Editörler : Mehmet Balci
26 Haziran 2020 10:00   


kpss kitap ihtiyacım var

merhaba arkadaşlar acaba elinde çözümlü deneme yaprak test olan var mı bana gönderebilir mi

26 Haziran 2020 10:01

elektronik49
Aday Memur

göndermek isterseniz özele yazabilirsinz

26 Haziran 2020 10:02

elektronik49
Aday Memur

g y g k olacak tabi

26 Haziran 2020 13:36

BenAfk
Memur

2018 yılına ait sorubankalarım var ama muhtemelen bi çok bilgi güncellemesi olmuştur.

26 Haziran 2020 13:58

elektronik49
Aday Memur

mrb tamam olur

26 Haziran 2020 13:59

elektronik49
Aday Memur

hangi yayınların var

26 Haziran 2020 14:38

elektronik49
Aday Memur

göndermek isterseniz özele yazabilirsinz

26 Haziran 2020 18:43

elektronik49
Aday Memur

Var micozumlu d3neme yada soru bankası gönderebilecek arkadasimiz

28 Haziran 2020 00:05

elektronik49
Aday Memur

Yok mu kitap gönderebilecek arkadaşlar

28 Haziran 2020 01:11

olumlubak
Aday Memur
hocaö kitap gönderemem ama faydalı olmak adına kpss kitaplarının pdflerinin olduğu sitelerin ve telegram gruplarının linklerini paylaşabilirim eğet işinize yararsa pdfler.
28 Haziran 2020 01:48

zübük61
Memur

kitaplara gerek yok pdf dolu zaten telegramda.

28 Haziran 2020 06:39

elektronik49
Aday Memur

Tamam özel atın pdf

28 Haziran 2020 14:17

blizzard912
Memur
hocaö kitap gönderemem ama faydalı olmak adına kpss kitaplarının pdflerinin olduğu sitelerin ve telegram gruplarının linklerini paylaşabilirim eğet işinize yararsa pdfler.
olumlubak, 2 hafta önce - Alıntıya git

hocam şimdi pdf paylaşıyorsunuz ya. bu yasal mı. eğer fotokopi falan paylaşıyorsanız bu kul hakkı değil mi. o kitapların basımında oluşturulmasında bir sürü insanın emeği var. onların haklarını yemiş olmuyor musunuz bu tarz şeyleri kullanarak. bazı şeyler sadece uslubu düzelterek olmaz. çoğumuz torpilden şikayet ederiz ancak çoğu kişi korsan yayın kullanarak birilerinin hakkını yediğini düşünmez.

28 Haziran 2020 14:21

olumlubak
Aday Memur

hocam şimdi pdf paylaşıyorsunuz ya. bu yasal mı. eğer fotokopi falan paylaşıyorsanız bu kul hakkı değil mi. o kitapların basımında oluşturulmasında bir sürü insanın emeği var. onların haklarını yemiş olmuyor musunuz bu tarz şeyleri kullanarak. bazı şeyler sadece uslubu düzelterek olmaz. çoğumuz torpilden şikayet ederiz ancak çoğu kişi korsan yayın kullanarak birilerinin hakkını yediğini düşünmez.


blizzard912, 2 hafta önce - Alıntıya git
Hocam benim maddi durumum yok bu arkadaşa alayım göndereyim.Bu arkadaşın da belliki yok ve böylr bir istekte bulunmuş.Yardım eden de çok az olmuş.Tamam haklısınız kul hakkı da.Kitap alamadığı için sınava hazırlanamamak da adalet mi?Üstelik pdflerin çoğu eski basım eski basımlar satılmıyor bile piyasada almak istesen de bulamazsın.Lütfen tek taraflı düşünmeyelim konuyu.
28 Haziran 2020 14:24

olumlubak
Aday Memur

hocam şimdi pdf paylaşıyorsunuz ya. bu yasal mı. eğer fotokopi falan paylaşıyorsanız bu kul hakkı değil mi. o kitapların basımında oluşturulmasında bir sürü insanın emeği var. onların haklarını yemiş olmuyor musunuz bu tarz şeyleri kullanarak. bazı şeyler sadece uslubu düzelterek olmaz. çoğumuz torpilden şikayet ederiz ancak çoğu kişi korsan yayın kullanarak birilerinin hakkını yediğini düşünmez.


