26 Mart 2020 13:14

Oguzhanzobu
Kapalı

bende ankara istanbul çanakkale bayburt yazmayı düşünüyorum suanlık


Sümeyyecskn, 10 ay önce - Alıntıya git
sizin atanmama ihtimaliniz yok gibi hakkinizda hayirlisi olsun ben siralama olarak istanbulu mecbur yazıcam galiba yine en dusuk istanbul alıcak
26 Mart 2020 13:16

Oguzhanzobu
Kapalı

bende ankara istanbul çanakkale bayburt yazmayı düşünüyorum suanlık


Sümeyyecskn, 10 ay önce - Alıntıya git
suan toplamda 1009 alim oldu bunun disinda ara alımlar oldumu bilginiz varmı
26 Mart 2020 13:16

mehmet1905
Memur

evet atananları sıralamadan cıkararak buldum. bildiğim bi platform yok malesef o yuzden bu konuyu actım birbirimize yardımcı olmak istedim. sizlerinde bildiği varsa paylaşalım lütfen


Sümeyyecskn, 10 ay önce - Alıntıya git

Şu ana kadar kaç anestezi ataması yapıldı acaba? Sıralamanızdan kaç kişiyi çıkararak buldunuz sıralamnızı.

26 Mart 2020 13:20

Oguzhanzobu
Kapalı

Şu ana kadar kaç anestezi ataması yapıldı acaba? Sıralamanızdan kaç kişiyi çıkararak buldunuz sıralamnızı.


mehmet1905, 10 ay önce - Alıntıya git
2019/4 192 kisi 2019/7 408 kisi 2020/ 409 kisi toplam 1009 kisi bilmedigimiz ara alimlarda gidenler kac kisi bilgim yok
26 Mart 2020 13:33

Sümeyyecskn
Aday Memur

Şu ana kadar kaç anestezi ataması yapıldı acaba? Sıralamanızdan kaç kişiyi çıkararak buldunuz sıralamnızı.


mehmet1905, 10 ay önce - Alıntıya git

1140 yazıyordu bir sayfada uni alımları ile birlikte toplam atanan sayısı

26 Mart 2020 13:36

Oguzhanzobu
Kapalı

1140 yazıyordu bir sayfada uni alımları ile birlikte toplam atanan sayısı


Sümeyyecskn, 10 ay önce - Alıntıya git
1200 kisi var onumde 630 kisi atanacak sansım yok denecek kadar az galiba
26 Mart 2020 13:50

Sümeyyecskn
Aday Memur
1200 kisi var onumde 630 kisi atanacak sansım yok denecek kadar az galiba
Oguzhanzobu, 10 ay önce - Alıntıya git

alıma katılmayacak cok kişi var ve tercih yapmak istemeyen kişilerde olucak sıralama her zamankinden daha cok oynayacak bence

26 Mart 2020 14:49

sranga
Aday Memur

puanlar 81'e düşer mi

26 Mart 2020 14:49

cocukhemsiresi
Aday Memur
Lisans hemşire 18 bin izmir yazıcam
26 Mart 2020 18:34

Erdaylnn
Aday Memur

Arkadaşlar 84.39 puanım var istanbulda yaşıyorum istanbulu yazıcam ve çevre illerini siz ?

Toplam 48 mesaj
 
ANKET
WhatsApp'ın yeni kullanıcı sözleşmesini kabul edecek misiniz?