Editörler :
18 Ekim 2020 21:35

EricContana
Yasaklı

Sana iyi tezkereler, anlaşılan senin askerlik daha bitmemiş!! Canın sıkılırsa söyle mektup da yazar yollarız))) Haydi uğurlar ola!))) Yalnız ego yüksekliğinin kalbe, tansiyona olumsuz etkileri var, dikkat et)) Biraz ego perhizi iyi gelecektir! Danışmanlığı da ara ver biraz.


Kagiş, 3 ay önce - Alıntıya git
Sıfır ego. Yalnızca gerçekler. Siz konuyu açınca cevap hakkı doğdu.
18 Ekim 2020 21:37

EricContana
Yasaklı
Sıfır ego. Yalnızca gerçekler. Siz konuyu açınca cevap hakkı doğdu.
EricContana, 3 ay önce - Alıntıya git
Bu arada o eskidendi mektup yazmak falan. Biz telefon kullanabiliyorduk. Hahahaha.
18 Ekim 2020 21:43

EricContana
Yasaklı

Bana emir veren falan yok!)) Rehber öğretmen önce kendi uslubuna dikkat edecek! Suç'tan bahsediyorsun ama komik bir durum!! Yahu atarlanmak, sitem etmek, veryansın etmek, sinirlenmek ne zamandır suç oldu da bizim haberimiz yok!!))) Bak ben 18 yıllık bir öğretmenim. Öğrencilerimin gözünde okulun en iyi edebiyat öğretmenlerinden biriyim. Emin ol bunu çok iyi biliyorum. Özelde de çalıştım yaklaşık bir on sene kadar tamam mı!? Ben askerde bile öğretmenlik yaptım! Bana yönetmelik falan deyip işin içinden sıyrılamazsınız!? Okula gelen yeni öğretmen gözünü, kulağını iyi açacak ve önce okul iklimini, kültürünü öğrenmeye çalışacak! Rutine bağlayıp, statükocu bir şekilde odandan bu işi sürdürmeye çalışırsan hiçbir sınıf rehber öğretmeninden destek bulamazsın ve unutma ki öğretmenin de amiri değilsin!! Müdüre sırtını dayayıp işime bakayım dersen de yine yürütemezsin! Şikayetler artınca o da arkanda durmaz!!O yüzden arada bir odanızdan çıkıp koridorlarda boy gösterin! Sabahları öğrencileri okul merdivenlerinde selamlayarak karşılayın ve görün nelerin değiştiğini!))Önce kendininizi sevdirmekle başlayın görevinize!! Yaşı sizden büyük olanlara da defol git, gibi sözler sarfetmeyin!! Ayıp olur, değil mi sonra öğretmenim!?


Kagiş, 3 ay önce - Alıntıya git
Siz kendinizden küçüklere karşı mobing yapmayı kendinizde hak goruyosunuz, müdürünüze gik çıkaramıyorsunuz ondan sonra pdr sana kendini sevdirecekmiş. Hahahaha. Sen her başladığın okulda kendini sevdirmeye mi çalışıyorsun ? Kardeşim biz kimseye yaranma pesinde değiliz. Bizi kimse sevmek zorunda değil bizde kimseyi sevmek zorunda değiliz. Profesyonel olarak isimizi yapıyoruz. Çalışırken bizi seven bizim de sevdiğimiz arkadaşlar olabilir ancak gayemiz bu değil. Kapiş ;)
18 Ekim 2020 21:47

