İmsak
Güneş
Öğle
İkindi
Akşam
Yatsı
Editörler : Pangaea
07 Eylül 2020 14:03

Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri öğretmenliği

Merhabalar arkadaşlar, bu bölüm ile alakalı öğretmen var mı aramızda, yada bu bölümden öğretmen olmak için 2020 KPSS sine girmiş olan?

Bu bölümle alakalı bir birlik yada dayanışma oluşturan yere de denk gelmedim.

Varsak sayımızı bilelim


mechatron61
Memur
07 Eylül 2020 18:12

Ben varım.

DHMİ hedeflerken patlarsak yedekte bulunsun diye girdim. Nitekim patladık.

Ama formasyon yok maalesef. Tüm umutlar bakanın "formasyonu kaldırdık tezsiz yl olarak kazananlara vereceğiz" vaadine bağlı.


toprak.memur
Aday Memur
08 Eylül 2020 03:24

Hayırlısı olsun öncelikle. Bende öncelik olarak DHMİ düşünüyordum ama benimde umut kalmadı pek. Formasyon eğitimini almıştım geçen yıl, bu sefer direk buna döndüm DHMİ yi düşünemiyorum bile.

Herkes nasibini alır hayatta, umarım formasyon işinde dilediğiniz gibi olur.


mechatron61
Memur
09 Eylül 2020 14:34

Bu konuyla ilgili mühendis arkadaşlar pek yok galiba. Oysa mekatronik mühendisi olarak atananların kaç katı bu şekilde atandı.

Şu pandemi sürecinde en büyük darbelerden birini de hava yolları sektörü aldı. Bu sıkıntılı zamanda DHMI'nin ne yapacağı belli olmaz. Yine en garanti yol bu görünüyor.


toprak.memur
Aday Memur
10 Eylül 2020 12:18

Ülkedeki ekonomik şartlar ve iş imkanlarını görmezden gelirsek, aslında ayağımıza sıkmak gibi bişey oluyor bu. Her aşamasında daha çok zorluklarla uğraş, sonunda öğretmenliğe dön. Küçümsediğim için demiyorum anlayabildiğin gibi ama DHMİ gibi mühendis olarak atamalarla bu kısımda atanma arasındaki şartlar imkanlarda ortada. Birde toplumdaki bakış var. Nerden tutsan elinde kalır ancak dediğin gibi şu an için daha garanti bi süreç. Umarım bi terslik olmadan kasımda bi atama çekerler de daha fazla vakit kaybetmeden ülkeye katma değer sağlamaya başlarız.


Mekatronik75
Aday Memur
22 Ekim 2020 12:10

Arkadaşlar puanlar nasıl


eebruu1875
Aday Memur
22 Ekim 2020 12:49

merhaba arkadaşlar ben de mekatronik mühendisiyim formasyonum var ve p10 puanım 81 sizde puanlar ned


eebruu1875
Aday Memur
22 Ekim 2020 12:51

merhaba arkadaşlar ben de mekatronik mühendisiyim formasyonum var ve p10 puanım 81 sizde puanlar nedir?


Mekatronik75
Aday Memur
23 Ekim 2020 22:59

Hocam wp grubumuz var orada kendi aramızda bir sıralama yaptık katılmak isterseniz mesaj gönderebilirsiniz
eebruu1875, 3 yıl önce

merhaba arkadaşlar ben de mekatronik mühendisiyim formasyonum var ve p10 puanım 81 sizde puanlar nedir?


eebruu1875
Aday Memur
24 Ekim 2020 14:29

hocam özelden yazdım beni de ekler misiniz gruba?

Mekatronik75, 3 yıl önce
Hocam wp grubumuz var orada kendi aramızda bir sıralama yaptık katılmak isterseniz mesaj gönderebilirsiniz

mühendis0007
Aday Memur
24 Ekim 2020 14:42

Arkadaşlar ben mühendis çıkışlı öğretmenim.5 yıl önce formasyon alıp atandım.P3 atamalarımız çok düşük. Biliyorum mühendislik için okuduk ama şartlar başka alanlara yönelmemizi gerektirdi.

