Editörler : hopaliSafak Vaktii
01 Ağustos 2020 23:07   


KPSS gygk ve eğitim / pdr öabt kitapları

Arkadaşlar, 2019 KPSS puanımla atandım. Elimdeki elverişli kitapları uygun fiyata elimden çıkarıyorum. İhtiyacı olanların bir göz atmasını tavsiye ederim.

1: GYGK VE EĞİTİM KONU VE SORU SETİ

https://www.letgo.com/tr-tr/i/kpss-gygk-ve-egitim-bilimleri-konu-ve-soru-seti_1ccb7fbf-240d-4fd0-9358-eb118da21adc

2: PDR AÖBT KONU ANLATIM KİTAPLARI / SORU BANKALARI VE DAHA BİRÇOK KAYNAK

(PDR'ci Arkadaşlarımın Bakmalarını Kesinlikle Tavsiye Ederim)

https://www.letgo.com/tr-tr/i/pdr-kpss-oeabt-ve-diger-kpss-kitaplari_da69d3b3-2401-4d83-ade6-f915b50bc6cf

02 Ağustos 2020 00:36

pdr190319
Memur

Arkadaşlar eksi atanları görüyorum.

Eğer elimde 3-5 parça bir şey olsaydı zaten çevremde birilerini bulur elden verirdim. Ancak elimde ciddi bir kaynak mevcut. Ben de dedim bari uygun bir fiyata elden çıkarayım.

GYGK ve Eğitim Seti olana ekstra Lider'in soru bankasını ekledim, diğer yaprak testleri ekledim.

Bunun yanında PDR ile ilgili olan kısma PDR konu anlatım kitapları, soru bankalarının yanında Tarihin Pusulası ve Coğrafyanın pusulası kitapları, KR'nin vatandaşlık notlarını, Son on yılın çıkmış soru tarih-coğrafya kitapçıklarını, elimdeki güncel kitapçığını, bazı eğitim bilimleri not defterlerini, Murat Hocanın GYGK ve Eğitim Çarşaf Boy kitaplarını, Türkçe notlarını, 8 adet Benim Hocam Kitaplarını, 20 Eğitim Bilimleri denemesi (13 tanesi TG) , Yargı Şampiyon Eğitim Soru Bankasını, Rehberlikten bir tane yaprak testi, 15 tane GYGK denemesini (çoğu TG), 22 tane ÖABT denemesi (6 tanesi TG) koydum.

Yani bunlara ayrı ayrı 120 tl gibi bir ücret çok değildir diye düşünüyorum.

Belirteyim; ikinci kısımdakine alanı PDR olmayan arkadaşlarım bakmasınlar.

Sevgiler.

02 Ağustos 2020 09:10

hedeff2023
Aday Memur

Hocam bizde kafa farklı. Ataninca kurban kesip fakir fukaraya dagitalim diyoruz. Gidip 3-5 kişinin veresiye borcunu sildirelim diyoruz. Atanamayan arkadaşların zaten çoğunun durumu yok. Sen de maaş alana kadar belki zordasin ama ver birilerine gitsin. Dua alır daha güzel yaşarız.

02 Ağustos 2020 10:02

zynpthn
Aday Memur

Hocam güzel diyorsunuz ama alan kitapları 2017-18 bir de %60 70 boşmuş. Şimdi bu kitapların yarısı temiz neredeyse. Bir de bunun kargosu var :) Satabilirsiniz inşallah ama bana çok geldi, satılmasına da karşı değilim fakat biraz fazla koymuşsunuz fiyatı bence

02 Ağustos 2020 15:26

pdr190319
Memur

Hocam bizde kafa farklı. Ataninca kurban kesip fakir fukaraya dagitalim diyoruz. Gidip 3-5 kişinin veresiye borcunu sildirelim diyoruz. Atanamayan arkadaşların zaten çoğunun durumu yok. Sen de maaş alana kadar belki zordasin ama ver birilerine gitsin. Dua alır daha güzel yaşarız.


hedeff2023, 2 ay önce - Alıntıya git

Hocam haklısınız, ben de zaten amacım para kazanayım değil ki. İki gündür topladım, kutular buldum, onlara yerleştirdim. Dediğim gibi üç beş parça olsa zaten etrafımda birilerine verirdim. Bayağı kaynak ortaya çıkınca dedim zahmetine değecek bir ücrete gönderelim. Zaten pazarlık yapılabileceğini de belirttim.