EricContana
Yasaklı

Bana emir veren falan yok!)) Rehber öğretmen önce kendi uslubuna dikkat edecek! Suç'tan bahsediyorsun ama komik bir durum!! Yahu atarlanmak, sitem etmek, veryansın etmek, sinirlenmek ne zamandır suç oldu da bizim haberimiz yok!!))) Bak ben 18 yıllık bir öğretmenim. Öğrencilerimin gözünde okulun en iyi edebiyat öğretmenlerinden biriyim. Emin ol bunu çok iyi biliyorum. Özelde de çalıştım yaklaşık bir on sene kadar tamam mı!? Ben askerde bile öğretmenlik yaptım! Bana yönetmelik falan deyip işin içinden sıyrılamazsınız!? Okula gelen yeni öğretmen gözünü, kulağını iyi açacak ve önce okul iklimini, kültürünü öğrenmeye çalışacak! Rutine bağlayıp, statükocu bir şekilde odandan bu işi sürdürmeye çalışırsan hiçbir sınıf rehber öğretmeninden destek bulamazsın ve unutma ki öğretmenin de amiri değilsin!! Müdüre sırtını dayayıp işime bakayım dersen de yine yürütemezsin! Şikayetler artınca o da arkanda durmaz!!O yüzden arada bir odanızdan çıkıp koridorlarda boy gösterin! Sabahları öğrencileri okul merdivenlerinde selamlayarak karşılayın ve görün nelerin değiştiğini!))Önce kendininizi sevdirmekle başlayın görevinize!! Yaşı sizden büyük olanlara da defol git, gibi sözler sarfetmeyin!! Ayıp olur, değil mi sonra öğretmenim!?


Kagiş, 3 ay önce - Alıntıya git
Bu arada ben 18 yıllık öğretmenim dediniz ve konuyu askerliğe bağlayınca aklıma e haliyle askeriyedeki arkadaşlar geldi. Orada yaptığım gozlemlere göre kıdemli başçavuş tribi var. Kıdemli bascavuslarin büyük kısmı ben 25 yıllık askerim demeye başlar ve eskiden askeriye böyle miydi ? Eskiden dayak vardı, disiplin vardı da girer de oradan çıkamaz. Hepsinin yaklaşımı da askerden adam olmaz, askere güven olmaz vs. Pdryi gunahi kadar sevmezler. Eski kafada kalmış çünkü. 25 yıl öncesinde kalmış. Şimdi sizde 18 yıllık öğretmenim diyince pek farkınızı görmedik. Ben sizden daha kıdemlileri gördüm. Kapış ;)
18 Ekim 2020 22:55

hugo.almeida
Genel Müdür

Şeyi merak ediyorum: Şimdi bir sınıf öğretmeni yönetmeliğe göre hangi ders saati içinde rehberlik hizmetlerini yürütüyor?

Bir de bir ders saati 60 dakika olup da günlük 6 saat rehberlik hizmeti yürüten bir danışman nasıl oluyor da normal öğretmenle aynı giriş çıkış saatine uyuyor?

Öğretmen: 6(30+10)+15(ders öncesi okulda olma zorunluluğu alt sınırı)

Danışman: 6(60)

İlk sorunun cevabını defalarca müfettişlere de sorduk. Onların da cevabı yok. Bir de Sosyal Kulüpler mevzusu var. Parasını alıyorsunuz yapacaksınız diyenler var. Zaman vermeden parasını vermenin nasıl bir mantığı var anlamıyorum.

Böyle yönetmeliğe can kurban.

18 Ekim 2020 23:09

EricContana
Yasaklı

Şeyi merak ediyorum: Şimdi bir sınıf öğretmeni yönetmeliğe göre hangi ders saati içinde rehberlik hizmetlerini yürütüyor?

Bir de bir ders saati 60 dakika olup da günlük 6 saat rehberlik hizmeti yürüten bir danışman nasıl oluyor da normal öğretmenle aynı giriş çıkış saatine uyuyor?

Öğretmen: 6(30+10)+15(ders öncesi okulda olma zorunluluğu alt sınırı)

Danışman: 6(60)

İlk sorunun cevabını defalarca müfettişlere de sorduk. Onların da cevabı yok. Bir de Sosyal Kulüpler mevzusu var. Parasını alıyorsunuz yapacaksınız diyenler var. Zaman vermeden parasını vermenin nasıl bir mantığı var anlamıyorum.

Böyle yönetmeliğe can kurban.


hugo.almeida, 3 ay önce - Alıntıya git
Bu mesaj 10'un üzerinde eksi oy aldığı için gizlenmiştir. Göster
19 Ekim 2020 00:36

hugo.almeida
Genel Müdür
Talep edin arkadaşlar. Rehberlik saati istiyoruz diyin. Böyle böyle olacak.
EricContana, 3 ay önce - Alıntıya git

Sizden akıl isteyen yok.

Yönetmeliğe göre sınıf rehber öğretmeninden teknik olarak talep ettiğiniz hiç bir şeye cevap alamazsınız. Her yere yönetmelik yazıyorsunuz o yüzden yönetmeliğe göre ben de kafamdaki soruları sordum.