Endüstriyel otomasyonu güzel düşünün bence merak ettiğiniz bişeyler varsa sorabilirsiniz.


elektromekanik21
Aday Memur
26 Ekim 2020 19:43

merhabalar arkadaşlar aramızda iletişim kurmak adına whatsapp grubunun davet linkini buraya yazabili


mechatroniceng
Aday Memur
30 Ekim 2020 01:20

Arkadaşlar merhaba, böyle bir alım olduğunu yeni öğreniyorum. Formasyonum yok eğitim sınavına da girmedim. Dhmi yalan oldu. Seneye düşünüyorum formasyonu nereden almıştınız ( mekatronik mühendislğine formasyon bulamamıştım) ve formasyon almadan başka bir yolu var mı bilgilendirebilecek var mı ?


toprak.memur
Aday Memur
30 Ekim 2020 10:56

Merhabalar hocam, meslek liselerinde 2 bölüme öğretmen olarak atanabiliyor Mekatronik Mühendisleri.

Birisi Endüstriyel otomasyon teknolojileri, diğeri Raylı sistemler mekatronik

Endüstriyelden ortalama yılda 20, Raylı sistemlerden 1-2 alım oluyor, net sayıları internetten bulabilirsiniz

Meslek lisesindeki bu bölümlere öğretmen olarak atanmak için Formasyon eğitimi almak gerekiyor ki bu şu an için kaldırılıp yerine tezsiz yüksek lisans geldi. Ancak Tezsiz YL programı da şu an yok ve hangi şartları sağlayanlar yapabilecek netlik kazanmamış durumda. o yüzden şu an öğretmen olmak isteyip formasyonu olmayanlarda bu haberin gelmesini bekliyor

Formasyonu mühendislik bölümleri için nadiren de açılsa 1-2 üniversite açmıştı mekatronik bölümü için ve şu an yaklaşık 100-200 civarı olduğunu tahmin ediyorum formasyon almış Mekatronik mühendisi mevcut. Yeni düşünen birisi Tezsiz YL programı ki alanınızla alakalı değilde öğretmen olmakla alakalı konuları kapsayan bir eğitim veriliyor, tamamladıktan sonra eğitim bilimleri sınavına da girecek sonrasında kpss puanında p1 p2 p3 yanında P10 puanı da hesaplacak eğitim bilimlerinin dahil edildiği.

Devlet alım yaptığı zaman öğretmenlik için, bölüme P10 puanıyla başvuru yapılacak ve sıralamaya göre ataması gerçekleştirilecek.

Açıkçası geçen sene farketmiş olsaydınız belki yakalayabilirdiniz ancak şu an için sizde düşünüyorsanız, Formasyon yerine geçen Tezsiz YL programının şartlarını ve durumunu beklemek zorundasınız. Hakkımızda hayırlısı olsun


mechatroniceng
Aday Memur
30 Ekim 2020 11:36

Hocam detaylı bir şekilde cevap vermişsiniz çok teşekkür ederim. Geç ögrendim ama olsun.

mühendis0007
Aday Memur
01 Kasım 2020 02:18

Raylı sistemler mekatronik dalında program değişikliğine gidildi.Artık ordan atama olacağını sanmıyorum.Ki zaten Talim Terbiye Kurulu atama ve ders okutma esaslarına göre mekatronik mühendisinin formasyonu olsa bile raylı sistemler mekatroniğe atanması oldukça zor çünkü 2. Öncelik durumunda

toprak.memur, 3 yıl önce

Merhabalar hocam, meslek liselerinde 2 bölüme öğretmen olarak atanabiliyor Mekatronik Mühendisleri.

