Editörler : oto-danisman-expert
01 Aralık 2020 20:08

Kasparov2851
Aday Memur

Kpss 71.8 YDS 68.75 Bilgisayar Mühendisliği


Kasparov2851, 5 ay önce - Alıntıya git

1. Hava Mühendis

2.Kara Mühendis

3.Hava savunma

4.Hava ikmal

5.Hava personel

6.Kara piyade

Bir de geçen sene taban puanlarında bilgisayar mühendisliğinin taban puanı diğer mühendisliklere göre çok düşük puanla alım yapıyormuş (65) ile sebebi nedir?

02 Aralık 2020 01:05

Keykubat5
Aday Memur

Kara piyade kontenjan kaç kişi olur ve kaç kişi sınavlara çağrılır tahmininiz var mı önceki yıllarla ilgili Bi bilgi falan?

02 Aralık 2020 01:54

Mühendiss111
Aday Memur

Ayrıca mühendisliklerde yds isteniyor fakat sistemde tercih yapabiliyorum, yds puanım yok ?


Muratkk.09, 5 ay önce - Alıntıya git

Diğer arkadaşları da aydınlatmayı çalıştım dostum kılavuzda istenen belgeler evrak kontrolde kontrol edilecek nasıl dersen seçim aşamasına getirilicek belgeler kısmında KILAVUZDA SAYFA 17 VE 18 DE YAZIYOR oradaki 11.BELGE YABANCI DİL PUANI BELGESİ evrak kontrolde yani fyt öncesinde 17 ve 18.sayfada yazan belgeleri tek tek kontrol edicekler zaten kendinde kılavuzu tam okursan görücen şuan başvuru sisteminde başvurulabilmesi bence sistemsel sorun zaten yanında götürülmesi gereken belgelerden 11.belgen yoksa orda eksik evraktan fyt ye sokmadan geri yollucaklar bidaha bi oku yazdığım sayfaları başvursan da ordan geri çevrilcen tabi deniz ve hava mühendis yada öğretmenlikler için bu dediğim tekrardan başarılar .

02 Aralık 2020 10:04

Muratkk.09
Aday Memur
O zaman Hava Ulaştırmaya başvursam sıkıntı olmaz değil mi yds puanından dolayı
02 Aralık 2020 10:08

Hertzy
Aday Memur

Lisans diploma notunun bu aşamada bi etkisi var mı arkadaşlar ?

02 Aralık 2020 18:51

Mühendiss111
Aday Memur
O zaman Hava Ulaştırmaya başvursam sıkıntı olmaz değil mi yds puanından dolayı
Muratkk.09, 5 ay önce - Alıntıya git

Yok sorun olmaz o zaman

02 Aralık 2020 19:02

Shinobi noku
Kapalı
Kadın başvuru yok mu? Ben hava personel bölümüne başvuru yaptım 78 ile bakalım
02 Aralık 2020 19:02

Shinobi noku
Kapalı
Kadın başvuru yok mu? Ben hava personel bölümüne başvuru yaptım 78 ile bakalım
02 Aralık 2020 19:06

Muratkk.09
Aday Memur

Yok sorun olmaz o zaman


Mühendiss111, 5 ay önce - Alıntıya git
Hava Ulaştırma sınıfı nasıl bilginiz var mı ?
02 Aralık 2020 19:26

Adanam001
Aday Memur
Puan 80 hava maliye ve ya ikmal gelir mi
03 Aralık 2020 00:06

efekütahya

P3 70 işletme tezli yüksek lisans +

bankada çalışıyorum 8 yıldır

Hava maliye ve personel yazdım

03 Aralık 2020 15:41

Break.777
Aday Memur

kpss puanım : 83

03 Aralık 2020 15:46

fatihhhn
Aday Memur

Kpss: 82 Bölüm : Hemşirelik

Tek başvurduğum Piyade.

03 Aralık 2020 15:48

Break.777
Aday Memur

kpss puanım : 83 makine müh

1) hava ulaştırma

2) hava savunma

3) kara mühendislik

yazmayı düşünüyorum . bu sınıflar geçtiğimiz senelerde kaçla kapadı. gelirmi bana?

bilgisi olan var mı

03 Aralık 2020 16:02

Muratkk.09
Aday Memur

kpss puanım : 83 makine müh

1) hava ulaştırma

2) hava savunma

3) kara mühendislik

yazmayı düşünüyorum . bu sınıflar geçtiğimiz senelerde kaçla kapadı. gelirmi bana?

bilgisi olan var mı


Break.777, 5 ay önce - Alıntıya git

mülakata rahat çağrılırsın. Gerisi sana kalıyor.

03 Aralık 2020 17:03

rules2
Aday Memur

Arkadaşlar bu tercihleri nasıl yapıyoruz? Link atabilir misiniz

03 Aralık 2020 19:36

Break.777
Aday Memur

kpss :83 makine müh

1)hava ulaşım

2)hava savunma

3)kara mühendislik

arkadaşlar sıralamam bu şekilde . bu 3 sınıfında geçen sene kaçla kapattığını bilen var mı. ve ölü tercih ne demek tam olarak

04 Aralık 2020 14:46

Havacı45
Aday Memur

Hava savunma 9 ay sınıf eğitiminiz var ona göre :))


middleageman, 5 ay önce - Alıntıya git
Hava ulaştırmanın sınıf eğitimi ne kadar sürüyo hocam
04 Aralık 2020 14:56

Havacı45
Aday Memur
Kpss P3 86.5 Hava ulaştırma Hava savunma Kara makine müh.
04 Aralık 2020 15:35

feghe
Aday Memur

Kpss:86,32 makine müh.

-hvk savunma

-hvk ulaştırma

-kk makine müh.

-kk piyade

Ulaştırma ve savunma ikisine de çağırılma imkanımız yok mu acaba ?

Toplam 134 mesaj