Editörler : hopaliSafak Vaktii
07 Nisan 2020 09:03

Kostenci
Aday Memur

18 Mart'ta atananların göreve başlatılmama sebebi ilk atama ile ek atamanın birleştirilip yeniden puan üstünlüğüne göre dağılım yapılacağıymış. Böylece yüksek puanı olanlara haksızlık yapılmamış olunacakmış. Bu duyum doğru mudur?

07 Nisan 2020 09:43

mhmet22
Aday Memur

Öyle saçma bir şey olabilirsiniz mi? Aklına yattı mi

07 Nisan 2020 10:03

Makmüh0671
Aday Memur

18 Mart'ta atananların göreve başlatılmama sebebi ilk atama ile ek atamanın birleştirilip yeniden puan üstünlüğüne göre dağılım yapılacağıymış. Böylece yüksek puanı olanlara haksızlık yapılmamış olunacakmış. Bu duyum doğru mudur?


Kostenci, 2 ay önce - Alıntıya git
araştırmadan etmeden sizler nasıl eğitimci olacaksınız! madem öyle ilk 20.000 çöp olur boşa gider.Meb böyle birşeyin olmasına izin verir mi? Arkadaşlar okuyun, araştırın herşeyden önce yorumlayın.
07 Nisan 2020 11:08

fencı_05
Aday Memur
Hee çok akıllısınız meb bi madde koyar 18 martta atananlar başvuru yapamaz diye bitti ne anlamı kalır sizde başvurursanız atamanın
07 Nisan 2020 11:10

pnrakm
Memur

Bu gözler daha neler okuyacak ya Rabbim!

07 Nisan 2020 11:13

Makmüh0671
Aday Memur

Kıymetli öğretmenim, tebligat bildirim/çağrı demektir. 18 Martta atama gerçekleşti. Biz sadece göreve başlama çağrısı bekliyoruz.

Örneğin, güvenlik soruşturması kalkmamış olsaydı. Mülakata takılanların idareye iptal davası açması mümkün değildir. Fakat atama gerçekleştikten sonra güvenlik soruşturmasına takılanlar idareye iptal davası açabilir. Neden? Artık bu kazanılmış bir haktır. ''Fikir sahibi olmadan önce bilgi sahibi olun'' hocam.

Er ya da geç tebligat gelecektir. Tebligat geldiğinde belirlenen yasal süre içinde imza atmayanlar 1 yıl boyunca öğretmen olamazlar.

Kıymetli öğretmenim sen iki yerde de görev yapalım demiyor olabilirsin ama sen istemiyorsun diye tebligat gönderememezlik yapamazlar. Bu durum hükümsüzlük oluşturur. Çünkü tebligatlar gelecektir. Tebligat geldiğinde hangisine imza atmazsanız atmayın fark etmez yasal sonuçlarına katlanırsınız. Denemesi bedava :)

Uyarı:

- Tebligat er ya da geç mutlaka gelecektir.

- Tebligat geldiğinde yasal süre içinde imza atmayanlar 1 yıl öğretmen olamaz.

- Tebligat, ek atama başvuru tarihinden önce gelirse zaten başvuru yapılamaz.

- Böyle bir şey pek mümkün değil ama diyelim ki tebligat ek atamanın tebligatı ile ortak zamanda geldi. Siz de hem X merkezine hem de Y merkezine atandınız. Bu durumda size iki tebligat gelir ki bu durum hükümsüzlük doğurur. Çünkü gelen tebligat yasal süre içinde imzalanmazsa atamanız iptal olur ve 1 yıl öğretmen olamazsınız. Yerinize hem X merkezine hem de Y merkezine 6 ay içinde ayrı ayrı iki öğretmen atanır.


Mtns1204, 2 ay önce - Alıntıya git
bu kadar güzel anlatilabilirdi olay sizde onu yapmışsıniz teşekkürler..
07 Nisan 2020 11:27

memurolm
Şube Müdürü

arkadaşlar bakın ben ücretliyim ama atandım normalde ücretli maaşıda verilmiyordu ama mağduriyet yaşanmasın diye düzeltildi.

şimdi tembellerle çalışkanları aynı kefeye koymakda mağduriyet yaratır eğer onlarla aynı başlıyacaksak o yüzden kararname gelmiyecek gibiyse vakit yaklaşınca o konu hakkında da çalışılır şuan derdimiz kararname

07 Nisan 2020 19:47

Hasanamo
Aday Memur

18 Mart'ta atananların göreve başlatılmama sebebi ilk atama ile ek atamanın birleştirilip yeniden puan üstünlüğüne göre dağılım yapılacağıymış. Böylece yüksek puanı olanlara haksızlık yapılmamış olunacakmış. Bu duyum doğru mudur?


Kostenci, 2 ay önce - Alıntıya git

Doğru olabilir hocam

Toplam 108 mesaj