Editörler : Kubil ay
26 Eylül 2020 21:46

aydingazi
Kapalı

Boğaziçi eem; "ne işin var kamuda?" diyorlar. "Buraya girebildim.!" diyorum. Özelde yıllarca çalıştım. Çok yıprandım. Kamu daha rahat, çok şükür memnunum.

26 Eylül 2020 22:04

Mgolll
Aday Memur
SDÜ
26 Eylül 2020 22:06

makinemüh.
Aday Memur

Boğaziçi eem; "ne işin var kamuda?" diyorlar. "Buraya girebildim.!" diyorum. Özelde yıllarca çalıştım. Çok yıprandım. Kamu daha rahat, çok şükür memnunum.


aydingazi, 9 ay önce - Alıntıya git

boğaziçi kamudasın abi her üniversiteyi anlarımda boğaziçi çok farklı seviye ya enteresan senin olay

02 Nisan 2021 20:25

löküshayatt
Aday Memur

Özel unv mezunuyum kanka


fizyorex, 9 ay önce - Alıntıya git

Vay parayı basmışsın özel okumuşsun he bide kpss den yüksek aldım falan yüksek alsan ne olacak parayı basıp özel okumuşsun.

03 Nisan 2021 09:10

Kamilc1
Memur

Vay parayı basmışsın özel okumuşsun he bide kpss den yüksek aldım falan yüksek alsan ne olacak parayı basıp özel okumuşsun.


löküshayatt, 3 ay önce - Alıntıya git
Sen devlette okudun da noldu
03 Nisan 2021 09:31

takrul
Aday Memur
Çukurova
03 Nisan 2021 10:21

lee chandler
Kapalı

Vay parayı basmışsın özel okumuşsun he bide kpss den yüksek aldım falan yüksek alsan ne olacak parayı basıp özel okumuşsun.


löküshayatt, 3 ay önce - Alıntıya git

nesine kudurdun bunun?

03 Nisan 2021 10:38

hanzel
Genel Müdür
ODTÜ, Boğaziçi mezunu olup da kamuya girmeye çalışanlar çok azdır onlar da kendini geliştirmemiş kişilerdir çoğunlukla. Kamuya girmeye çalışanlar çoğunlukla Anadolu üniversitelerinden mezun olup özel sektörde başarılı olamamış veya iş bulamamış kişilerden oluşuyor
03 Nisan 2021 10:39

hanzel
Genel Müdür

Boğaziçi eem; "ne işin var kamuda?" diyorlar. "Buraya girebildim.!" diyorum. Özelde yıllarca çalıştım. Çok yıprandım. Kamu daha rahat, çok şükür memnunum.


aydingazi, 9 ay önce - Alıntıya git
Ben senin durumunu yanlış anlama da zamanında trilyon dolar paralarla oynayıp da varını yoğunu kaybetmiş bi iş adamına benzetiyorum
03 Nisan 2021 15:45

makmuh2626
Aday Memur
Dokuz Eylül Mezunuyum, alt orta level fabrik ortamda çalışıp az maaşla yıpranmak yerine 5 ay çalıştım +90 atandım. Top level birkaç şirket ile görüşmem olmuştu, elendim üzülmüştüm ama şu an iyiki elenmişim diyorum. ODTÜ İtü mevzusuna bakarsak kamuda çalışan bir sürü top level üni mezunu var. Tercih meselesi. Yok kendini geliştirememiş diyen arkadaş istersen akşama İngilizce mülakat yapayım sana konuşman gelişir. Yada birkaç proje atayım imalat montaj resimlerini hazırla kendine güveniyorsan, yada çalıştığım projelerin tezlerini göndereyim sana aydınlanma yaşa biraz. Hem kendini geliştirirsin ya da akşama yakın Avusturyalı arkadaşım ile Almanca sohbet çevirelim sende katıl, insanlara çamur atmadan önce bir düşün.
03 Nisan 2021 15:52

löküshayatt
Aday Memur

nesine kudurdun bunun?


lee chandler, 3 ay önce - Alıntıya git

aha belli ki sen de parayı basıp okuyanlardansın , benim için problem yok ben bileğim hakkıyla kazandım senin gibiler anca para basar okur

03 Nisan 2021 15:52

Burak2019
Memur

Kpss de logaritma, trigonometri, limit, türev, integral gibi konular yok. Bu yüzden düşük sıralamalı üni mezunları yüksek yapabiliyor.