Bu arada evet atandım, ama sene içinde çalışamadım hocam. Karma atamadan dolayı atanamayacağımı düşünüyordum, önüme 436 kişi geçti ama yine de kontenjana girmişim. Evimin yanında özel rehabilitasyon merkezi iki kere ilan açtı, ben atanamıyorum diye gitmemiş, oturmuş 2020'ye bakmaya çalışıyordum. ösym'ye verilen para da boşa gitti. Şimdi kontenjandayım ama askerlik de geldi. Bu şartlar altında öyle makul bir fiyata gönderiyorum işte hocam, dediğim gibi pazarlık da yapılabilir.

02 Ağustos 2020 15:34

pdr190319
Memur

Hocam güzel diyorsunuz ama alan kitapları 2017-18 bir de %60 70 boşmuş. Şimdi bu kitapların yarısı temiz neredeyse. Bir de bunun kargosu var :) Satabilirsiniz inşallah ama bana çok geldi, satılmasına da karşı değilim fakat biraz fazla koymuşsunuz fiyatı bence


zynpthn, 2 ay önce - Alıntıya git

Değerli Hocam. Bu kitaplar benim 2019 KPSS 'ye çalıştığım kitaplar değil.

Ben 2019 KPSS çalıştığım kitaplarımı kimseye vermem. Özellikle ÖABT ve Eğitim Bilimleri kitaplarımı. Hatta Tarih-Coğrafya-Türkçe kitapları da dahil.

ÖABT ve Eğitim Kitaplarımı mesleki kaynaklar olarak görüyorum. O ana kaynaklarımı kimseye vermem. Diğer Tarih-Coğrafya-Türkçe kitaplarımı da genel kültürdür, kütüphanemde bir yerde dururlar. Yani bu kitaplar kirli değil o kadar.

Pegem'in 2019 ÖABT kitabı boş. PDR'ciler bilirler, Murat Hocanın kitabından çalıştım ben ve onu kimseye zaten vermem (kaldı ki atanan PDR'ciler bunu bile satıyorlardı).

Murat Yayınları da zaten elime bir yerden geçmişti, onu da gönderiyorum işte.

Soru Bankaları sadece ilk konu tamamen çözülü. Bazısında ikinci konular da çözülü ama diğerleri boş. O beyaz kapaklı soru bankaları oldukça kalın. Hepsi çözümlü. Yüzde 60-70 boş dediğim bunlar yani hocam.

Ayrıca çözülü yerler de öyle kapkaranlık falan değil. Düzenli, renkli kalemle tikler çekili. Yanlarında notlar yazılı, hatta tüm o sorulardaki bilgilerde ayrı bir deftere not almıştım. Onu da gönderiyorum, orada yok ama kutuda var.

Bunun yanında zannediyorum bunların ağırlığı 25-30 kg arası. Kargo ücreti de çok fazla olmaz ki hocam, çünkü PTT'den göndereceğim. PTT tamamı kitap olan gönderiyi uygun fiyata gönderiyor.

03 Ağustos 2020 01:11

pdr190319
Memur

Kitaplar gitti arkadaşlar.

03 Ağustos 2020 03:52

ayhanogretmen
Şef

Kitaplar gitti arkadaşlar.


pdr190319, 2 ay önce - Alıntıya git

Geç gördüm, pegeme el atabilirdim ama kısmet değilmiş. Alana hayırlı olsun

21 Ağustos 2020 15:01

Merdüm.Girizs
Aday Memur

Hocam haklısınız, ben de zaten amacım para kazanayım değil ki. İki gündür topladım, kutular buldum, onlara yerleştirdim. Dediğim gibi üç beş parça olsa zaten etrafımda birilerine verirdim. Bayağı kaynak ortaya çıkınca dedim zahmetine değecek bir ücrete gönderelim. Zaten pazarlık yapılabileceğini de belirttim.

Bu arada evet atandım, ama sene içinde çalışamadım hocam. Karma atamadan dolayı atanamayacağımı düşünüyordum, önüme 436 kişi geçti ama yine de kontenjana girmişim. Evimin yanında özel rehabilitasyon merkezi iki kere ilan açtı, ben atanamıyorum diye gitmemiş, oturmuş 2020'ye bakmaya çalışıyordum. ösym'ye verilen para da boşa gitti. Şimdi kontenjandayım ama askerlik de geldi. Bu şartlar altında öyle makul bir fiyata gönderiyorum işte hocam, dediğim gibi pazarlık da yapılabilir.


pdr190319, 2 ay önce - Alıntıya git

nereye atandınız

Toplam 8 mesaj
 
ANKET
MHP lideri Devlet Bahçeli, bir açıklama yaparak 'Türk Tabipler Birliği derhal kapatılmalı' dedi. Ne düşünüyorsunuz?