Editörler : metin_alkan
«6789101112131415161718
18 Ocak 2021 11:55

kayzer555
Memur

Hocalarım özgeçmişe konulan tüm yayınlarımız için de kanıt dosyası eklemek zorunda mıyız?


muhmuh34, 1 ay önce - Alıntıya git

Evet hocam, belge eklemeden özgeçmişe eklenemiyor zaten.

18 Ocak 2021 12:14

nickbulmakzorazizim
Genel Müdür

Hocam Dr öncesi hiçbir yayınızı puanlamazsanız, Dr öncesi en az 10 puan şartını nasıl tamamlayacaksınız?Benim demek istediğim şuydu: bir çalışmanızı herhangi bir nedenden dolayı puanlamadınız. O zaman o yayına gelen atıfları da puanlamak etik değil. Bu cümleyi 2020 yılında Doçent olan 2 arkadaşım paylaştı. Ayrıca Dr öncesi bir çalışmanıza, Dr sonrası atıf aldıysanız elbette Dr sonrası atıf olarak göstereceksiniz. Ancak puanlamadığınız çalışmalarınıza gelen atıfları puanlamayın.


gggoksu, 1 ay önce - Alıntıya git

Hocam neden beyannameye koymadığımız, özgeçmişe gelmiş yayına atıfları puanlamayalım? O yayınları da biz yaptık. Puanlamaya dahil etmemek o yayınların geçersiz olduğu anlamına gelmezki. ÜAK kriterlerinde böyle bir ayrım da yok. Yani hukuki olarak bir olumsuzluk yok burada.

18 Ocak 2021 12:15

babacaretta
Şube Müdürü

Hocam Dr öncesi hiçbir yayınızı puanlamazsanız, Dr öncesi en az 10 puan şartını nasıl tamamlayacaksınız?Benim demek istediğim şuydu: bir çalışmanızı herhangi bir nedenden dolayı puanlamadınız. O zaman o yayına gelen atıfları da puanlamak etik değil. Bu cümleyi 2020 yılında Doçent olan 2 arkadaşım paylaştı. Ayrıca Dr öncesi bir çalışmanıza, Dr sonrası atıf aldıysanız elbette Dr sonrası atıf olarak göstereceksiniz. Ancak puanlamadığınız çalışmalarınıza gelen atıfları puanlamayın.


gggoksu, 1 ay önce - Alıntıya git

Yanlis yonlendirme yapiyorsunuz...

Bir aday beyannameye dahil etmese de tum calismalarindan sorumludur. Eger oyle olmasaydi ozgecmis denen sey ayrica olusmazdi. Bu yuzden de eser saklamak suctur.

Siz beyannameye dahil etmediginiz calismayi neden puanlamadiginizi zaten belirtmen zorundasiniz. Parali dergi, bir baska calismaniza cok benzemesi vs...Yayin kalitesiz diye puanlamayani ilk kez duyuyorum acikcasi. Bunu aiklamalar kismina 'kalitesiz buldugum icin puanlamadim' seklinde mi aciklayacaksiniz merak ettim acikcasi...Yanlis bilgiler mevcutsa zaten geri cekmeniz gerekmektedir. Kaldi ki atif aldigina gore cok da kalitesiz sayilmaz :))

Beyannamede cesitli sebeplerle olmayan ancak ozgecmiste gorunmek zorunda olan calismalariniz yok hukmunde degildir. Juriler o calismalariniza da goz atacaktir zaten. Bir calismayi puanlamamis olmak o calismayi hic yapmamis olmak degildir. Sadece o cesitli sebeplerden oturu puanlamaniz dogru olmadigi icindir. Yoksa o calisma yok hukmunde degildir ve elbette o calismalara gelen atiflar da puanlanabilir.

18 Ocak 2021 13:05

nickbulmakzorazizim
Genel Müdür

Yanlis yonlendirme yapiyorsunuz...

Bir aday beyannameye dahil etmese de tum calismalarindan sorumludur. Eger oyle olmasaydi ozgecmis denen sey ayrica olusmazdi. Bu yuzden de eser saklamak suctur.

Siz beyannameye dahil etmediginiz calismayi neden puanlamadiginizi zaten belirtmen zorundasiniz. Parali dergi, bir baska calismaniza cok benzemesi vs...Yayin kalitesiz diye puanlamayani ilk kez duyuyorum acikcasi. Bunu aiklamalar kismina 'kalitesiz buldugum icin puanlamadim' seklinde mi aciklayacaksiniz merak ettim acikcasi...Yanlis bilgiler mevcutsa zaten geri cekmeniz gerekmektedir. Kaldi ki atif aldigina gore cok da kalitesiz sayilmaz :))

Beyannamede cesitli sebeplerle olmayan ancak ozgecmiste gorunmek zorunda olan calismalariniz yok hukmunde degildir. Juriler o calismalariniza da goz atacaktir zaten. Bir calismayi puanlamamis olmak o calismayi hic yapmamis olmak degildir. Sadece o cesitli sebeplerden oturu puanlamaniz dogru olmadigi icindir. Yoksa o calisma yok hukmunde degildir ve elbette o calismalara gelen atiflar da puanlanabilir.


babacaretta, 1 ay önce - Alıntıya git

Hocam teşekkürler. Danışmanım katkı sunmadan tezden makale çıkarttım, tek yazarlı yayınlattım doğal olarak. Bunu özgeçmişe koymayı ve puanlamamayı planlıyorum. Fakat çalışma alanda ilk olduğu için atıflar aldı. Boşa gitmesini istemiyordum ben de.

Özgeçmişe koyduğumuz, puanlamaya dahil etmediğimiz çalışmalarda gerekçe mi yazıyoruz?

18 Ocak 2021 13:25

babacaretta
Şube Müdürü

Hocam teşekkürler. Danışmanım katkı sunmadan tezden makale çıkarttım, tek yazarlı yayınlattım doğal olarak. Bunu özgeçmişe koymayı ve puanlamamayı planlıyorum. Fakat çalışma alanda ilk olduğu için atıflar aldı. Boşa gitmesini istemiyordum ben de.

Özgeçmişe koyduğumuz, puanlamaya dahil etmediğimiz çalışmalarda gerekçe mi yazıyoruz?


nickbulmakzorazizim, 1 ay önce - Alıntıya git

Simdi siz juri olsaniz merak etmez misiniz calismanin neden puanlanmadigini?

Ayrica danismaninizdan bir iki cumlelik feragat yazisi alarak calismayi puanlayabilmeniz lazim. Danismaninizla sonradan araniz limonu oldu ise ve isteyemiyorsaniz siz bilirsiniz.

Aciklamalar kisminda calismanin neden puanlanmadigini aciklamak zorunlu degil elbet, ama iyi olacaktir.

18 Ocak 2021 13:54

tenya
Aday Memur

Hocam Dr öncesi hiçbir yayınızı puanlamazsanız, Dr öncesi en az 10 puan şartını nasıl tamamlayacaksınız?Benim demek istediğim şuydu: bir çalışmanızı herhangi bir nedenden dolayı puanlamadınız. O zaman o yayına gelen atıfları da puanlamak etik değil. Bu cümleyi 2020 yılında Doçent olan 2 arkadaşım paylaştı. Ayrıca Dr öncesi bir çalışmanıza, Dr sonrası atıf aldıysanız elbette Dr sonrası atıf olarak göstereceksiniz. Ancak puanlamadığınız çalışmalarınıza gelen atıfları puanlamayın.


gggoksu, 1 ay önce - Alıntıya git

Doktora öncesi 10 puan diye bir şart yok hocalarım. En az 90'ı doktora sonrası şart. Diğer yandan, doktora tezinizden veya doktora sırasında yaptığınız çalışmalrın cilt-sayfa numarası doktora bitiş tarihinden sonra ise sistem bu öalışmaları da doktora sonrası olarak puanlıyor. Ancak tez yayınlarınızı tezinizle ilişkilendirmek zorundasınız.

18 Ocak 2021 14:09

Okutman Dr.
Aday Memur

Arkadaşlar, doktora öncesi bildirimi, bildiri olarak puanlayabiliyorum değil mi? Emin olmak için soruyorum.

18 Ocak 2021 15:03

gggoksu
Memur

Arkadaşlar, doktora öncesi bildirimi, bildiri olarak puanlayabiliyorum değil mi? Emin olmak için soruyorum.


Okutman Dr., 1 ay önce - Alıntıya git

evet puanlarsınız, ancak sosyal bilimlerde tezle ilişkili bildiriler puanlanmıyor. Mühendislikte böyle bir şart yok diye biliyorum.

18 Ocak 2021 15:11

gggoksu
Memur

Yanlis yonlendirme yapiyorsunuz...

Bir aday beyannameye dahil etmese de tum calismalarindan sorumludur. Eger oyle olmasaydi ozgecmis denen sey ayrica olusmazdi. Bu yuzden de eser saklamak suctur.