İşinize geldiği zaman "yönetmelik ortada" yazmayı biliyorsunuz, işinize gelmeyince akıl vermeye kalkıyorsunuz.

19 Ekim 2020 01:03

selamdar
Genel Müdür

HugoAlmeida hocam aslında doğru demişler. 1 rehberlik saati istediğimiz hususunda lakin kim için istiyoruz_işte orası malum :) Ah be hocam.. Yeminle bu arkadaşların durumuna üzülüyor içerliyorum. Kesinlikle suçlu bunlar değil sayın hocam. Suçlu: Danıştay'ı ve MEB'i ele geçiren bir kısım odaklar,Ki az çok hangi vesayet mekanizmalari olduğuna yeterince yer verilmiş.

19 Ekim 2020 01:53

EricContana
Yasaklı

Sizden akıl isteyen yok.

Yönetmeliğe göre sınıf rehber öğretmeninden teknik olarak talep ettiğiniz hiç bir şeye cevap alamazsınız. Her yere yönetmelik yazıyorsunuz o yüzden yönetmeliğe göre ben de kafamdaki soruları sordum.

İşinize geldiği zaman "yönetmelik ortada" yazmayı biliyorsunuz, işinize gelmeyince akıl vermeye kalkıyorsunuz.


hugo.almeida, 3 ay önce - Alıntıya git
Yonetmelige göre normal müfredatını işlerken bunu da yapacaksın. Bunu anlamak bu kadar zor mu? Paşa paşa yapacajsiniz ok.
19 Ekim 2020 03:05

hugo.almeida
Genel Müdür
Yonetmelige göre normal müfredatını işlerken bunu da yapacaksın. Bunu anlamak bu kadar zor mu? Paşa paşa yapacajsiniz ok.
EricContana, 3 ay önce - Alıntıya git

Evet, zor.

Ben sana soruyorum o yüzden. PDR yönetmeliğine sınıf rehber öğretmeninin görevleri sıralanmış. Ancak bu görevler için bir zaman dilimi ayrılmamış. Okul müdürünün görevleri başlığı altında da "haftalık ders çizelgesinde rehberlik hizmetlerine ayrılan saatlerde..." maddesi var. Teknik olarak bir rehberlik uygulamasını bir başka ders içinde yapamam. Matematik dersinde tutup da durun bir akran zorbalığı anketi ve etkinliğimiz var diyemem. Siz de bana hak verirsiniz. Mesela siz danışmanlık için öğrenci ile yüzyüze görüşürken odaya girip "bir yarım saat alayım çocuğu üçgenin iç açılarını anlamadı" diyemem. Haftalık ders çizelgesinde rehberlik için zaman da ayıramazsınız. Zira bir sınıf öğretmenine 30 saatten fazla ders de veremezsiniz. Bunun dışında rehberlik hizmetleri için yapılması gereken öğrenciden bağımsız şeyleri yapıyoruz zaten. Sizin bunu söylemeniz yerine size yöneltilen noktaya cevap vermeniz gerekir. Burada okuduğum kadarıyla en gençlerinden birisiniz. Herhangi bir öğretmenin sizden işleri nasıl yapmalarını söylemenize ihtiyacı yok.

Benim size tekrar sorduğum nokta başka yerlerde işinizle ilgili bir şey söylendiğinde "yönetmelik var" diyerek sarılıp başka noktalarda o yönetmeliğe göre de bizim tarafımızdan yapılması mümkün olmadığı halde yönetmeliğe göre hatta sizin de yapmanız mümkün değilken kendi uydurduğunuz ve inandığınız şekilde çelişkili, güvensiz, çıkarcı davranmanız.

Haftalık ders çizelgesinde rehberlik için bir saat ayarlanmamışken sizin ya da bizim önümüze koyduğunuz anketleri, evrakları, etkinlikleri nasıl yapmayı planlıyorsunuz? 30 saat dersim var bu görevler size verilse yine yapamazsınız. Saati yok çünkü. Şifahen hocam bir 5 dk alayım, hocam bir 3 dk derse gireyim, hocam iki dakika form dağıtayım gibi uygulamaların yeri yok yapılanın aksine.

