Editörler : oto-danisman-expert
11 Ağustos 2020 21:19   


jandarma resim
merhabalar jandarmada sistemde sizlerinde resminiz değişti mi?
11 Ağustos 2020 22:05

Fetih83
Aday Memur

Asem mi suem mi

11 Ağustos 2020 22:30

dwyan3
Aday Memur

Asem mi suem mi


Fetih83, 1 ay önce - Alıntıya git
asem başvurdum. suem değişti mi?
11 Ağustos 2020 23:11

mathteacher7
Aday Memur
Hayır değişmemiş Asem senin değişti mi kardeşim
11 Ağustos 2020 23:24

Sürekli yedek aday
Aday Memur

Suem de gördüm değişti diyen birkaç kişi fakat ben de Bi değişiklik yok asem e başvurmuştum.

11 Ağustos 2020 23:54

blackwery1
Memur

Bu fotoğraf değişikliği birkaç hafta önce olmuştu sizde yeniden mi değişti?

11 Ağustos 2020 23:57

Paem52019
Kapalı
Hem Suem hem de Asem e girdim resmim 2 kere değişti sistem de
12 Ağustos 2020 01:00

Sürekli yedek aday
Aday Memur

Anlam çıkarmaya çok müsaitim şu aralar olmadı mı yoksa yine be 😔

12 Ağustos 2020 01:05

mathteacher7
Aday Memur

Anlam çıkarmaya çok müsaitim şu aralar olmadı mı yoksa yine be 😔


Sürekli yedek aday, 1 ay önce - Alıntıya git
Nasıl bi fotoğraf değişikliği oluyor ki
12 Ağustos 2020 01:08

Sürekli yedek aday
Aday Memur

Bilmiyorum ki bende herhangi bir değişiklik yok :/

12 Ağustos 2020 01:12

mathteacher7
Aday Memur
Hem Suem hem de Asem e girdim resmim 2 kere değişti sistem de
Paem52019, 1 ay önce - Alıntıya git
Ne oldu ama nasıl bir değişiklik Kardeşim
12 Ağustos 2020 01:13

Paem52019
Kapalı
Ne oldu ama nasıl bir değişiklik Kardeşim
mathteacher7, 1 ay önce - Alıntıya git
Yüklediğim resmi kaldırdılar resimsiz bir şekildeydi sonra yeni resim yükledim belli bir süre sonra oda kalktı ve ilk resim tekrar geldi. Böyle garip bir döngü oldu :)
12 Ağustos 2020 01:15

Sürekli yedek aday
Aday Memur

Ben kimlikteki fotoğrafım yüklenmiş siteye diye okumuştum bir başlığın altında tabi bunu yazan arkadaş milletle kafa bulmuyorsa

12 Ağustos 2020 01:15

mathteacher7
Aday Memur
Yüklediğim resmi kaldırdılar resimsiz bir şekildeydi sonra yeni resim yükledim belli bir süre sonra oda kalktı ve ilk resim tekrar geldi. Böyle garip bir döngü oldu :)
Paem52019, 1 ay önce - Alıntıya git
Çok acayip harbiden herşeyi bişeye yorar olduk var mı başka sen gibi olan konuştuğun nasıl geçmişti senin mülakat spor KPSS nasıldı
12 Ağustos 2020 01:17

mathteacher7
Aday Memur

Ben kimlikteki fotoğrafım yüklenmiş siteye diye okumuştum bir başlığın altında tabi bunu yazan arkadaş milletle kafa bulmuyorsa


Sürekli yedek aday, 1 ay önce - Alıntıya git
Yok artık galeyana getiriyorlar milleti ya çok saçma
12 Ağustos 2020 01:20

Sürekli yedek aday
Aday Memur

Hayırlısıyla açıklansın da bekleyip göreceğiz

12 Ağustos 2020 01:22

Fetih83
Aday Memur

Kimlikte fotosu gelen benim kardeşim sonra eski foto tekrar geldi bu sadece bende olmadı bazı arkadaşlarda da oldu milleti niye galyana getirelim herkes emek vermiş gördüğümüzü söylüyoruz

Allah emek verip hak eden herkese nasip etsin

12 Ağustos 2020 01:47

Paem52019
Kapalı
Olanı söylüyoruz kardeşim Galeyana getirmekle ne alakası var bunun
12 Ağustos 2020 02:16

mathteacher7
Aday Memur
Olanı söylüyoruz kardeşim Galeyana getirmekle ne alakası var bunun
Paem52019, 1 ay önce - Alıntıya git
Sakin kardeşim ben siz yapıyorsunuz demedim ama sisteme girip bakmıyoruz sürekli Haliyle bizde meraklanıyoruz celallenmeyin sakin hayırlsıı bakalım
12 Ağustos 2020 02:24

dwyan3
Aday Memur

Bu fotoğraf değişikliği birkaç hafta önce olmuştu sizde yeniden mi değişti?


blackwery1, 1 ay önce - Alıntıya git
ilk başvuru esnasında yüklediğimiz resim kimliklerimizde olan resimle değiştirilmişti. şimdi ise sistemde bizim başvuru esnasında yüklemiş olduğumuz resim geri gelmiş.
12 Ağustos 2020 10:10

Otesiyok
Memur

Yav önemli bi şey değil arkadaşlar. Bu resim değişikliği 1 ay önce oldu. Konuyu açan arkadaş son 1 aydır sisteme giriş yapmamış resim yeni değişti sanıyor. 2 günlüğüne kimlik kartındaki fotoğrafımız konuldu sonra eski haline geldi büyütülecek bir şey değil 1 ay öncenin mevzusu

Toplam 20 mesaj