bir araba en az 1 trilyon olmalı . bu miktar katlanarak artmalı.
yollarda ferah ferah gezmeli paralı zengin adam . camı açtı mı balleyci tinerci görmemeli.
araya sıkışmaya çalışan bir peugeot 308 yüzünden keyfi kaçmamalı.
hatta zengin insanların yolu da ayrı olmalı devasa para alınmalı o yoldan .
mesela bir tofaş serisi mercedes ile aynı şeritte gitmemeli.
mercedes frene bassa tofaş sahibi adama arkadan poster olur. olmaz yani.
halk yolu ve burjuva yolu ayrı olmalı velhasıl.
vip sınıf yol hakkına sahip araçlar :
bugatti , mclaren , mercedes e serisi ve üstü , volvo audi ve diğer markaların trilyonluk araçları
köle sınıfı yolu :
otobüsler , kamyonlar , ticari taksiler , 2.0 motor altı araçlar ,
yakıt alma istasyonu da ayrı olmalı bunların .
yıkama yerleri de park yerleri de .
bakıyorsun bir s600'ün yanına apaçi bir şahin park etmiş kapıyı açarken de hızlı açıyor adamın kapısı çiziliyor. direk prese alacaksın başka yolu yok
bir araba en az 1 trilyon olmalı . bu miktar katlanarak artmalı.
yollarda ferah ferah gezmeli paralı zengin adam . camı açtı mı balleyci tinerci görmemeli.
araya sıkışmaya çalışan bir peugeot 308 yüzünden keyfi kaçmamalı.
hatta zengin insanların yolu da ayrı olmalı devasa para alınmalı o yoldan .
mesela bir tofaş serisi mercedes ile aynı şeritte gitmemeli.
mercedes frene bassa tofaş sahibi adama arkadan poster olur. olmaz yani.
halk yolu ve burjuva yolu ayrı olmalı velhasıl.
vip sınıf yol hakkına sahip araçlar :
bugatti , mclaren , mercedes e serisi ve üstü , volvo audi ve diğer markaların trilyonluk araçları
köle sınıfı yolu :
otobüsler , kamyonlar , ticari taksiler , 2.0 motor altı araçlar ,
yakıt alma istasyonu da ayrı olmalı bunların .
yıkama yerleri de park yerleri de .
bakıyorsun bir s600'ün yanına apaçi bir şahin park etmiş kapıyı açarken de hızlı açıyor adamın kapısı çiziliyor. direk prese alacaksın başka yolu yok