Her sene rehberlik dosyası hazırlıyorum. 20 kadar etkinlik var, bir kaç tane anket. Ayda bir rapor veriyoruz idareye kazanımlar yazıyoruz.

Sizin aksinize benim bunları yapmakla ilgili sorunum yok. Dersi olduktan sonra keyifle yaparım da. Ama bunu yapacağım vakit yok. İnatla bunu yapacaksanız diyen bir kafaya ne diyebilirim bilmiyorum artık.

19 Ekim 2020 03:14

hugo.almeida
Genel Müdür

HugoAlmeida hocam aslında doğru demişler. 1 rehberlik saati istediğimiz hususunda lakin kim için istiyoruz_işte orası malum :) Ah be hocam.. Yeminle bu arkadaşların durumuna üzülüyor içerliyorum. Kesinlikle suçlu bunlar değil sayın hocam. Suçlu: Danıştay'ı ve MEB'i ele geçiren bir kısım odaklar,Ki az çok hangi vesayet mekanizmalari olduğuna yeterince yer verilmiş.


selamdar, 3 ay önce - Alıntıya git

Ben aslında anlayışla karşılıyorum her türlü isteği. Mesela ben günlük 5 ders olsa daha mutlu olurum. Daha az çalışsam yine daha mutlu olurum. Bunları da talep ederim. Ederken de rahatsızlık ya da çekince duymam. Ancak özellikle bazılarının bazı taleplerini özellikle yanlış ya da eksik olduğu bilinen yöntemleri savunarak elde etmeye çalışmalarına anlam veremiyorum. Mevcut noktayı herkes görüyor.

Genel olarak insanların diğer insanların mevcut durumlarını aşağı çekme eğilimi var. Sadece burada değil her yerde. Bunu kabul ediyorum da her konuda durumu bu noktaya getirmeyi anlamlı bulmuyorum. Yoksa dediğiniz gibi kimseyi suçlamıyoruz.

19 Ekim 2020 07:42

EricContana
Yasaklı

Ben aslında anlayışla karşılıyorum her türlü isteği. Mesela ben günlük 5 ders olsa daha mutlu olurum. Daha az çalışsam yine daha mutlu olurum. Bunları da talep ederim. Ederken de rahatsızlık ya da çekince duymam. Ancak özellikle bazılarının bazı taleplerini özellikle yanlış ya da eksik olduğu bilinen yöntemleri savunarak elde etmeye çalışmalarına anlam veremiyorum. Mevcut noktayı herkes görüyor.

Genel olarak insanların diğer insanların mevcut durumlarını aşağı çekme eğilimi var. Sadece burada değil her yerde. Bunu kabul ediyorum da her konuda durumu bu noktaya getirmeyi anlamlı bulmuyorum. Yoksa dediğiniz gibi kimseyi suçlamıyoruz.


hugo.almeida, 3 ay önce - Alıntıya git
Sayın hocam cevap vereyim diyorum sizden akıl isteyen yok diyorsunuz cevapları kabul etmiyorsunuz. Ondan sonra da sizden beklenilen cevap vermektir diyorsunuz. Ne önünüzden ne de ardınızdan geliniyor. Ne yapacağımı sasırdım. Cevap istiyor musunuz istemiyor musunuz buna bi karar verin öncelikle.
19 Ekim 2020 09:05

hugo.almeida
Genel Müdür
Sayın hocam cevap vereyim diyorum sizden akıl isteyen yok diyorsunuz cevapları kabul etmiyorsunuz. Ondan sonra da sizden beklenilen cevap vermektir diyorsunuz. Ne önünüzden ne de ardınızdan geliniyor. Ne yapacağımı sasırdım. Cevap istiyor musunuz istemiyor musunuz buna bi karar verin öncelikle.
EricContana, 3 ay önce - Alıntıya git

Cevap verilecek şeye cevap vermiyorsunuz ki.

Ben size "Neden yönetmeliğe göre giriş çıkış saatleriniz aynı değilken öğretmenle birlikte girip çıkıyorsunuz?" diyorum, siz bana: "talep edin böyle böyle olacak" diyorsunuz? Bunu da cevap olarak kabul edebiliyorsunuz. Çok enteresan.

