Editörler : muhtesem32
15 Ekim 2020 15:32   


Atatürk üniversitesi açıköğretim fakültesi hakkında bilgiye ihtiyacım var

merhaba arkadaşlar. ikinci üniversite olarak atatürk üniversitesine kayıt yapmak istiyorum. anadolu üniversitesine kaydım var ve istanbul üiversitesinde de istediğim bölüm yok. ama merak edip cevabını bulamadığım bazı sorular var ve bilen arkadaşlardan yardım istiyorum.

1- erken mezun olma durumu nasıl? yani ortak dersler olan 8 tane ders türk dili inkılap 1 2 gibi hepsinden muaf olabiliyor muyuz? olabiliyorsak ne yapmamız gerekiyor?

2- güz döneminde üstten ders alınamıyor sanırım ama bahar döneminde de ders ve kredi sınırlaması varmış sanırım bu nasıl oluyor? 30 kredi sınırı varmıs sanırım eğer öyleyse bu muaf dersler çıkarınca bahar dönemi sadece 1 ders üstten alınabiliyor demek.

3- yaz okulu oluyor mu ve oluyorsa şartları ders sınırı kredi vs sınırı nedir?

erken mezun olabilmem için bunları soruyorum. yani yaz okulu ve üstten ders alarak seneye eylül ayı gibi mezun olma imkanımız var mı? ya da en geç 2022 ocak ayında falan? bilen arkadaşlar ayrıntılı şekilde cevaplandırırsa çok sevinirim

15 Ekim 2020 22:38

jumboaof
Aday Memur

ataaof twitter sayfasına bakarsan arkana bile bakmadan kaçarsın, kayıt olmadan önce bir bak, ataaof nin verdiği cevap "Öğrencilerimiz aynı dönem içerisinde en fazla 30 kredilik ders seçebilirler. Alttan kalan dersler otomatik olarak sisteme yüklenir. Geriye kalan dersler öğrencilerin kendisi tarafından seçilmelidir. Öğrenciler üst dönemden ders alamazlar."

16 Ekim 2020 11:51

etzel45
Şef

ataaof twitter sayfasına bakarsan arkana bile bakmadan kaçarsın, kayıt olmadan önce bir bak, ataaof nin verdiği cevap "Öğrencilerimiz aynı dönem içerisinde en fazla 30 kredilik ders seçebilirler. Alttan kalan dersler otomatik olarak sisteme yüklenir. Geriye kalan dersler öğrencilerin kendisi tarafından seçilmelidir. Öğrenciler üst dönemden ders alamazlar."


jumboaof, 7 ay önce - Alıntıya git

hocam üst dönemden ders alınabiliyor diye okudum fakat dediğiniz gibi 30 akts sınırı var ve bu da en iyi ihtimal bir ders almaya yarıyor sanırım. yaz okulunu da işin içine katarsak en erken 1.5 senede mezun olabiliyoruz anladığım kadarıyla. uzun bir süre hocam ya şuanda tıbbi sekreterlik okuyorum ocakta mezun olacağım aynı zamanda da ağız diş sağlığı okuyorum ondan da seneye eylül gibi falan mezunum 3. üniversite olarak emlak yönetimi okuyup da ata aöf ile uğraşmaya gerek var mı bilemedim anadolu aöf gibi sistemi oturmuş değil sanırım

26 Kasım 2020 15:30

atanamayangariban
Aday Memur

Sizinle aynı durumdayım bilgi sahibi olamadım. Öğrendiyseniz paylaşır mısınız

26 Kasım 2020 18:22

Abdullah2312
Aday Memur

hocam üst dönemden ders alınabiliyor diye okudum fakat dediğiniz gibi 30 akts sınırı var ve bu da en iyi ihtimal bir ders almaya yarıyor sanırım. yaz okulunu da işin içine katarsak en erken 1.5 senede mezun olabiliyoruz anladığım kadarıyla. uzun bir süre hocam ya şuanda tıbbi sekreterlik okuyorum ocakta mezun olacağım aynı zamanda da ağız diş sağlığı okuyorum ondan da seneye eylül gibi falan mezunum 3. üniversite olarak emlak yönetimi okuyup da ata aöf ile uğraşmaya gerek var mı bilemedim anadolu aöf gibi sistemi oturmuş değil sanırım


etzel45, 7 ay önce - Alıntıya git
kardeşim üstten ders yok istersen 10 kredilik dersin olsunnama üstten ders yok yaz okuluda açılacağı garanti değil inşallah açarlar
26 Kasım 2020 18:49

etzel45
Şef

Sizinle aynı durumdayım bilgi sahibi olamadım. Öğrendiyseniz paylaşır mısınız


atanamayangariban, 5 ay önce - Alıntıya git

hocam bilgi falan alamadım, dolayısıyla kayıt da olmadım. kpss sonucum güzel geldi zaten sıkıntı yok

01 Aralık 2020 16:17

Bitirmis044
Aday Memur

hocam bilgi falan alamadım, dolayısıyla kayıt da olmadım. kpss sonucum güzel geldi zaten sıkıntı yok


etzel45, 5 ay önce - Alıntıya git

Bende Ata AÖF Tds okuyorum. Üstten ders alma şansımızz yok malesef. İy bir puan aldım. İnşallah punlarımız yanmadan mezun olduktan sonra atama olur.

01 Aralık 2020 16:24

etzel45
Şef

Bende Ata AÖF Tds okuyorum. Üstten ders alma şansımızz yok malesef. İy bir puan aldım. İnşallah punlarımız yanmadan mezun olduktan sonra atama olur.


Bitirmis044, 5 ay önce - Alıntıya git

kaç puan aldınız

01 Aralık 2020 16:41

Bitirmis044
Aday Memur

kaç puan aldınız


etzel45, 5 ay önce - Alıntıya git

88 aldım hocam siz?

01 Aralık 2020 16:46

etzel45
Şef

88 aldım hocam siz?


Bitirmis044, 5 ay önce - Alıntıya git

93 hocam. sıralamanız kaç?

01 Aralık 2020 17:27

Bitirmis044
Aday Memur

93 hocam. sıralamanız kaç?


etzel45, 5 ay önce - Alıntıya git

306

Toplam 10 mesaj