Birisi Endüstriyel otomasyon teknolojileri, diğeri Raylı sistemler mekatronik

Endüstriyelden ortalama yılda 20, Raylı sistemlerden 1-2 alım oluyor, net sayıları internetten bulabilirsiniz

Meslek lisesindeki bu bölümlere öğretmen olarak atanmak için Formasyon eğitimi almak gerekiyor ki bu şu an için kaldırılıp yerine tezsiz yüksek lisans geldi. Ancak Tezsiz YL programı da şu an yok ve hangi şartları sağlayanlar yapabilecek netlik kazanmamış durumda. o yüzden şu an öğretmen olmak isteyip formasyonu olmayanlarda bu haberin gelmesini bekliyor

Formasyonu mühendislik bölümleri için nadiren de açılsa 1-2 üniversite açmıştı mekatronik bölümü için ve şu an yaklaşık 100-200 civarı olduğunu tahmin ediyorum formasyon almış Mekatronik mühendisi mevcut. Yeni düşünen birisi Tezsiz YL programı ki alanınızla alakalı değilde öğretmen olmakla alakalı konuları kapsayan bir eğitim veriliyor, tamamladıktan sonra eğitim bilimleri sınavına da girecek sonrasında kpss puanında p1 p2 p3 yanında P10 puanı da hesaplacak eğitim bilimlerinin dahil edildiği.

Devlet alım yaptığı zaman öğretmenlik için, bölüme P10 puanıyla başvuru yapılacak ve sıralamaya göre ataması gerçekleştirilecek.

Açıkçası geçen sene farketmiş olsaydınız belki yakalayabilirdiniz ancak şu an için sizde düşünüyorsanız, Formasyon yerine geçen Tezsiz YL programının şartlarını ve durumunu beklemek zorundasınız. Hakkımızda hayırlısı olsun


Ahmet849
Aday Memur
04 Aralık 2020 20:56

Herkese mrb arkadaslar bende endustriyel otomasyon teknolojileri ogretmenligi adayım.siralamam 70 simdiye kadar bu alanda 7 kisinin formasyonu olmadigini biliyorum ve kpss girip yuksek puanlar da almistir olaylara cok vakif degilim lakin beni aydinlatirsaniz sevinirim.

Sorum şu :Bu sene endustriyel otomasyona 9.sinifta ayrica 3 ders toplam 11 saat geldi ve 5 ilde okul acildi bu bölümde

Sizce bu atamsyi etkiler mi etkilerse ne kadar etkiler

Son olarak mekatronik dernegi arastirmasina gore ulke genelinde 137 acik tespit edilmis bu aciktan ne kadar alirlar acaba

Bu durumu Antep de arkadsim a soyledim onlarin okulunda 2 acik oluşmuş kesin bilgi

Ama 137 aciktan kac alim olur sizce

Tesekkurler


Ahmet849
Aday Memur
04 Aralık 2020 21:00

Herkese mrb arkadaslar bende endustriyel otomasyon teknolojileri ogretmenligi adayım.siralamam 70 simdiye kadar bu alanda 7 kisinin formasyonu olmadigini biliyorum ve kpss girip yuksek puanlar da almistir olaylara cok vakif degilim lakin beni aydinlatirsaniz sevinirim.

Sorum şu :Bu sene endustriyel otomasyona 9.sinifta ayrica 3 ders toplam 11 saat geldi ve 5 ilde okul acildi bu bölümde

Sizce bu atamsyi etkiler mi etkilerse ne kadar etkiler

Son olarak mekatronik dernegi arastirmasina gore ulke genelinde 137 acik tespit edilmis bu aciktan ne kadar alirlar acaba

Bu durumu Antep arkadsim a soyledim onlarin okulunda 2 acik olurmuş kesin bilgi

Ama 137 aciktan kac alim olur sizce

Tesekkurler

mühendis0007, 3 yıl önce

Arkadaşlar ben mühendis çıkışlı öğretmenim.5 yıl önce formasyon alıp atandım.P3 atamalarımız çok düşük. Biliyorum mühendislik için okuduk ama şartlar başka alanlara yönelmemizi gerektirdi.