03 Nisan 2021 15:58

löküshayatt
Aday Memur
Sen devlette okudun da noldu
Kamilc1, 3 ay önce - Alıntıya git

nasıl ne oldu hayatım boyunca biliyorum ki yaptığım her şeye hakkımla girdim. Para basarak okumadım, para basıp okumak da nedir saçmalık

03 Nisan 2021 17:00

lee chandler
Kapalı

aha belli ki sen de parayı basıp okuyanlardansın , benim için problem yok ben bileğim hakkıyla kazandım senin gibiler anca para basar okur


löküshayatt, 3 ay önce - Alıntıya git

başka şehirde kötü bi bölümde devlette okuyacağıma bastım parayı özelde okudum? siz kimsiniz insanları yargılıyosunuz hırtlar

03 Nisan 2021 17:20

hanzel
Genel Müdür

başka şehirde kötü bi bölümde devlette okuyacağıma bastım parayı özelde okudum? siz kimsiniz insanları yargılıyosunuz hırtlar


lee chandler, 3 ay önce - Alıntıya git
Zengin insanlara herkesin fesatlığı olur. Bunu normal karşılayıp cevap vermemen lazım. Kendilerinde olmayan şeyi başkalarında gören her insan böyledir, senin bunun farkında olman gerekir
03 Nisan 2021 17:38

Memur.olacak
Şef
2020 kpss 1. Si odtü mezunu, ben Anadoludaki şehirlerden birindeki üniden mezunum o yüzden 90 alamadım :))))))
03 Nisan 2021 17:45

löküshayatt
Aday Memur

başka şehirde kötü bi bölümde devlette okuyacağıma bastım parayı özelde okudum? siz kimsiniz insanları yargılıyosunuz hırtlar


lee chandler, 3 ay önce - Alıntıya git

hırt babandır, kuduruk da sensin. Anca özel okursunuz kapasiten o kadar işte

03 Nisan 2021 17:47

löküshayatt
Aday Memur

hırt babandır, kuduruk da sensin. Anca özel okursunuz kapasiten o kadar işte


löküshayatt, 3 ay önce - Alıntıya git

Sanırsın koç ta okumu ya da sabancıda ya da bilkentten mezun,

tırrikten bir özel tabela üniversitesinden mezun. Türkiyede 3 tane özel üni koç, sabancı, bilkent ki burada bile bana göre hakkınla girecen yani tam burslu

03 Nisan 2021 17:51

löküshayatt
Aday Memur
Zengin insanlara herkesin fesatlığı olur. Bunu normal karşılayıp cevap vermemen lazım. Kendilerinde olmayan şeyi başkalarında gören her insan böyledir, senin bunun farkında olman gerekir
hanzel, 3 ay önce - Alıntıya git

la yürüyün gidin kendinizi böyle mi avutuyorsunuz :)

03 Nisan 2021 19:17

tiktaktoktuk
Şef

la yürüyün gidin kendinizi böyle mi avutuyorsunuz :)


löküshayatt, 3 ay önce - Alıntıya git

Kurumdan bildiriyorum, ODTÜ, boğazici, itü, bahçeşehir, bilkent gibi öncü üniversiteler dahil birçok iyi üniversiteden mezun insanla tanıştım. Ben giderken "ulan bu okulu okuyup da kamuya gelmiş" derler diye beklerken birçoğunun üniversitesi, üniversite sıralaması benden iyi çıktı :D

Evet iyi üniversitelerden kpss'ye çok giren olmasa da giren kesim de 6-7 aylık çalışma ile ilk sınavıyla atanıyor. Tabi o üniversitelerin mezunlarından sınava giren çok olmadığından ve orta ve altı üniversitelerin sayıca çok daha fazla olması sebebiyle 90 üstü hep iyi üniversite mezunudur sözü yanlış.

Bunun bir de sınava defalarca kez giren kesimi var. Adam 2014'den itibaren her sınava girmiş ve her sınava çalışmış. 2014 mezunu daha iş tecrübesi yok neden çünkü kpss çalışmış(kendileri diyor açık açık). E bir zahmet 90 üstü alanların bir kısmı da bunlar.

Mesele Türkçe ve Matematik temelinin iyi olması. Okuduğunu anlamanın iyi olması. Sen okuduğunu anlayamıyorsan, çözümleme yapamıyorsan, ne Tarihten ne coğrafyadan belirli bir seviyenin üstüne çıkman çok zordur.

Ha gelelim 90 üstü muhabbetine. Aslında çok abartılıyor. Yani temeli olan bir insan için çok ama çok kolaydır 90'ı geçmek.hiç çalışmadan 80-85 alma potansiyeli olan kişiler için 10-15 net artırmak çok zor olmasa gerek.

Toplam 208 mesaj