Editörler : muhtesem32
04 Ekim 2020 01:31

kkylie
Aday Memur
hocam mezun olup olmayacağım başvuru sürecinde belli değil ya nasıl kayıt olacam ben sinava 1 sınıfın 2.doneminde dgs başvuruları basliyo ben 2. dönemde 8 ders 45 kredi ediyo yaz okulundada 5 ders alacam mezun ve bi aksilik olmazsa mezum olacam ağustosu buluyo mezun olmam sinava nasil girecem ben bilmiyorum yardim lütfen
44bjk, 4 hafta önce - Alıntıya git
Parayı yatırıp gireceksin hocam. Sınava girmen için mezun olman şart değil. Millet denemek için giriyor giremezsin diye bir şey yok.Önemli olan tercih zamanında mezun olman.
04 Ekim 2020 12:51

44bjk
Aday Memur
Parayı yatırıp gireceksin hocam. Sınava girmen için mezun olman şart değil. Millet denemek için giriyor giremezsin diye bir şey yok.Önemli olan tercih zamanında mezun olman.
kkylie, 3 hafta önce - Alıntıya git
teşekkürler hocam.
13 Ekim 2020 17:30

trsalgado
Şef

ata aof den mecbur kalmadıkça uzak durun, üniversitenin cevap "Öğrencilerimiz aynı dönem içerisinde en fazla 30 kredilik ders seçebilirler. Alttan kalan dersler otomatik olarak sisteme yüklenir. Geriye kalan dersler öğrencilerin kendisi tarafından seçilmelidir. Öğrenciler üst dönemden ders alamazlar."

Toplam 23 mesaj
 
ANKET
Fransız mallarına boykot uygulanması yönündeki öneriyi;