Senden mi öğreneceğiz üslubu kamil! Her eleştiriye "soda iç" diye karşılık veren bir seviyesizden mi üslup öğreneceğiz? Aklına her geleni söyleyen; her şeyi de duymaya razı olacak.
Psikoeğitim programını sınıf öğretmeni uygulayacak, sonuçları modüle okul idaresi giricek sen ne halt yiyeceksin önce bi onun cevabını ver.
Okulunda kaç öğrencinin adını biliyorsun, kaç sınıfı ziyaret ettin, önünüze gelen saçma sapan power point sunumları ve pdf dökümanlar dışında mesleğinin yeterliliğini kullanıp ne yaptın bunları anlat.
"taciye uğrayan öğrenci, rehber öğretmenine anlattı" gibi tarihte 3-5 defa gerçekleşmiş münferitiğrenç olaylar dışında adınızı ne zaman, hangi başarıda duyduk bi onu anlat.
Çocuklara sordurduğun (onu da çıktı alıp sınıf öğretmenine veriyorsun) saçma sapana (eviniz ne ile ısınıyor, annen baban ayrı mı, okula ne ile geliyorsun) gibi soruları hangi istatistiki amaçla kullanıyorsun? Örneğin ayrı çalışma odası olan ve olmayan çocuğun başarı korelasyonunu hesaplayacak kapasiten var mı? Bunları anlat.
İşini hakkıyla yapan rehber öğretmen arkadaşlarımı kutluyor, ellerinden öpüyorum. Ama bu %90'ının hiçbir iş yapmadığı gerçeğini değiştirmez.
Sonuç olarak: rehberlik servisi adı altında gelen paçavraları yüzüne bile bakmadan çöpe atıyorum.
Senden mi öğreneceğiz üslubu kamil! Her eleştiriye "soda iç" diye karşılık veren bir seviyesizden mi üslup öğreneceğiz? Aklına her geleni söyleyen; her şeyi de duymaya razı olacak.
Psikoeğitim programını sınıf öğretmeni uygulayacak, sonuçları modüle okul idaresi giricek sen ne halt yiyeceksin önce bi onun cevabını ver.
Okulunda kaç öğrencinin adını biliyorsun, kaç sınıfı ziyaret ettin, önünüze gelen saçma sapan power point sunumları ve pdf dökümanlar dışında mesleğinin yeterliliğini kullanıp ne yaptın bunları anlat.
"taciye uğrayan öğrenci, rehber öğretmenine anlattı" gibi tarihte 3-5 defa gerçekleşmiş münferitiğrenç olaylar dışında adınızı ne zaman, hangi başarıda duyduk bi onu anlat.
Çocuklara sordurduğun (onu da çıktı alıp sınıf öğretmenine veriyorsun) saçma sapana (eviniz ne ile ısınıyor, annen baban ayrı mı, okula ne ile geliyorsun) gibi soruları hangi istatistiki amaçla kullanıyorsun? Örneğin ayrı çalışma odası olan ve olmayan çocuğun başarı korelasyonunu hesaplayacak kapasiten var mı? Bunları anlat.
İşini hakkıyla yapan rehber öğretmen arkadaşlarımı kutluyor, ellerinden öpüyorum. Ama bu %90'ının hiçbir iş yapmadığı gerçeğini değiştirmez.
Sonuç olarak: rehberlik servisi adı altında gelen paçavraları yüzüne bile bakmadan çöpe atıyorum.
Pdr-cemil , 5 yıl önce
Önce şu üslubuna bir hakim ol bakalım. Her kuşun etini yediniz bi leylek kaldı.. Fikrini, düşünceni, i, mesajını iletmenin de bir adabı-erkanı-ölçüsü ve edebi olur. Adabi dairende yazış ve ne söyleyeceksen edepsizlenmeden hakaret etmeden söyle. Unutma ki hakaret, daima sahibini ele verir.