Editörler : hopaliSafak Vaktii
02 Haziran 2020 13:09   


Ek atama türkçe kayma

Sizce bu atamada ne kadar kayma yaşanır?ilk atamada kayma miktarı neydi ?

02 Haziran 2020 19:43

alfie summerfield
Aday Memur

Hocam bnce 400 lük Bi kayma oldu fakat 2018 liler dahil oldugu için yaklaşık 200 kişi (2018li) kaymanın önüne geçti çünkü 3000lerde olan kişilerin sıralaması genelde 200-220 civari öne kaymiş bu atamada da kayma olsa bile 2018liler var

02 Haziran 2020 20:23

Atamabekleyenbirisi
Aday Memur

Hocam bnce 400 lük Bi kayma oldu fakat 2018 liler dahil oldugu için yaklaşık 200 kişi (2018li) kaymanın önüne geçti çünkü 3000lerde olan kişilerin sıralaması genelde 200-220 civari öne kaymiş bu atamada da kayma olsa bile 2018liler var


alfie summerfield, 1 ay önce - Alıntıya git

Peki sizce türkce kaçla kapatacak bu yıl

02 Haziran 2020 20:41

alfie summerfield
Aday Memur

Peki sizce türkce kaçla kapatacak bu yıl


Atamabekleyenbirisi, 1 ay önce - Alıntıya git

O Konuda emin değilim ama bnce max. 75,50 ile kapatır

02 Haziran 2020 21:14

Atamabekleyenbirisi
Aday Memur

O Konuda emin değilim ama bnce max. 75,50 ile kapatır


alfie summerfield, 1 ay önce - Alıntıya git

Bence o bile imkansız hocam 76 ya da zor bir ihtimal 75.9 benim puanım 75.94 ama olmıcak gözüyle bakıyorum sınava çalışıyorum tekrar bir yandan bu yıl her şey çok belirsiz 2018 li sayısı önemli

02 Haziran 2020 23:29

alfie summerfield
Aday Memur

2018 lilerin dahil olması birçok branşı kotu etkiledi maalesef

02 Haziran 2020 23:31

alfie summerfield
Aday Memur

Bence o bile imkansız hocam 76 ya da zor bir ihtimal 75.9 benim puanım 75.94 ama olmıcak gözüyle bakıyorum sınava çalışıyorum tekrar bir yandan bu yıl her şey çok belirsiz 2018 li sayısı önemli


Atamabekleyenbirisi, 1 ay önce - Alıntıya git

Bir de hocam bence puan kesin 75e düşecek ama virgülü kısmı tartışılır çünkü 2000_ 2400 civarı kişilerin puanı 75 zaten

03 Haziran 2020 09:24

Atamabekleyenbirisi
Aday Memur

Bir de hocam bence puan kesin 75e düşecek ama virgülü kısmı tartışılır çünkü 2000_ 2400 civarı kişilerin puanı 75 zaten


alfie summerfield, 1 ay önce - Alıntıya git

İnşallah hocam ben 1066.sıradayim ama 2018lileri saymadım 300 kişi çıksa 1366 oluyo sıra gidersem de 41 le gitceğimi düşünüyorum sınırdayım her türlü o boşluk dolar ama kontenjanin biraz dışına çıkabilirim hayırlısı artık

12 Haziran 2020 22:02

bünyaminsaltuk-
Aday Memur

Arkadaşlar ilk kez haırlanacağım sınava.Bu sene 71 aldım. Kaç puana kadar çıkmam gerekir.

12 Haziran 2020 23:42

tarafsiz01
Memur

Arkadaşlar ilk kez haırlanacağım sınava.Bu sene 71 aldım. Kaç puana kadar çıkmam gerekir.


bünyaminsaltuk-, 1 ay önce - Alıntıya git
77-7£
14 Haziran 2020 17:49

bünyaminsaltuk-
Aday Memur
77-7£
tarafsiz01, 1 ay önce - Alıntıya git

Hocam teşekkür ederim cevap verdiğiniz için. Özel sektör artık çok yoruyor. Ama KPSS ile ilgili bilgim de kısıtlı.Gecen sene 71 değil 73.800 almışım puana bile bakmamışım. Şimdi çalışmaya başlıyorum. Umarım 77 e kadar çıkabilirim bu sene.Gecen sene hiç çalışma imkanım

olmamıştı.İki gün önce bir mülakat başvurusu gördüm burada ona başvuru yaptım.73 puan mülakata çağırılmaz sanırım.Çağırılma durumu olursa da bir tecrübe kazanırız diye düşünerek başvurdum.Çok bilgim yok hangi kaynakları önerirsiniz?

15 Haziran 2020 08:11

TürkçeciMert
Aday Memur

Hocam teşekkür ederim cevap verdiğiniz için. Özel sektör artık çok yoruyor. Ama KPSS ile ilgili bilgim de kısıtlı.Gecen sene 71 değil 73.800 almışım puana bile bakmamışım. Şimdi çalışmaya başlıyorum. Umarım 77 e kadar çıkabilirim bu sene.Gecen sene hiç çalışma imkanım

olmamıştı.İki gün önce bir mülakat başvurusu gördüm burada ona başvuru yaptım.73 puan mülakata çağırılmaz sanırım.Çağırılma durumu olursa da bir tecrübe kazanırız diye düşünerek başvurdum.Çok bilgim yok hangi kaynakları önerirsiniz?


bünyaminsaltuk-, 4 hafta önce - Alıntıya git
puanınız 73 se mulakata çağrilirsiniz 3 katı çağırılıyo kaynak olarak pegemden şaşmayın derim
15 Haziran 2020 12:07

tarafsiz01
Memur

Hocam teşekkür ederim cevap verdiğiniz için. Özel sektör artık çok yoruyor. Ama KPSS ile ilgili bilgim de kısıtlı.Gecen sene 71 değil 73.800 almışım puana bile bakmamışım. Şimdi çalışmaya başlıyorum. Umarım 77 e kadar çıkabilirim bu sene.Gecen sene hiç çalışma imkanım

olmamıştı.İki gün önce bir mülakat başvurusu gördüm burada ona başvuru yaptım.73 puan mülakata çağırılmaz sanırım.Çağırılma durumu olursa da bir tecrübe kazanırız diye düşünerek başvurdum.Çok bilgim yok hangi kaynakları önerirsiniz?


bünyaminsaltuk-, 4 hafta önce - Alıntıya git
77 ve üstü alırsanız olur inşallah
17 Haziran 2020 18:05

bünyaminsaltuk-
Aday Memur
puanınız 73 se mulakata çağrilirsiniz 3 katı çağırılıyo kaynak olarak pegemden şaşmayın derim
TürkçeciMert, 4 hafta önce - Alıntıya git

Hocam mülakata çağrılsak bile 73 ile atanma şansımız yok anladığım kadarıyla .Mülakata

gitmememiz durumunda bir ceza falan oluyor mu diğer mülakat döneminde?Özel sektörde izin konusu biraz zor oluyor ona göreizin alalım.

Toplam 13 mesaj
 
ANKET
Müze kararının iptal edilmesini ve Ayasofya'nın yeniden cami olarak ibadete açılması kararını;