Editörler :
01 Haziran 2020 20:51

ayhanogretmen
Şef

bu arkadaşın herhalde kafası harbiyeye falan gitti. Su ürünlerini bitirip subay oluyorlar artık kardeş haberin vardır herhalde. Kendini nimetten falan sanmışsın o fyt dediğin şey 1500 metre nerdeyse 10 dakka sınırı var yani yürüyerek bitirilecek bir şey. Diğerleri mekik şınav başka ne var? Polislikte her şey hıza dayalı. İkisinin de birbirinden bi farkı yok.

30 fyt ile subay olan arkadaşlarım var hani tek bacakla falan girilecek bir yer :)


Eksisoz, 1 ay önce - Alıntıya git

İkisi de aynı vatana hizmet ediyor. Biri birinden kolay demek yanlış olur. Zaten polis ve subayın böyle bir tartışmaya girdiğini asla göremezsiniz. Hatta belki ikisi de birbirini destekler senin yaptığın iş daha zor diye. Biri diğerinden daha fazla formasyon gerektiriyor ki eğitim süreleri farklı. Ama kıyasladığınız şey inanın yanlış.

Vatana layıkıyla hizmet edecek bireyler olmak dileğiyle

01 Haziran 2020 20:52

ayhanogretmen
Şef

Alıntı yapmayacaktım. Yanlış olmuş kusra bakmayın

01 Haziran 2020 21:20

qwqw1
Aday Memur

bu arkadaşın herhalde kafası harbiyeye falan gitti. Su ürünlerini bitirip subay oluyorlar artık kardeş haberin vardır herhalde. Kendini nimetten falan sanmışsın o fyt dediğin şey 1500 metre nerdeyse 10 dakka sınırı var yani yürüyerek bitirilecek bir şey. Diğerleri mekik şınav başka ne var? Polislikte her şey hıza dayalı. İkisinin de birbirinden bi farkı yok.

30 fyt ile subay olan arkadaşlarım var hani tek bacakla falan girilecek bir yer :)


Eksisoz, 1 ay önce - Alıntıya git
bu 60 puanla subay olanları pomem parkuruna soksan ağlarlar :)
01 Haziran 2020 21:39

ErsnErd2
Memur
Koca koca adamların tartıştığı mevzuya bak :) bu kafayla her iki teşkilatta da ayıklanırsınız arkadaşlar.
01 Haziran 2020 21:56

Eksisoz
Memur
Koca koca adamların tartıştığı mevzuya bak :) bu kafayla her iki teşkilatta da ayıklanırsınız arkadaşlar.
ErsnErd2, 1 ay önce - Alıntıya git

adam pollisliği küçümsüyor cevabını vermeyecek miyiz? Kendini orgeneral falan sanıyor.Rahat ol ayıklanırsak delikanlı tarafa ayıklanırız.

Toplam 45 mesaj
 
ANKET
Müze kararının iptal edilmesini ve Ayasofya'nın yeniden cami olarak ibadete açılması kararını;