Editörler : muhtesem32
08 Temmuz 2020 20:45   


AÖF yaz okulu açılacak !!
Evet arkadaşlar AÖF yaz okulu açacağını duyurdu. Hak yerini buldu yüzbinlerce öğrenci mağdur olmaktan kurtuldu.
08 Temmuz 2020 20:46

Asrv
Aday Memur
Kaynak; https://www.anadolu.edu.tr/acikogretim/aof-duyurular/acikogretim-sistemi-yaz-okulu-duyurusu-1594228535
08 Temmuz 2020 20:51

balarest
Genel Müdür

Dogru ama sınav eylul ayı kımse kazanmadı. Ogrencı=1 Aöf=1

08 Temmuz 2020 21:07

kung585
Memur

ohh bee. :))

08 Temmuz 2020 21:13

Baysevgilicanavar
Aday Memur

Çok iyi oldu şikayetler neticeye ulaştırdı

08 Temmuz 2020 23:15

mahmutsoygeze
Memur

Yaz okulu geldi ama sınavları eylüle alarak aslında DGS ve diğer sınavlara giren öğrencilerin önünü kesmiş oldular. Takvim açıklanınca her şey daha netleşir.

08 Temmuz 2020 23:43

mhs44
Memur

Benim gibi tek dersi kalanlar için haksızlık oldu ama. Bu ne liyakatsizlik yahu. Bir öyle bir böyle. DGS ye yetismezse de ben mahkemeye vereceğim herhalde. Bari hem 3 ders hem yaz okulu olsaydi

09 Temmuz 2020 00:12

kung585
Memur

dgs sorun olmuyor arkadaşlar. bahar dönemine kadar verebilirsiniz dersleriniz sıkıntı yok.

09 Temmuz 2020 00:56

Özbekkk
Aday Memur

dgs sorun olmuyor arkadaşlar. bahar dönemine kadar verebilirsiniz dersleriniz sıkıntı yok.


kung585, 1 ay önce - Alıntıya git
bahara kadar ders verebiliriz de ortalama kasmak için yaz okulu alsak öbp bi daha mı hesaplanıyor nasıl olacak?
09 Temmuz 2020 09:41

vatanmert01
Aday Memur
Dgs sorun olucak arkadaşlar tercih aşamasında örgüne tercih yapılmayacak ama aöfe tercih yapan kabul eder felan diyorlarda ama sanmıyorum öyle bir dönemdeyiz onlarda kabul etmeyebilirler ögrencilere yönetim resmen tamamen ters gidiyor herkes eski tarihte yapılsın diye twit atmalı bence yoksa eylülde girsek nolucak bahar dönemi sınavlarını ileri tarihe alacaklar bir şeye yaramayacak hızlı mezun olmak isteyenler için.
09 Temmuz 2020 10:57

kung585
Memur
bahara kadar ders verebiliriz de ortalama kasmak için yaz okulu alsak öbp bi daha mı hesaplanıyor nasıl olacak?
Özbekkk, 1 ay önce - Alıntıya git

hayır o anki obp ile hesaplanıyor.

09 Temmuz 2020 10:59

kung585
Memur
Dgs sorun olucak arkadaşlar tercih aşamasında örgüne tercih yapılmayacak ama aöfe tercih yapan kabul eder felan diyorlarda ama sanmıyorum öyle bir dönemdeyiz onlarda kabul etmeyebilirler ögrencilere yönetim resmen tamamen ters gidiyor herkes eski tarihte yapılsın diye twit atmalı bence yoksa eylülde girsek nolucak bahar dönemi sınavlarını ileri tarihe alacaklar bir şeye yaramayacak hızlı mezun olmak isteyenler için.
vatanmert01, 1 ay önce - Alıntıya git

sorun olacağını düşünmüyorum çünkü şartlı kayıt var. hatta eski sisteme göre daha da iyi çünkü mesela 4 dersi varsa veya 5 dersi varsa kayıt olamayacaktı şimdi maks 5 dersi olanlar kaydını yaptırır dgs ile geçtiği bölüme. eylülde de kalan derslerini verip mezun olur önlisanstan.

https://www.memurlar.net/haber/616185/dgs-de-sartli-kayit-duyurusu.html

09 Temmuz 2020 11:05

vatanmert01
Aday Memur

sorun olacağını düşünmüyorum çünkü şartlı kayıt var. hatta eski sisteme göre daha da iyi çünkü mesela 4 dersi varsa veya 5 dersi varsa kayıt olamayacaktı şimdi maks 5 dersi olanlar kaydını yaptırır dgs ile geçtiği bölüme. eylülde de kalan derslerini verip mezun olur önlisanstan.

https://www.memurlar.net/haber/616185/dgs-de-sartli-kayit-duyurusu.html


kung585, 1 ay önce - Alıntıya git
Kardeşim ben mesela şimdi 5 dersi yaz okulunda verince eylüldede 4 dersim felan kalacak okula söyledigimde şartlı kayıt böylemi oluyor sen bize bir tarih versin o zamana kadar mezun olduktan sonra ders seçimi yapabiliyormuşuz mezun olana kadar derslerin sınavına giremiyormuşuz sanırım
09 Temmuz 2020 11:06

kung585
Memur
Kardeşim ben mesela şimdi 5 dersi yaz okulunda verince eylüldede 4 dersim felan kalacak okula söyledigimde şartlı kayıt böylemi oluyor sen bize bir tarih versin o zamana kadar mezun olduktan sonra ders seçimi yapabiliyormuşuz mezun olana kadar derslerin sınavına giremiyormuşuz sanırım
vatanmert01, 1 ay önce - Alıntıya git

hocam yani senin 9 dersin falan var öyleyse. o zaman tabii ki mümkün değil zaten. ben 3 ders sınavıyla yaz okulunu karşılaştırıyorum. 3 ders sınavı kalsaydı da yaz okulu gelseydi de sorun olmuyor dgs kaydı.

09 Temmuz 2020 11:07

kung585
Memur

hocam yani senin 9 dersin falan var öyleyse. o zaman tabii ki mümkün değil zaten. ben 3 ders sınavıyla yaz okulunu karşılaştırıyorum. 3 ders sınavı kalsaydı da yaz okulu gelseydi de sorun olmuyor dgs kaydı.


kung585, 1 ay önce - Alıntıya git

ya da bahar döneminden hiç ders kalmadığında ucu ucuna da olsa olabilir.

09 Temmuz 2020 12:25

vatanmert01
Aday Memur

hocam yani senin 9 dersin falan var öyleyse. o zaman tabii ki mümkün değil zaten. ben 3 ders sınavıyla yaz okulunu karşılaştırıyorum. 3 ders sınavı kalsaydı da yaz okulu gelseydi de sorun olmuyor dgs kaydı.


kung585, 1 ay önce - Alıntıya git
Bilmiyorum bakalım hayırlısı olsun
Toplam 15 mesaj