Editörler : Mehmet Balci
«21222324252627282930313233
10 Eylül 2020 13:49

o2534
Aday Memur

444 0 724 bu numaradan aranan var mı bugün


Nizam-ı-Cedid, 7 ay önce - Alıntıya git
Duyduğum bir bilgiye göre 200 kişinin ataması onaylanmış aramalar bu hafta olur büyük ihtimal
10 Eylül 2020 13:50

lalaşahinpaşa
Aday Memur
aranmaya başlanmış şuan 10 civarı kişi arandı bildiğim hakkımızda hayırlısı olsun
10 Eylül 2020 13:50

Moz123
Aday Memur
Aramalar başladı arkadaşlar
10 Eylül 2020 13:58

Mali Duran Varlık
Aday Memur

Yazan numaradan aranıp işe kabul edildiğimi gerekli belgeleri maile atacaklarını halkalıya teslim etmem gerektiği söylendi

10 Eylül 2020 14:04

Nizam-ı-Cedid
Aday Memur

Ben bu numaradan arandım ama duymamışım, daha sonra insan kaynaklarını aradım eğer olumluysa gün içersinde tekrar ararlar size bişi söyleyemem dediler anlamadım hiç bişi

10 Eylül 2020 14:05

Nizam-ı-Cedid
Aday Memur

aranan arkadaşlara mail geldi mi hemen bana mail falan da gelmedi

10 Eylül 2020 14:05

Pomak2234
Aday Memur

Bende simdi arandim olumlu sonuclanmis. Bir soru sorucam ilerleyen zamanlarda isten cikarma gibi bir durum olma imkani var mi. Polislikte kazandim kararsiz kaldim cok

10 Eylül 2020 14:11

Gop134
Aday Memur

Aranan arkadaşlar hayırlı olsun H.geldiniz

10 Eylül 2020 14:19

Nizam-ı-Cedid
Aday Memur

arkadaşlar aranan kişilere atama maili geldi mi

10 Eylül 2020 14:32

Elo-50
Aday Memur

Eğitim vs. Ile ilgili bilgi verildi mi?

10 Eylül 2020 14:37

Delacuesta05
Aday Memur

arkadaşlar aranan kişilere atama maili geldi mi


Nizam-ı-Cedid, 7 ay önce - Alıntıya git
Herkese hayırlı olsun, atama maili değil de teslim edilmesi gereken evrakları mail atıyolar. Telefonda mailini alıp öyle atıyorlar. Çok bekledik ama değdi.
10 Eylül 2020 15:11

canto91
Aday Memur
Herkese hayırlı olsun, atama maili değil de teslim edilmesi gereken evrakları mail atıyolar. Telefonda mailini alıp öyle atıyorlar. Çok bekledik ama değdi.
Delacuesta05, 7 ay önce - Alıntıya git

seni de aradılar mı kardeşim

10 Eylül 2020 16:13

Moz123
Aday Memur

aranan arkadaşlara mail geldi mi hemen bana mail falan da gelmedi


Nizam-ı-Cedid, 7 ay önce - Alıntıya git
Bana hemen mail gelmedi 12 buçuk gibi arandım mail 3 de geldi
10 Eylül 2020 16:51

Adaızmurat
Çok şükür arandım mail gelcek
10 Eylül 2020 17:03

Sultan Murad
Aday Memur

HAYIRLI OLSUB HEPİMİZE :)

10 Eylül 2020 18:05

Nizam-ı-Cedid
Aday Memur

arkadaşlar sağlık raporunu özel hastahanedn alacak olursak özellikle belirtmemiz gereken bişey varmı

10 Eylül 2020 18:55

Papugomez10

Arkadaşlar aramalar sadece bugün için miydi yarın devam eder mi?Olumlu olanlara hayırlı olsun

10 Eylül 2020 19:28

Delacuesta05
Aday Memur

Çok bekledik çok yorulduk ama bu haftaya inanıyorum açıklanacak inşallah


Sultan Murad, 8 ay önce - Alıntıya git
Güzel inanmışsın hocam:)
10 Eylül 2020 19:59

Sultan Murad
Aday Memur
Güzel inanmışsın hocam:)
Delacuesta05, 7 ay önce - Alıntıya git

HOCAM CİDDİ İÇİME DOĞMUŞ ahahahah

10 Eylül 2020 20:15

django34
Aday Memur

ne telefonda nede mailde hala maaş konusu ile bilgilendirme yapılmaması normal mi :)

Toplam 657 mesaj
«21222324252627282930313233
 
ANKET
Erkan Oğur'un, İbrahim Kalın'a önce eşlik edip sonra da 'İçimin bir köşesi cız etmişti' demesi hakkında ne düşünüyor sunuz?