Editörler : hopaliSafak Vaktii
11 Nisan 2020 15:48

whayri
Aday Memur

Arkadaşlar 2019 puanı 72.21 ve 72.11 olan kimse var mı? varsa sıralamasını söyleyebilir mi

11 Nisan 2020 17:24

champion1987
Aday Memur

72.2 5400 lerde 72.1 5500 lerde

11 Nisan 2020 17:43

Calikusu23
Aday Memur

Tabi bu söylediklerim siz 41 actiysaniz değişir çünkü sizin önünüzde zaten 3007 kişi gitti kalan sayı zaten sizin siralamanizi vermesi lazım eğer 41 actiysaniz ama bu durumda acmadiginizi düşünüyorum actiysaniz hem sizin hem benim sıralama daha iyi olacak actinizmi?


T1903, 2 ay önce - Alıntıya git

Teşekkürler, hayır hocam 41 i açmadım.

11 Nisan 2020 17:56

T1903
Şube Müdürü

Teşekkürler, hayır hocam 41 i açmadım.


Calikusu23, 2 ay önce - Alıntıya git

Bende öyle düşünmüştüm çünkü mantıken öyle olması gerekiyor

11 Nisan 2020 19:01

whayri
Aday Memur

72.2 5400 lerde 72.1 5500 lerde


champion1987, 2 ay önce - Alıntıya git

teşekkür ederim cevabın için ancak sanırım bu yaklaşık bir değer. puana göre net sıralama olursa daha iyi bir veri elde edilmiş olur.

11 Nisan 2020 22:21

Calikusu23
Aday Memur

Bende öyle düşünmüştüm çünkü mantıken öyle olması gerekiyor


T1903, 2 ay önce - Alıntıya git

41 i açmayınca mı iyi oluyor şimdi :)

11 Nisan 2020 22:49

T1903
Şube Müdürü

41 i açmayınca mı iyi oluyor şimdi :)


Calikusu23, 2 ay önce - Alıntıya git

Aynen

Aynen açmamış olman lazım benden düşük puanlı 232 kişi atanmış sen 41 açmış olsan önünden 232 yi düşmüş bide kaymayla beraber sana gelmesi gerekiyor da ondan yani o zaman hesaplamayı yanlış yapmış olurdum:)) şuan doğru hesaplamalar yaptığımı düşünüyorum;)

12 Nisan 2020 19:26

zamborini
Aday Memur

Atanirsiniz ins

Toplam 88 mesaj