Ben size: Sıkı sıkıya sarıldığınız yönetmeliğe göre mümkün değil diyorum size bana: "paşa paşa yapacaksınız" diyorsunuz. İşin enteresan tarafı bunun da bir cevap olduğunu düşünüyorsunuz.

19 Ekim 2020 09:08

Kagiş
Şef

Hugo almeida hocam sizi anlıyorum. Yormayın kendinizi)) Maelesef Neo - Liberal eğitim politikaları okullarımızı bu hale getirdi! Karşınızda çözüm üretecek, çözüme ortak olacak, işbirliği yapacak bir anlayış yok!?Efendim yönetmelik şöyle, yönetmelik böyle... hani nerede eğitimdeki ekonomiklik ilkesi!? Bazı problemler palyatif yöntemlerle hemen oracıkta çözülebilir!? Ama nerdeee..! İlla ki prosedür olacak! Olmaz bu iş böyle!!

19 Ekim 2020 09:25

EricContana
Yasaklı

Cevap verilecek şeye cevap vermiyorsunuz ki.

Ben size "Neden yönetmeliğe göre giriş çıkış saatleriniz aynı değilken öğretmenle birlikte girip çıkıyorsunuz?" diyorum, siz bana: "talep edin böyle böyle olacak" diyorsunuz? Bunu da cevap olarak kabul edebiliyorsunuz. Çok enteresan.

Ben size: Sıkı sıkıya sarıldığınız yönetmeliğe göre mümkün değil diyorum size bana: "paşa paşa yapacaksınız" diyorsunuz. İşin enteresan tarafı bunun da bir cevap olduğunu düşünüyorsunuz.


hugo.almeida, 3 ay önce - Alıntıya git
Hocam yalnızca siz değil, diğer tüm arkadaşlar ne söylesek baştan direkt önyargılı davrandıkları icin artık cevap verme isteğimiz dahi kalmıyor. Düzgünce soru sorun duzgunce cevabınızı alırsınız. Mesela okulların geliş gidiş saatleri hakkında müfettişe soru sormuşsunuz. Bunun muhatabı müfettiş değildir. Bunun muhattabı okul idarenizdir. Okul idarenize bunu sordunuz mu? Yönetmelikte okul idaresi ile birlikte değerlendirilip karar alacağı yaziyor. Burada sizin okulla ilgili bir durum var. Ben yıllardır 6 saat üzerinden çalışıyorum ve çalıştığım 4. Okulum burası ve 4 okulda bu oldu. Diğer mesele olan ders konusu. Okullarda 8. Sınıflarda kariyer planlama dersi var. O dersi eğer arkadaşlarınız gerçekten sizin bu hassasiyetiniz gibi yaklaşıp gerçekten bize zaman yetmiyor deseydi diğer öğretmenlerin de samimi bir tavrı olduğunu düşünürdüm ancak o derste maalesef etik olmayan şekilde sözde adı ana branş olan dersler isleniyor. Keşke sizin gibi pdr etkinlikleri icin zaman bulamadığını ifade eden arkadaşlar olsa. Maalesef zaman verilen arkadaşlar bu görevi yerine getirmiyor hatta bununla ilgili etik yönergede yeni bir madde eklendi bu derslerde başka bir ders işlememin etik olmadığı şeklinde.
19 Ekim 2020 09:40

hugo.almeida
Genel Müdür
Hocam yalnızca siz değil, diğer tüm arkadaşlar ne söylesek baştan direkt önyargılı davrandıkları icin artık cevap verme isteğimiz dahi kalmıyor. Düzgünce soru sorun duzgunce cevabınızı alırsınız. Mesela okulların geliş gidiş saatleri hakkında müfettişe soru sormuşsunuz. Bunun muhatabı müfettiş değildir. Bunun muhattabı okul idarenizdir. Okul idarenize bunu sordunuz mu? Yönetmelikte okul idaresi ile birlikte değerlendirilip karar alacağı yaziyor. Burada sizin okulla ilgili bir durum var. Ben yıllardır 6 saat üzerinden çalışıyorum ve çalıştığım 4. Okulum burası ve 4 okulda bu oldu. Diğer mesele olan ders konusu. Okullarda 8. Sınıflarda kariyer planlama dersi var. O dersi eğer arkadaşlarınız gerçekten sizin bu hassasiyetiniz gibi yaklaşıp gerçekten bize zaman yetmiyor deseydi diğer öğretmenlerin de samimi bir tavrı olduğunu düşünürdüm ancak o derste maalesef etik olmayan şekilde sözde adı ana branş olan dersler isleniyor. Keşke sizin gibi pdr etkinlikleri icin zaman bulamadığını ifade eden arkadaşlar olsa. Maalesef zaman verilen arkadaşlar bu görevi yerine getirmiyor hatta bununla ilgili etik yönergede yeni bir madde eklendi bu derslerde başka bir ders işlememin etik olmadığı şeklinde.
EricContana, 3 ay önce - Alıntıya git