Endüstriyel otomasyonu güzel düşünün bence merak ettiğiniz bişeyler varsa sorabilirsiniz.

09 Ocak 2021 14:24

Arkadaşlar merhaba Whatsapp grubu hala aktif mi ?


mechatron61
Memur
14 Nisan 2022 13:14

Bu alanda hazırlanan arkadaşlar, hali hazırda formasyonu olan ya da formasyon almakta olanlar; whatsapp grubumuza bekleriz.


Serkan0581
Şef
19 Nisan 2022 08:14

İl içi ve il dışı atamada 3 yıl şartı kaldırılsın lütfen Öğretmenlerin yer değiştirmesi kolaylaştırılmalıdır Öğretmenlerin kolaylıkla yer değiştirmesi için yeni yöntemler geliştirilmelidir Eş durumu tayini açılmasını istiyoruz Kurumlararası geçişler serbest bırakılmalıdır Memura disiplin affı gelmesini istiyoruz Memura disiplin affı gelmesini istiyoruz Özlük dosyası tamamen kaldırılmalıdır Mülakat sistemi tamamen kaldırılmalıdır Güvenlik soruşturması tamamen kaldırılmalıdır Eğitimde her şey elektronik ortama aktarılmalıdır Öğretmenlere yüksek lisans imkanı sağlanmalıdır Müdür ve Müdür yardımcılığı sınavsız olmalıdır 15 yıl üzeri öğretmenlerin üniversitelerde öğretim görevlisi olma imkanı sağlanmalıdır 15 yıl üzeri öğretmenlere şube müdürlüğü ve Müfettişlik sınavsız olmalıdır Nisan ayında eş durumu tayini açılmasını istiyoruz Kurumlararası geçişler serbest bırakılmalıdır Öğretmenlerin hakları genişletilmelidir Öğretmenlerin çalışma şartları iyileştirilmelidir Zorunlu hizmet affı gelmesini istiyoruz Memura Ramazan Bayramı ve Kurban Bayramı'nda bir maaş ikramiye verilsin Öğretmenlere toplu ulaşım bedava olmalıdır Öğretmenlere her 24 Kasım'da bir maaş ikramiye verilsin Öğretmenlere her alanda kolaylıklar sağlanmalıdır Bütün memurlara ilave 1 derece verilmelidir Öğretmen maaşları iyileştirilmelidir Öğretmenlerin maaşları artırılmalıdır Uzman ve başöğretmenlik sınavsız olmalıdır Öğretmenlere yüksek lisans imkanı sağlanmalıdır Bütün memurlara her alanda kolaylıklar sağlanmalıdır Öğretmenlere konut ve taşıt alımında avantajlar sağlanmalıdır Öğretmenlere konut ve taşıt kredisi için faizsiz kredi olanağı olmalıdır Eğitimde müfredat tamamen değiştirilmelidir İlkokul 1 . sınıftan itibaren beden müzik ve resim derslerine branş öğretmenleri girmelidir Sınıf öğretmenlerine branş öğretmenliği hakkı tanınmalıdır İngilizce dersi ilkokul 1 . sınıftan itibaren okutulmalıdır Eğitim ödeneği bir maaş tutarında olsun Öğretmenlerin konaklama yerlerinde indirimli kalması sağlanmalıdır Atanamayan öğretmen kalmasın Atanamayan üniversite mezunu kalmasın KPSS ve Üniversite sınav sistemi tamamen değiştirilmelidir İlkokul tekrar 5 sene olsun Öğretmenlerin ek dersleri vergiden muaf tutulmalıdır Öğretmenlerin ek göstergesi 3600 olmalıdır Eğitimde müfredat tamamen değiştirilmelidir Bütün memurların emekli ikramiyesi iyileştirilmelidir Öğretmenlerin maaşları 25 bin TL olmalıdır Eğitimde 5 lik sistem tekrar geri gelmelidir İlkokul tekrar 5 sene olsun

Toplam 26 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi