Editörler : Renjiro
31 Ekim 2020 07:21   


Hafızlığı Muhafaza Kursu

Diyanetin hafız imamlara karşı saçma bir uygulaması resmen okuyunca şok oldum diğer düz lise imamları yatacak ben hafızlığa diyanet istiyor diye yeniden başlayacağım benim hafızlığımı diyanete ispat etmek zoeundamıyım bütün hafta hatta hafta sonu da olsun istiyor buna bütün hafız imamlar karşı çıkmalı biz öğrenciliğimizi kuran kursunda yaptık diyerek resmen rezillik

01 Kasım 2020 07:04

muharras
Şube Müdürü

Müktesebte hafız yazıldığı için o puanı sınavlarda çatır çatır kullanıyorsun ama? Ya da hafız olma şartı getirilen sınavlara başvuru hakkını elde edebiliyorsun hatta derecen kademen ona göre veriliyor ama oku bakalım şu sayfayı dendiğinde okuyamıyorsan kusura bakma sen hafız değilsin. Zamanında hafızlık yapmış ve onu unutmuş birisin. Ben bu kararı destekliyorum. Nice hafız olduğunu söyleyen hocalar şimdi bir çoğunu unutmuş durumda

Madem hafızlığına güveniyorsun açılacak olan bu kurstan korkma kardeş

01 Kasım 2020 10:51

dava_adamı_63
Memur
Hafızlığı 13 yaşında taş gibi ezberleyip 28 yaşına kadar neredeyse hiç tekrar etmeyip tamamen unutmuş. 28 yaşında yeniden sağlamlaştırmaya başlayıp ezbere mukabele okuyacak şekilde sağlamlaştırmış biri olarak yıllarca hayal ettiğim sonunda gerçekleşecek olan , inşallah ilerki zamanlarda dahada güzel olacak bi sistem . Eğer hafızlığı dünyevi bir makamı elde etmek için yaptıysa bir kişi zaten ona yazıklar olsun . Yok işin içinde Allah rızasıda varsa o zaman , önce ezberleyip istediğin yerlere gel , sonra işin bittimi unut gitsin olmaz öyle . Hatta diyaneti bu konuda geç kalmış diye eleştirmek bile istiyorum.
01 Kasım 2020 11:13

Gazzali-12345
Aday Memur
İnşallah duyum değil gerçektir. İnşallah böyle bir şey gerçekleşir . Hafız olup imam olan bir kişi nasıl bir kafayla böyle bir programdan şikayetçi olur zerre kadar aklım almıyor. Yani bunda şikayetçi olan kişi, kimse bana karışmasın hafızlığım zayıf olarak kabre girmek istiyorum mu diyor acaba ... Vesselam
01 Kasım 2020 12:20

rmz37
Aday Memur

inşallah olur.buna çok ihtiyacımız var.

01 Kasım 2020 12:47

fanibiri
Şef

Hafızları kıskanan meğer ne kadar da çok din görevlisi !!! varmış.

01 Kasım 2020 12:48

hafız emre
Aday Memur
Hafızlığı 13 yaşında taş gibi ezberleyip 28 yaşına kadar neredeyse hiç tekrar etmeyip tamamen unutmuş. 28 yaşında yeniden sağlamlaştırmaya başlayıp ezbere mukabele okuyacak şekilde sağlamlaştırmış biri olarak yıllarca hayal ettiğim sonunda gerçekleşecek olan , inşallah ilerki zamanlarda dahada güzel olacak bi sistem . Eğer hafızlığı dünyevi bir makamı elde etmek için yaptıysa bir kişi zaten ona yazıklar olsun . Yok işin içinde Allah rızasıda varsa o zaman , önce ezberleyip istediğin yerlere gel , sonra işin bittimi unut gitsin olmaz öyle . Hatta diyaneti bu konuda geç kalmış diye eleştirmek bile istiyorum.
dava_adamı_63, 1 yıl önce - Alıntıya git
Maşallah. Aynı yaşta hafız olmuşuz hocam. Ben 1999 da bitirdim hafızlığımı. 5 sene hatimle teravih namazı kıldırdım. O yüzden hafızlığım çok şükür duruyo. Bende bu kursu destekliyorum.
01 Kasım 2020 13:21

Gazzali-12345
Aday Memur
Evet müftülük whatsaptan yazı gönderdiğine göre gerçek olduğu kesinleşti. İnşallah bütün hafız personele zorunlu olarak uygulanır inşallah , bende dahil olmak üzere ...
01 Kasım 2020 16:55

M.Kayyum
Aday Memur
Harika bi haber bu . Sonuna kadar destekliyorum . Dört gözle programın başlamasını bekliyorum
06 Kasım 2020 10:39

Mahzun_
Müsteşar

Yani gerçekten şu önyargılı ve art niyetli yoruma şaşıyorum. Şi,mdi Allah rızası için doğru söyle, Allahın adını verdim bak, Hafızlık müktesebi olan Din görevlilerinin %'de kaçı Hafızlığını %100 oranında korumuş durumda.

Ben sana sadece etrafımda bildiğim arkadaşlardan örnek vereyim. 7 Tane hafız arkadaşım var İmam ve müezzin görevi olan. Ve bunlardan sadece 1 tanesi hergün tekrar yaptığı için hafızlığın %90 dan fazlasını muhafaza etmiş durumda.

Diğerlerinin hafızlığı hak getire.

Şimdi Müktesepte 8 puan fark olacak, Kademe imkanı verecek, Aşere takrip tayyibe, ihtisas, Dini musiki kurslarında, Yurt dışı, ihtisas vs. sınavlarda avantaj sağlayacak bir imkana sahip olacak, Ondan sonra Başkanlık bu imkanları verdiği adamların Hafızlıklarını sağlamlaştırmak istemesi, Hafızlıklarından emin olmak istemesi yanlış mı oluyor. Haksızlık mı oluyor.

Hem ekmeğini yiyeceksin, hem nimetlerinden faydalanacaksın, hemde hafızlık belgesini aldıktan sonra ezberini unutup, hafızlığını kaybedip, tüm imkanlardan hafızmışsın gibi yararlanmaya devam edeceksin.

İşin uhrevi boyutunu sormuyorum bile. Bunun hesabını kitabını Allah bilir. Onu siz düşüneceksiniz.

Ama burada ben hafızım ispat etmek zorundamıyım anlayışı saçma sapan bir alayış.

Ayrıca Düz lise imamları tabiri nedir kardeşim. Ne diye aşağılar şekilde konuşuyorsun. Kim oluyorsun da kendini üstün görüp Lise mezunu hafız olmayan imamlara laf atıyorsun.

"İnne ekramekum indellahi etkakum" ayeti senin hafızandan silinmiş bell ki.

Haddini bileceksin. Eğer Diyanet işleri başkanlığında Din hizmetleri sınıfında Din görevlisi olarak Hafızlık belgesinin sağladığı imkanlardan yararlanıp, Hafızlığının iyi olup olmadının kontrol edilmesinden rahatsız oluyorsan, Müftülüğe gidersin, İKYS de bilgilerinde yazılı olan "HAFIZ" İbaresini sildirirsin, sonra konuşursun.

06 Kasım 2020 10:42

Mahzun_
Müsteşar

Hafız olmayan biri olarak Tüm personelin ezberi sağlamlaştırılır ve yeni ezber yaptırılır inşallah.

Toplam 10 mesaj
 
ANKET
Başıboş sokak köpekleri sizce sokaklardan toplanmalı mı?