Hayır efendim yine yanlış anlıyorsunuz. Ben müfettişe sizin geliş gidiş saatinizi sormadım. Kaçta gelip kaçta gittiğiniz umurumda değil inanın. Sizin okulda olmanızın ya da olmamanız benim açımdan herhangi bir sorun teşkil eden durum değil. Hali hazırda benim eğitim öğretim faaliyetlerime etki eden bir işleyişi yok. Bunda da sizi suçluyorum gibi algılamayın ama. Ben müfettişe haftalık ders çizelgesinde yer almayan bir dersin etkinliklerini hangi zaman diliminde yapılacağını sordum dedim. Pek tabi olarak da onlar da net bir zaman dilimi yok ama yapmak zorundasınız gibi akla mantığa sığmayan bir şey söylediler. Size 6 saat öğrencilerle bire bir, yüz yüze danışmanlık verip sizden her sınıfın dersine girmenizi istiyorlar gibi düşünün. Aynı anda bir iki işi yapamayacağınızda ne kadar saçma olduğunu anlarsınız.

Ben size yazmayacaktım ama sürekli olarak dayanak gösterdiğiniz yönetmelik işleyiş olarak uygulanabilir değil. Yönetmelikte öyle yazıyor böyle diyeceksin, öyle yazıyor böyle yapacaksın noktasında tutumunuz genel olarak yanlış. Giriş çıkış saatleriniz noktasını da yönetmeliğe işinize geldiğinden riayet etmeme konusunda örnek olarak verdim.

Meseleye sen ya da ben üzerinden değil genel olarak bakmalıyız. Siz yapabilirsiniz, siz uyabilirsiniz, dünyanın en iyi danışmanı olabilirsiniz. Söylenenleri doğrudan şahsınıza bir itham gibi değil genel olarak ortada olan yanlışlar üzerinden değerlendirin.

Dip not: Yönetmeliklere tüm eğitim camiası olarak uysak inanın okullarda ne işleri doğru düzgün yürütür, ne zamanında bitirebilir ne de elimizi yıkayacak sabun bulabiliriz.

19 Ekim 2020 09:42

hugo.almeida
Genel Müdür

Hugo almeida hocam sizi anlıyorum. Yormayın kendinizi)) Maelesef Neo - Liberal eğitim politikaları okullarımızı bu hale getirdi! Karşınızda çözüm üretecek, çözüme ortak olacak, işbirliği yapacak bir anlayış yok!?Efendim yönetmelik şöyle, yönetmelik böyle... hani nerede eğitimdeki ekonomiklik ilkesi!? Bazı problemler palyatif yöntemlerle hemen oracıkta çözülebilir!? Ama nerdeee..! İlla ki prosedür olacak! Olmaz bu iş böyle!!


Kagiş, 3 ay önce - Alıntıya git

Herkes herkesi düşman olarak algılıyor. Toplumsal olarak ciddi bir buhran içindeyiz. Çözüm mözüm hak getire. :)

19 Ekim 2020 09:50

EricContana
Yasaklı

Hayır efendim yine yanlış anlıyorsunuz. Ben müfettişe sizin geliş gidiş saatinizi sormadım. Kaçta gelip kaçta gittiğiniz umurumda değil inanın. Sizin okulda olmanızın ya da olmamanız benim açımdan herhangi bir sorun teşkil eden durum değil. Hali hazırda benim eğitim öğretim faaliyetlerime etki eden bir işleyişi yok. Bunda da sizi suçluyorum gibi algılamayın ama. Ben müfettişe haftalık ders çizelgesinde yer almayan bir dersin etkinliklerini hangi zaman diliminde yapılacağını sordum dedim. Pek tabi olarak da onlar da net bir zaman dilimi yok ama yapmak zorundasınız gibi akla mantığa sığmayan bir şey söylediler. Size 6 saat öğrencilerle bire bir, yüz yüze danışmanlık verip sizden her sınıfın dersine girmenizi istiyorlar gibi düşünün. Aynı anda bir iki işi yapamayacağınızda ne kadar saçma olduğunu anlarsınız.

