Editörler : Mehmet Balci
«171819202122232425262728»
02 Temmuz 2020 19:30

lalaşahinpaşa
Aday Memur
agustos 15 ten sonra açıklanır denildi mülakat öncesinde
02 Temmuz 2020 23:37

Scarface111
Aday Memur
Ne agustosu arkadaşlar max. Ağustos a kadar dediler hatta tahminen 2 3 hafta içerisinde belli olur dediler hakkımızda hayırlısı olsun hepimizin.
03 Temmuz 2020 08:44

lord.d
Kapalı

arkadaşlar eğitim kaç hafta sürüyor?

03 Temmuz 2020 09:47

m.ozsoy24
Ne agustosu arkadaşlar max. Ağustos a kadar dediler hatta tahminen 2 3 hafta içerisinde belli olur dediler hakkımızda hayırlısı olsun hepimizin.
Scarface111, 11 ay önce - Alıntıya git
bütün mülakatlar ayın 24'ündemi oldu acaba
03 Temmuz 2020 10:22

lalaşahinpaşa
Aday Memur
Ne agustosu arkadaşlar max. Ağustos a kadar dediler hatta tahminen 2 3 hafta içerisinde belli olur dediler hakkımızda hayırlısı olsun hepimizin.
Scarface111, 11 ay önce - Alıntıya git
ben bana söylenenleri yazıyorum agustosun 15 ine kadar bankayı aramayın denildi acıklanmazsa arayın cok yogun telefon geliyor telefona bakmaktan işimize bakamıyoruz denildi
03 Temmuz 2020 11:36

Shaq34
Aday Memur
Bizi bilgilendiren yetkili sonuçların bir buçuk ay sonra açıklanacağını söyledi ancak net bir tarih vermedi.
03 Temmuz 2020 11:40

Scarface111
Aday Memur
Bır arkadaşımda mülakatta konuştuğu kişilere sormuş oda tahmine 1 ayı geçmez demiş yani
03 Temmuz 2020 11:41

lalaşahinpaşa
Aday Memur
Bizi bilgilendiren yetkili sonuçların bir buçuk ay sonra açıklanacağını söyledi ancak net bir tarih vermedi.
Shaq34, 11 ay önce - Alıntıya git
1 bucuk ay sonrası zaten benim dedigim tarihe denk geliyor aşagı yukarı inşallah erken açıklanır tabi de
03 Temmuz 2020 11:43

Scarface111
Aday Memur
Aynen temennımız açıklanması tabikide. Eğitimi sormuş bir arkadaş 3 aymış önceden ama acılıyete gore 40 güne falan sıkıştırılıyormuş herhalde.
03 Temmuz 2020 17:40

Delacuesta05
Aday Memur
Aynen temennımız açıklanması tabikide. Eğitimi sormuş bir arkadaş 3 aymış önceden ama acılıyete gore 40 güne falan sıkıştırılıyormuş herhalde.
Scarface111, 11 ay önce - Alıntıya git
Hocam 3 ay çok değil mi ya? Mevcut bankam çağrı merkezi için 1 ay eğitim veriyor yaklaşık. 3 ay baya iyiymiş :)
03 Temmuz 2020 17:41

lalaşahinpaşa
Aday Memur
Hocam 3 ay çok değil mi ya? Mevcut bankam çağrı merkezi için 1 ay eğitim veriyor yaklaşık. 3 ay baya iyiymiş :)
Delacuesta05, 11 ay önce - Alıntıya git
hangi bankada çalışıyorsunuz
04 Temmuz 2020 14:08

Nurbanu05

İyi günler kac kişi alınacak acaba bunun hakkında bir bilgisi olan varmı ?

04 Temmuz 2020 15:53

lord.d
Kapalı

arkadaşlar halkbankası çağrı merkezi mülakat sonuçlarını açıkladı. Vakıfbanktan sonra mülakat yaptı

04 Temmuz 2020 15:54

Scarface111
Aday Memur
O zaman bizde şu sıralar beklemelimiyiz acaba ?
04 Temmuz 2020 16:01

lord.d
Kapalı
O zaman bizde şu sıralar beklemelimiyiz acaba ?
Scarface111, 11 ay önce - Alıntıya git

bilmiyorum bence ağustos 15ten önce açıklanmaz. anca güvenlik soruşturması yapılıyor

04 Temmuz 2020 18:09

grupzutturik
Aday Memur
Aynen temennımız açıklanması tabikide. Eğitimi sormuş bir arkadaş 3 aymış önceden ama acılıyete gore 40 güne falan sıkıştırılıyormuş herhalde.
Scarface111, 11 ay önce - Alıntıya git

Eğitimin 45 gün süreceği söylendi mülakat öncesinde. Eğitim için 3 ay çok fazla bir süre.

04 Temmuz 2020 20:42

Scarface111
Aday Memur
Bence Ağustosu bulmayacAk
05 Temmuz 2020 12:34

Sultan Murad
Aday Memur

arkadaşlar bence bayramdan sonraya kalır gibi geliyor .kaç kişi alırlar acaba ?

06 Temmuz 2020 10:33

Delacuesta05
Aday Memur
Mülakata gireli 13 gün oldu. 13. günden günaydın herkese. Zaman çok yavaş geçiyor :/
06 Temmuz 2020 13:02

Nizam-ı-Cedid
Aday Memur
Mülakata gireli 13 gün oldu. 13. günden günaydın herkese. Zaman çok yavaş geçiyor :/
Delacuesta05, 10 ay önce - Alıntıya git

sonucunda mutlu olalım da zaman yavaş geçsin dert değil :)

Toplam 658 mesaj
«171819202122232425262728»
 
ANKET
17 Mayıs ila 1 Haziran arasında, hafta sonlarında, sokağa çıkma kısıtlamasına devam edilmesini;