Siz beyannameye dahil etmediginiz calismayi neden puanlamadiginizi zaten belirtmen zorundasiniz. Parali dergi, bir baska calismaniza cok benzemesi vs...Yayin kalitesiz diye puanlamayani ilk kez duyuyorum acikcasi. Bunu aiklamalar kismina 'kalitesiz buldugum icin puanlamadim' seklinde mi aciklayacaksiniz merak ettim acikcasi...Yanlis bilgiler mevcutsa zaten geri cekmeniz gerekmektedir. Kaldi ki atif aldigina gore cok da kalitesiz sayilmaz :))

Beyannamede cesitli sebeplerle olmayan ancak ozgecmiste gorunmek zorunda olan calismalariniz yok hukmunde degildir. Juriler o calismalariniza da goz atacaktir zaten. Bir calismayi puanlamamis olmak o calismayi hic yapmamis olmak degildir. Sadece o cesitli sebeplerden oturu puanlamaniz dogru olmadigi icindir. Yoksa o calisma yok hukmunde degildir ve elbette o calismalara gelen atiflar da puanlanabilir.


babacaretta, 1 ay önce - Alıntıya git

hocam ben o çalışmamdan puan almak istemiyorum zaten ihtiyacım da yok. açıklamalar kısmına da yazarım uygun bir dille. bunu sadece örnek olsun diye burada paylaştım. elbette özgeçmişime ekleyeceğim. bu süreçte doçent ve profesör olan hocalarımla sürekli fikir alışverişi yaptım ve bana dedikleri puanlamayacağın bir çalışmanın atıflarını da puanlama. Bu kişiler arasında jüri üyesi olanlar da vardı. ben tecrübelerine güvendiğim hocaların düşüncelerini paylaştım.

18 Ocak 2021 15:40

babacaretta
Şube Müdürü

hocam ben o çalışmamdan puan almak istemiyorum zaten ihtiyacım da yok. açıklamalar kısmına da yazarım uygun bir dille. bunu sadece örnek olsun diye burada paylaştım. elbette özgeçmişime ekleyeceğim. bu süreçte doçent ve profesör olan hocalarımla sürekli fikir alışverişi yaptım ve bana dedikleri puanlamayacağın bir çalışmanın atıflarını da puanlama. Bu kişiler arasında jüri üyesi olanlar da vardı. ben tecrübelerine güvendiğim hocaların düşüncelerini paylaştım.


gggoksu, 1 ay önce - Alıntıya git

O konuda yapilan bir itiraz kabul edilmisti de o yuzden yazdim...

Bizler de zaten tecrubeli hocalarimizin fikirlerine istinaden yaziyoruz. Ama iste bazi hocalar da bu konuda yasal bir surec tecrube edinmedikleri icin bildiklerinin dogru oldugunu saniyorlar...

Atifin beyannamesi, ozgecmisi olmaz, atif atiftir...Atiflar para ile satin alinmiyor sonucta...

Kolay gelsin, basarilar...

18 Ocak 2021 15:46

nickbulmakzorazizim
Genel Müdür

yeni eklediğim yayınlar YÖK AKADEMİK sayfama düşmüyor. 1 hafta oldu. Aynısını yaşayan var mı?

18 Ocak 2021 15:55

Dean_CORSO
Şube Müdürü

2020 yılından veya daha öncesinden asgariden kalıp Ocak 2021 başvurusunu yapacak olan gönül dostları bir hususa dikkat etsinler.

Asgari koşullar ile ilgili forum başlığına girerseniz göreceksiniz süreçte asgariden kalanların bir sonraki başvurusunda doçentlik komisyonu tarafından (2-3 adet) yeni yayın eklenmediyse doğrudan asgariden kalan örnekler forumda paylaşılıyor. Örnekler mevcut. Yeni yayından kasıt online bildiriler değildir kanımca asgariden kalıp yeni başvuruyu dosya değiştirmeden yapacaklar var ise bilgilendirmek istedim. Tabii asgariden kalma nedeni bildiriler olarak gösterilen dostlar var ise onlarında bu açığı kapatarak yeniden başvuru yapmaları lazım.

Asgariden kaldığınız dosya ile aynen hiçbir ekleme yapmadan yeniden başvurmayın sonuçta dosyalar artık mimlenmiş konumda.

https://forum.memurlar.net/konu/2342492/51.sayfa

https://forum.memurlar.net/konu/2342492/52.sayfa

18 Ocak 2021 16:27

soners87
Memur

Sayın Hocalarım, hepinize şimdiden bol şans ve başarılar diliyorum. Ben de aklıma gelen sorular oldukça sizlerin fikir ve deneyimlerinizden faydalanmak, bildiğim cevaplar varsa da diğer arkadaşlarımızın sorularını cevaplandırmak istiyorum. Sorum ise atıflar ile ilgili,

Güney Amerika orijinli bir dergide (ESCI) yayınım bulunmakta ve bu dergi kökeni nedeniyle latin amerika indekslerinde de tarandığından makalenin atıfları şimdilik yalnızca İspanyolca dilinde yazılmış makaleler. Atıf konusunda hiçbir yerde dil kısıtlaması yok, mantıken de olmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Ancak bu konuda bir bilgisi olan varsa ve aydınlatırsa sevinirim.