blizzard912, 2 hafta önce - Alıntıya git
İnsanlar çok kötü durumlarda olabiliyor hocam hayat şartları malesef adil değil.Maliyeti 4 lira tutan kitap başı da yazarın 2 lira zor kazandığı kitapları 30 liraya satıyorlar.Bu aç gözlülük değil mi maddi gücü olmayan insanlar ne olacak.Ne diyelim onlara sizin paranız yok.Paranız olmadığı için kapasiteniz olsa bile sınava hazırlanmayın hep böyle kalın mı diyelim el insaf yani.
28 Haziran 2020 14:32

elektronik49
Aday Memur

Elinde olan varsa göndersin dedim .lanet olsun su parasizliga. Yazık insanlık ölmüş

28 Haziran 2020 14:33

blizzard912
Memur

Elinde olan varsa göndersin dedim .lanet olsun su parasizliga. Yazık insanlık ölmüş


elektronik49, 2 hafta önce - Alıntıya git

dur dur. ben senin yazdığın başlığı bile okumadım. kızma.

28 Haziran 2020 14:47

olumlubak
Aday Memur

dur dur. ben senin yazdığın başlığı bile okumadım. kızma.


blizzard912, 2 hafta önce - Alıntıya git
Hocam ona kızma özel olarak belliki bana husumet duyuyor benim yazdığım yorumlara gelip cevap veriyor.Ben anladım derdini arkadaşın.
28 Haziran 2020 14:48

blizzard912
Memur
Hocam ona kızma özel olarak belliki bana husumet duyuyor benim yazdığım yorumlara gelip cevap veriyor.Ben anladım derdini arkadaşın.
olumlubak, 2 hafta önce - Alıntıya git

memur adamsın bir kitap alıp göndersen ölür müsün pdf öneriyorsun adama.

28 Haziran 2020 14:51

olumlubak
Aday Memur

memur adamsın bir kitap alıp göndersen ölür müsün pdf öneriyorsun adama.


blizzard912, 2 hafta önce - Alıntıya git
Memur adamım ama ayın sonunu zor getiriyorum çünkü tedavi masraflarına zor yetiyor para.Tuzun kuru olduğu için böyle konuşuyorsun.Zaten ne olduğunu en sonunda belli ettin.Yazık sizin gibi zihniyeti olan insanlara.
28 Haziran 2020 14:58

blizzard912
Memur
Memur adamım ama ayın sonunu zor getiriyorum çünkü tedavi masraflarına zor yetiyor para.Tuzun kuru olduğu için böyle konuşuyorsun.Zaten ne olduğunu en sonunda belli ettin.Yazık sizin gibi zihniyeti olan insanlara.
olumlubak, 2 hafta önce - Alıntıya git

o zaman geçmiş olsun. en kısa sürede şifa bulursun inşaallah. ama sınava yeniden çalışacak kadar sağlığın yerinde. bence buna şükretmelisin. sağlık konusunda kimse tuzum kuru diyemez. bugün sağlamsındır yarın ne olacağın belli olmaz. ama çok şükür bir rahatsızlığım yok.

ancak özellikle kitap konusunda bir hassasiyetim var. burslarla okuyan birisi olarak üni hayatım boyunca neredeyse hiç korsan kitap almadım diyebilirim. çünkü o kitaptan ekmek yiyen bir sürü insan var. ve o insanların hakkını yiyerek bitirdiğin okulun bir ömür faydası olmayabilir.

Toplam 27 mesaj
 
ANKET
Kurs, lisansüstü eğitim, ödül ve projeler için öğretmenlere hizmet puanı verilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?