Editörler :
07 Eylül 2020 17:56   


KPSS 2021 hazırlık ?

Öncelikle merhaba arkadaşlar malumunuz dün kpss sınavı vardi insallah iyi geçmiştir istediginiz sonuçlarınızı alırsınız. Ben önümüzdeki sene evde kendi basina A grubuna hazırlanmayı düşünüyorum bu konuda tecrübeli arkadaslar varsa bilgilerini aktarabilir mi acaba kaynak olsun, hangi hocadan çalışılmalı vb. konularda( bu seneki kpss bende girdim 50-60 net arasi gelir diye tahmin ediyorum)

08 Eylül 2020 12:20

umur4141
Aday Memur

Merhaba ben de Kpss Alana hazırlanacağım . Benim Hocam videoları hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi alan için .

15 Eylül 2020 23:15

thecoronel
Aday Memur

Merhaba ben de Kpss Alana hazırlanacağım . Benim Hocam videoları hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi alan için .


umur4141, 3 ay önce - Alıntıya git

Ben benim hocam videoları ile çalışmaya başladım fena değil. Dershaneye gidip zaman kaybı olduğunu, benim hocam videolarının iyi olduğunu tavsiye etmişti bir tanıdığım. Şimdi kendisi atatandı yani konuya uzak birisi de değil.

16 Eylül 2020 16:16

umur4141
Aday Memur

Ben benim hocam videoları ile çalışmaya başladım fena değil. Dershaneye gidip zaman kaybı olduğunu, benim hocam videolarının iyi olduğunu tavsiye etmişti bir tanıdığım. Şimdi kendisi atatandı yani konuya uzak birisi de değil.


thecoronel, 2 ay önce - Alıntıya git

Teşekkürler hocam . 1-2 aktiviteden dolayı fiziken hazır değilim. Biraz da programlama öğrenmeye daldım tabi :) başlayacağım ya da şu programlama iyi giderse o yönde ilerlerim gibi gibi şimdiden kolay gelsin

16 Eylül 2020 20:23

Emirhan Ertürk
Aday Memur

Ben benim hocam videoları ile çalışmaya başladım fena değil. Dershaneye gidip zaman kaybı olduğunu, benim hocam videolarının iyi olduğunu tavsiye etmişti bir tanıdığım. Şimdi kendisi atatandı yani konuya uzak birisi de değil.


thecoronel, 2 ay önce - Alıntıya git

Alt yapısı olan birisi kendisini iyi disipline edebiliyorsa belki videolarla işi götürebilir ama ilk defa hazırlanan birisi rehberlik yapan bir dershane ile hazırlansa gayet faydalı olur bence , dershanede de dikkat edilmesi gereken şey bence 50 tane deneme yapması değil öğrenciyle birebir ilgilenmesidir bunu yapan da bir tek 2020 kpss-a hazırlandığım başkent kariyer dershanesi yapıyor diye biliyorum

18 Eylül 2020 19:34

thecoronel
Aday Memur

Alt yapısı olan birisi kendisini iyi disipline edebiliyorsa belki videolarla işi götürebilir ama ilk defa hazırlanan birisi rehberlik yapan bir dershane ile hazırlansa gayet faydalı olur bence , dershanede de dikkat edilmesi gereken şey bence 50 tane deneme yapması değil öğrenciyle birebir ilgilenmesidir bunu yapan da bir tek 2020 kpss-a hazırlandığım başkent kariyer dershanesi yapıyor diye biliyorum


Emirhan Ertürk, 2 ay önce - Alıntıya git

Merhaba,

Size katılıyorum. Yıldırım Beyazıt Üniversitesinden mezun oldum. Derslerimizin tamamı ingilizceydi. Alt yapım yani çok iyi değil fakat bu girdiğim sınavda hiç hukuk bilmediğim halde diğer derslerde 20'nin biraz üstünde net yapabildim sadece 2 ay çalışarak. Sınav kolaymıydı bilmiyorum yani diğer sınavlara çok bakmadım. Ayrıca tabi ki bizi yönlendirecek birine ihtiyaç var lakin maddi olanaksızlık nedeni ile şuan tek başıma çalışmam gerekiyor. :) Psikolojik olarak biraz insan kendini yanlız hissediyor ama elden bişi gelmiyor. Dershane biraz da bana zaman kaybı gibi geliyor.

Toplam 5 mesaj
 
ANKET
Bir kamu çalışanı olarak öğlen yemeği yiyor musunuz?