Editörler : oto-danisman-expert
29 Haziran 2020 22:57   


Hava Kuvetleri ikmal,personel,maliye

Hayırlı akşamlar arkadaşlar cümleten

Hava ikmal,maliye,personel bu bölümleri asil kazanan varmı. Eğer kazanan varsa Egitim tarihini ne zamana verdiler. Ve kazanıpta gitmeyecek varmı. (6. yedeğim)

29 Haziran 2020 23:08

istihkamci46
Aday Memur

Ben istihkamciyim ama tarihler 2 grup ayirmislar biri 25 Ekim biri 7 Mart neye göre ayarladiklarini bilmiyorum aynı sinifdaki arkadaşım 25 Ekim mesela

29 Haziran 2020 23:11

frkntr01
Ben ikmalden kayıt hakkı kazandım kardeşim çarşamba önkayıt yaptırmaya gidecem
29 Haziran 2020 23:12

bozkurt70
Aday Memur

Hocam sen kaçıncı asildin arkadaşın kaçıncı asil? Acaba atiyorum sınıf 50kisiyse ilk 25 kisi ilk grup diger 25 kisiyi ikinci grup mu yaptilar?

29 Haziran 2020 23:16

istihkamci46
Aday Memur

Hocam sen kaçıncı asildin arkadaşın kaçıncı asil? Acaba atiyorum sınıf 50kisiyse ilk 25 kisi ilk grup diger 25 kisiyi ikinci grup mu yaptilar?


bozkurt70, 3 ay önce - Alıntıya git

Öyle mantıklı duruyor o 23.siralama ben 38 muhtemelen dediğiniz gibi yapmış olabilirler

29 Haziran 2020 23:16

Börü464
Aday Memur
Ben ikmalden kayıt hakkı kazandım kardeşim çarşamba önkayıt yaptırmaya gidecem
frkntr01, 3 ay önce - Alıntıya git

Hayırlı olsun kardeşim kaçıncı asil

29 Haziran 2020 23:18

frkntr01
46. Asil
29 Haziran 2020 23:23

Börü464
Aday Memur
46. Asil
frkntr01, 3 ay önce - Alıntıya git

Mesajdan telefon numaranı atsan çarşamba günü paslaşsak egitim tarihi evraklar vs. olurmu kardeşim

02 Temmuz 2020 14:11

Börü464
Aday Memur

Kimse yokmu başka

03 Temmuz 2020 23:16

pantazoglu
Aday Memur

muvazzaf mı yedek mi ?

04 Temmuz 2020 15:18

Börü464
Aday Memur

Muvazzaf

04 Temmuz 2020 16:17

Mr111
Aday Memur

Hocam sen kaçıncı asildin arkadaşın kaçıncı asil? Acaba atiyorum sınıf 50kisiyse ilk 25 kisi ilk grup diger 25 kisiyi ikinci grup mu yaptilar?


bozkurt70, 3 ay önce - Alıntıya git

Hava muhaberede ilk 10 dayım 35 kişi alındı 11. Kişi 7 martta ben ekimde katılış yapcam yani yarı yarıya desek öylede değil neye göre olduğunu bilmiyoruz

04 Temmuz 2020 19:09

bzdgı
Aday Memur

Hava muhaberede ilk 10 dayım 35 kişi alındı 11. Kişi 7 martta ben ekimde katılış yapcam yani yarı yarıya desek öylede değil neye göre olduğunu bilmiyoruz


Mr111, 3 ay önce - Alıntıya git

hiç alakası yok bence biz arkadaşla sınıf 1.si ve 2.siyiz ikimizde mart ayı

04 Temmuz 2020 22:54

Mr111
Aday Memur

hiç alakası yok bence biz arkadaşla sınıf 1.si ve 2.siyiz ikimizde mart ayı


bzdgı, 3 ay önce - Alıntıya git

Ben farklı birşey demedim zaten tekrar oku mesajımı ;)

05 Temmuz 2020 01:40

bzdgı
Aday Memur

Ben farklı birşey demedim zaten tekrar oku mesajımı ;)


Mr111, 3 ay önce - Alıntıya git

bende zaten seni onayladım yarı yarıya ile alakası yok diye ;)

Toplam 14 mesaj