Ben size yazmayacaktım ama sürekli olarak dayanak gösterdiğiniz yönetmelik işleyiş olarak uygulanabilir değil. Yönetmelikte öyle yazıyor böyle diyeceksin, öyle yazıyor böyle yapacaksın noktasında tutumunuz genel olarak yanlış. Giriş çıkış saatleriniz noktasını da yönetmeliğe işinize geldiğinden riayet etmeme konusunda örnek olarak verdim.

Meseleye sen ya da ben üzerinden değil genel olarak bakmalıyız. Siz yapabilirsiniz, siz uyabilirsiniz, dünyanın en iyi danışmanı olabilirsiniz. Söylenenleri doğrudan şahsınıza bir itham gibi değil genel olarak ortada olan yanlışlar üzerinden değerlendirin.

Dip not: Yönetmeliklere tüm eğitim camiası olarak uysak inanın okullarda ne işleri doğru düzgün yürütür, ne zamanında bitirebilir ne de elimizi yıkayacak sabun bulabiliriz.


hugo.almeida, 3 ay önce - Alıntıya git
Sayın hocam benim yönetmelik dediğim psikolojik danışma ve rehberlik hizmetleri yonetmeligi. Milli egitim bakanlığının bir çok yonetmeligi var ve hepsi kusursuz mu diyorum ? Eksikleri vs olabilir. Benim ifade ettiğim o yönetmelikler değil.
19 Ekim 2020 10:22

hugo.almeida
Genel Müdür
Sayın hocam benim yönetmelik dediğim psikolojik danışma ve rehberlik hizmetleri yonetmeligi. Milli egitim bakanlığının bir çok yonetmeligi var ve hepsi kusursuz mu diyorum ? Eksikleri vs olabilir. Benim ifade ettiğim o yönetmelikler değil.
EricContana, 3 ay önce - Alıntıya git

Benim sorularım da zaten PDR Yönetmeliğinden idi. Bununla beraber diğer yönetmeliklerin de işleyiş ve uygulanabilirlik açısından farklı şartlara göre bir dayanak noktası kabul edilmeyeceğini belirtmek için son cümlem: "hiç bir iş yürümez"i söyledim.

Dediğiniz gibi kusursuz değil. O yüzden bence karşılıklı fikir alışverişlerinde "yönetmelik öyle bana ne" tutumunun doğru olmadığını söylüyorum.

19 Ekim 2020 10:27

EricContana
Yasaklı

Benim sorularım da zaten PDR Yönetmeliğinden idi. Bununla beraber diğer yönetmeliklerin de işleyiş ve uygulanabilirlik açısından farklı şartlara göre bir dayanak noktası kabul edilmeyeceğini belirtmek için son cümlem: "hiç bir iş yürümez"i söyledim.

Dediğiniz gibi kusursuz değil. O yüzden bence karşılıklı fikir alışverişlerinde "yönetmelik öyle bana ne" tutumunun doğru olmadığını söylüyorum.


hugo.almeida, 3 ay önce - Alıntıya git
Sayın hocam bazi arkadaslar neye göre bunu söylüyorsun diyorlar. Ne diyeceğiz o arkadaşlara? Adam geliyor bu benim işim değil diyor. Bir isin kimin isi olduğunu MEB nerede belirtiyor? Yonetmelikte. Yani sorduğu soru bizi oraya götürüyor. Biz kafamızdan uydurmusuz gibi suçluyor. Yönetmelik gereği is yapan arkadaşlar suçlu uluyor. Arkadaşların çoğunun gücü müdürüne, idarecilerine ve bakanlığa yetmiyor, okuldaki arkadasa sariyorlar. Bi kaç kelam da o arkadaşlara etseniz ?
Toplam 42 mesaj