18 Ocak 2021 16:37

soners87
Memur

yeni eklediğim yayınlar YÖK AKADEMİK sayfama düşmüyor. 1 hafta oldu. Aynısını yaşayan var mı?


nickbulmakzorazizim, 1 ay önce - Alıntıya git

Ders eklemeleri aynı anda düşerken eklediğim bildiriler görünmemekteydi. Bugün bildiriler görünüyor. Muhtemelen DBS sistemindeki güncellemeler ile alakalı bir durumdur. 20 ocak itibariyle sistem işler hale dönecektir.

18 Ocak 2021 17:22

bioyesil.
Aday Memur

Sayın Hocalarım, hepinize şimdiden bol şans ve başarılar diliyorum. Ben de aklıma gelen sorular oldukça sizlerin fikir ve deneyimlerinizden faydalanmak, bildiğim cevaplar varsa da diğer arkadaşlarımızın sorularını cevaplandırmak istiyorum. Sorum ise atıflar ile ilgili,

Güney Amerika orijinli bir dergide (ESCI) yayınım bulunmakta ve bu dergi kökeni nedeniyle latin amerika indekslerinde de tarandığından makalenin atıfları şimdilik yalnızca İspanyolca dilinde yazılmış makaleler. Atıf konusunda hiçbir yerde dil kısıtlaması yok, mantıken de olmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Ancak bu konuda bir bilgisi olan varsa ve aydınlatırsa sevinirim.


soners87, 1 ay önce - Alıntıya git

Sayın hocam, atıflarınızı bu şekilde kullanmanızda bir sıkıntı yok, önemli olan indeksi, dili değil. Başarılar.

18 Ocak 2021 19:15

murtanyan
Daire Başkanı

Sayın Hocalarım, hepinize şimdiden bol şans ve başarılar diliyorum. Ben de aklıma gelen sorular oldukça sizlerin fikir ve deneyimlerinizden faydalanmak, bildiğim cevaplar varsa da diğer arkadaşlarımızın sorularını cevaplandırmak istiyorum. Sorum ise atıflar ile ilgili,

Güney Amerika orijinli bir dergide (ESCI) yayınım bulunmakta ve bu dergi kökeni nedeniyle latin amerika indekslerinde de tarandığından makalenin atıfları şimdilik yalnızca İspanyolca dilinde yazılmış makaleler. Atıf konusunda hiçbir yerde dil kısıtlaması yok, mantıken de olmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Ancak bu konuda bir bilgisi olan varsa ve aydınlatırsa sevinirim.


soners87, 1 ay önce - Alıntıya git
Bana atıf yapan Rusça, Çince ve Arapça yazılmış makaleler var. Önemli olan kaynakça bölümünde açık ve anlaşılır şekilde adınızın olması ve derginin tarandığı indeks.
18 Ocak 2021 21:13

mervezkan500
Memur

Simdi siz juri olsaniz merak etmez misiniz calismanin neden puanlanmadigini?

Ayrica danismaninizdan bir iki cumlelik feragat yazisi alarak calismayi puanlayabilmeniz lazim. Danismaninizla sonradan araniz limonu oldu ise ve isteyemiyorsaniz siz bilirsiniz.

Aciklamalar kisminda calismanin neden puanlanmadigini aciklamak zorunlu degil elbet, ama iyi olacaktir.


babacaretta, 1 ay önce - Alıntıya git

Merhaba hocam,

Açıklama yazacağımız yer nerede bulunuyoracaba?

18 Ocak 2021 21:25

mervezkan500
Memur

Ocak ayı için sanmıyorum ama bir sonrakinde olabilir. Q hesabı sayesinde yağmacı dergi mi değil mi tartışması sona erer.


Dean_CORSO, 1 ay önce - Alıntıya git

teşekkür ederim.

18 Ocak 2021 21:34

tenya
Aday Memur

2 gün kaldı başvurunun açılmasına hala yöksis te dosya yükleme ile ilgili güncellemesi devam ediyor. Güncelleme yapacak tarihi iyi seçmişler.

18 Ocak 2021 22:34

orhunpeyzaj-2009
Aday Memur
Sayın hocalarım üak tarafından başvuruların 21 şubatta başlayacağı belirtildi. Duyurular kısmından görebilirsiniz.
Toplam 359 mesaj
«6789101112131415161718