Editörler : afulutas
03 Eylül 2020 09:55

Adayadayı1604
Aday Memur

Dostum ben seni hatırlıyor gibiyim. Dolmuş hattım var katipliğe başvurmalı mıyım diye bir konu açmıştın zannedersem. Hakkında hayırlısı olsun maddi durumun yerindeyse bu dert çekilir mi sen zaten kendin bunun muhasebesini yapmışsın.


kadiresref, 2 ay önce - Alıntıya git

evet buraya daha önceden konu açmıştım katipliği kazanmadan önce bir mukayese yapmaya çalışıyordum. Katip olurum Devlet memuru olurum iyidir dedim, demez olaydım. örnek vermek gerekirse savcı öğlen geliyor dosyaların içine "kolluk ifadesini alsın" yazılı kağıt bırakıyor. tamam ifadesini alsın ama kimin ifadesi ? nasıl ne konuda alınsın ne sorulsun? yok mecbur dosyayı okuyorum baştan sona inceliyorum. bu en basiti odasına çağırıyor " odaya gel " diye, ayakta 30 dk bekliyorsun bir şey diyecek diye, telefonunun konuşmasını bitmesini bekliyorsun veya çağırıyor yanında dosyayı inceliyor ama sen yine ayakta bekliyorsun. yazdığın müzekkereleri beğenmez azarlar laf söyler.. daha neler neler anlata anlata bitiremem. hepimizin hakkında hayırlısı olsun....

03 Eylül 2020 17:38

DoksanıncıKöyden
Memur

Zabıt katipliği çok çok önemli görevdir ve zordur. Bence işin başındayken derhal istifa etmelisin yorumlarının içeriğine bakılırsa. Belli ki zorlanıyorsun. Hayırlı olsun şimdiden.

04 Eylül 2020 15:46

trabzonlu6134
Aday Memur

istifa et kardeşim boşver yerini doldururuz biz

07 Eylül 2020 14:01

Cenilmen Delikanlı
Aday Memur

istifa et kardeşim boşver yerini doldururuz biz


trabzonlu6134, 2 ay önce - Alıntıya git

:) al hayrını gör senin gibileri çok gördük göreve başladığı hafta istifa etti böyle diyen biri

07 Eylül 2020 14:04

Adaletin-terazisii
Aday Memur

istifa et kardeşim boşver yerini doldururuz biz


trabzonlu6134, 2 ay önce - Alıntıya git
Gel kardeşim gel seni de bekleriz gözümüz gönlümüz bol
07 Eylül 2020 16:40

Adayadayı1604
Aday Memur

:) al hayrını gör senin gibileri çok gördük göreve başladığı hafta istifa etti böyle diyen biri


Cenilmen Delikanlı, 1 ay önce - Alıntıya git

hocam bunun gibiler işin içinde değil işte, işin içine giren anlıyor bizi. davulun sesi uzaktan hoş gelir.

09 Eylül 2020 19:58

economi06
Şef
memleket orası değil mi
09 Eylül 2020 19:59

Adayadayı1604
Aday Memur
memleket orası değil mi
economi06, 1 ay önce - Alıntıya git
Hayır değil hocam
09 Eylül 2020 20:04

economi06
Şef
Hayır değil hocam
Adayadayı1604, 1 ay önce - Alıntıya git
hala duruyor musunuz istifa etmediniz mi ? memleket nere
09 Eylül 2020 20:04

Adayadayı1604
Aday Memur
hala duruyor musunuz istifa etmediniz mi ? memleket nere
economi06, 1 ay önce - Alıntıya git
Adanalıyı . Ekimde düğünüm var bir süre geçsin hemen bırakacam
09 Eylül 2020 20:40

horageçti
Memur
Ne kadar zorluk çeksende istifa etme piyasada böyle bir iş bulamazsın ilk yıllarda böyle olur sonra alılışırsın kafaya takma işi sadece o kadar sen kendi kendini kovacağıne onlar kovsun o zaman
09 Eylül 2020 20:48

Adayadayı1604
Aday Memur
Ne kadar zorluk çeksende istifa etme piyasada böyle bir iş bulamazsın ilk yıllarda böyle olur sonra alılışırsın kafaya takma işi sadece o kadar sen kendi kendini kovacağıne onlar kovsun o zaman
horageçti, 1 ay önce - Alıntıya git

hocam iyi güzel söylüyorsun da, ben şuan 3.860 tl maaş alıyorum evim kira, memleketimdem 700km uzaktayım, babamın bana aldığı arabam var , bir ay sonra evleniyorum. şimdi gelelim durumuma, ben bu maaşla ne geçinebilirim, ne araba alabilirim ne ev alabilirim, zaten verdiğim kiradan sonra bana kalan para neredeyse asgari ücrete yaklaşıyor diyebiliriz. ben evli olup üstüne bir de çocuğum olursa nasıl geçinebilirim? nasıl ev araba alabilirim. 20 yıl da meslekte çalışsam ev alamam, belki araba alabilirim o da kredi çekmem lazım başka türlü imkansız. kişisel harcamalarımı kısıyorum zaten, ben evlendikten sonra eşime nasıl güzel bir hayat sunabilirim bu maaşla? çocuğumun geleceğini nasıl kuracağım ihtiyaçlarını nasıl karşılayacağım.

10 Eylül 2020 09:32

İkm4747
Memur
500 dolara kömür nedir ya. sen nerede yaşıyorsun.
12 Eylül 2020 00:47

themisbey
Aday Memur
Ne kadar zorluk çeksende istifa etme piyasada böyle bir iş bulamazsın ilk yıllarda böyle olur sonra alılışırsın kafaya takma işi sadece o kadar sen kendi kendini kovacağıne onlar kovsun o zaman
horageçti, 1 ay önce - Alıntıya git

muhahahah böyle iş bulamaz mı :) gören de merkez bankası sanacak :D her yıl 10000 eleman alan bir kurum niye bulamasın ki

20 Eylül 2020 19:32

Adanalıkatip01
Aday Memur

Hakkında hayırlısı olsun kardeş bir dakika bile düşünme madem dolmuş hattın var kendi işinin başında olursun inan büyük konuşmuyorum benim sağlam bir imkanım olsa şu meslekte 1 dakika bile durmam çekilecek tarafı kalmıyor bazen bu iş beğenmemezlik değil bu iş şartlarının psikolojik baskısı iş ne olsa yapılır ama psikolojik baskılar mobbingler falan gerçekten yeri geliyor çekilmez bir hal alabiliyor

22 Eylül 2020 02:13

Kriminal27
Memur
ben ayda 13-15 bin başka işten kazansam istifa dilekçesi bile yazmam direk basar giderim. zamanı gelince mustafi saysinlar.
22 Eylül 2020 08:02

Kemall4567
Aday Memur

İstifa edemedin mi daha

22 Eylül 2020 08:31

Adayadayı1604
Aday Memur

İstifa edemedin mi daha


Kemall4567, 4 hafta önce - Alıntıya git

evliliğime 20 gün kaldı, evlendikten hemen sonra inşallah...

Toplam 58 mesaj